loading...
▀▄▀ مجیک دانلود ▀▄▀
تبلیغات
milad بازدید : 81 1391/09/09 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۴۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع گیم مختلف را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .

 

45 Beautiful Games HD Wallpapers مجموعه 45 والپیپر زیبا با موضوع گیم Games HD Wallpapers

milad بازدید : 73 1391/09/09 نظرات (0)

در بازی Gem Miner 2 شما با حفاری زمین تلاش می‌کنید به منابع ارزشمند زیر زمین دست پیدا کنید. شما با استفاده از ابزار حفاری خود به نقاط مختلف زیر زمین می‌روید و اگر خوش‌شانس باشید به محل نگهداری گنج دست پیدا می‌کنید! این بازی دارای گرافیک مناسبی است و در آن می‌توانید حالت Freeplay را انتخاب کنید که با داشتن ۶ حالت سختی متفاوت و انواع معادن می‌توانید ساعتها خود را با جستجو در این معادن سرگرم کنید. همچنین بازی دارای ۴۳ مرحله‌ی متفاوت است. برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۰ و بالاتر نیاز دارید.

gem miner 2 android بازی سرگرم کننده Gem Miner 2 v1.2   اندروید

milad بازدید : 71 1391/09/06 نظرات (0)

تیم مجیک دانلود فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین (ع) و آغاز دهه محرم را به تمامی شیعیان جهان تسلیت گفته و سعی بر آن است تا هر شب ، مراسم آن شب برای دانلود در اختیار شما کاربران محترم مجیک دانلود قرار بگیرد. مراسم شب دهم محرم (عاشورا) ۹۱ با مداحی حاج محمود کریمی تهیه و جهت دانلود قرار داده شده است. التماس دعا

 

10 مراسم شب دهم محرم (عاشورا) 91 با مداحی حاج محمود کریمی

milad بازدید : 97 1391/09/06 نظرات (0)

نرم‌افزار Sparrow جایگزین مناسبی برای اپلیکیشن Mail آیفون است. این اپلیکیشن امکانات خاصی داشته که در اپلیکیشن Mail موجود در آیفون خبری از آن‌ها نیست. Sparrow علاوه بر دارا بودن همه‌ی امکانات پیش‌فرض قابلیت‌هایی همچون داشتن یک مرورگر اختصاصی در درون اپلیکیشن، نمایش چهره کسانی که به شما ایمیل می‌زنند، داشتن قابلیت Smart Contacts که تشخیص می‌دهد با چه کسانی بیشتر از بقیه در ارتباط بوده‌اید، قابلیت انجام اعمال دسته‌جمعی بر روی ایمیل‌ها مثل علامت‌گذاری همه به عنوان خوانده شده و… را نیز دارا است. همچنین آخرین نسخه از این برنامه برای صفحه‌ی آیفون ۵ بهینه‌سازی شده است. لطفاً دقت داشته باشید برای اجرای برنامه به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

sparrow مدیریت ایمیل‌ها با Sparrow 1.3.3   آیفون

milad بازدید : 70 1391/09/06 نظرات (0)

اپلیکیشن Beacon ابزاری ساده و کاربردی است برای کسانی که دوست دارند در حین گرفتن SMS یا زنگ خوردن گوشی از نور فلش دوربین گوشی خود به همراه صدای زنگ استفاده کنند تا از رسیدن پیام جدید بهتر مطلع شوند. کار این برنامه به این شکل است که با انتخاب شما، با تماس یا پیام جدید فلش دوربین را برای دفعات مشخصی روشن می‌کند و با این کار به شما علامت می‌دهد که پیامی منتظر شما است. در این برنامه می‌توانید حالت روشن و خاموش شدن فلش دوربین را نیز مشخص کنید. برای اجرا این برنامه به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

beacon android مطلع شدن از پیام‌ها و زنگ‌ها با فلش دوربین موبایل با Beacon 2.2   اندروید

milad بازدید : 85 1391/09/05 نظرات (0)

همه چیز از سال ۲۰۰۹ شروع شد، وقتی که مجله ی گیم اینفورمر طی یک شایعه اعلام کرد که شماره ی بعدی سری DMC توسط استودیوی نینجا تئوری ساخته خواهد شد و تا سال ۲۰۱۲ از آن خبری نخواهد بود. مثل تمام شایعات دنیای بازی های رایانه ای، این شایعه هم درست از آب درآمد و در “توکیو گیم شو” سال ۲۰۱۰ بازی به طور رسمی معرفی شد. بلافاصله بعد از معرفی بازی و انتشار اولین تریلر، موج اعتراض و تنفر به سمت کپکام و نینجا تئوری سرازیر شد. دانته ای که نینجا تئوری به نمایش گذاشته بود کاملا با آنچه همه ی طرفداران در ذهن داشتند متفاوت بود. موی سیاه و رفتار غربی دانته او را از ریشه هایش دور ساخته بود. بعد از نمایشگاه توکیو هیچ خبری از بازی به بیرون درز نکرد. تا اینکه در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۱ تریلر دیگری از بازی منتشر شد. چیزی که در تریلرها بیشتر از همه به چشم می آمد، تلاش نینجا تئوری برای بدست آوردن دل طرفداران بود.  بازگشت مو های سفید دانته(البته فقط در حالت Devil Trigger) به طور مختصر آتش خشم طرفداران را فرو نشاند، اما نینجا تئوری می دانست برای تثبیت جایگاه بازی اش میان طرفداران به چیزهای بیشتری نیاز دارد. بعد از نمایشگاه E3 تقریبا تمام تریلر ها به نوعی خبر از وجود روح سری DMC در این بازی را می دادند. ماموریت های مخفی، بازگشت حرکات قدیمی دانته و … خبر از تلاش نینجا تئوری برای نزدیک کردن این بازی به سری DMC می داد. این تلاش همچنان ادامه دارد، به طوریکه در آخرین اطلاعات منتشر شده از بازی در همایش Captivate شاهد منتشر شدن اطلاعات بیش تر و تریلر های  DMCگونه تر از طرف نینجا تئوری بوده ایم.این دمو از بازی Devil May Cry شامل دو ماموریت می باشد که شما می توانید توسط دانته آن را انجام دهید.DMC در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۱۳ برای هر ۳ پلتفرم منتشر خواهد شد.
 

 

DMC دانلود دمو قابل بازی DmC Devil May Cry برای XBOX360

تعداد صفحات : 55

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    سرعت بارگذاری سایت چطوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 326
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 166
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 113
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 259
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 275
  • بازدید ماه : 1,209
  • بازدید سال : 34,225
  • بازدید کلی : 166,408
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید