loading...
▀▄▀ مجیک دانلود ▀▄▀
تبلیغات
milad بازدید : 254 1391/10/10 نظرات (0)

Fantasy-Adventure

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

کاراکترهای دوست داشتنی ، نقشه های نبرد ، مهارت و آیتم های گوناگون در بازی Fantasy Adventure انتظار شما را می کشند !
اگر به بازی های ماجراجویانه علاقه مندید ، تجربه این بازی جذاب را به شما پیشنهاد می کنیم . از جمله ویژگی های این بازی می توان به موارد زیر اشاره نمود :

- مهارت ها و آیتم های موجود به شما در پیروزی کمک خواهند نمود .
- با افزایش تجهیزات خود ، قوی تر خواهید شد .
- نقشه های نبرد مختلف به همراه سلاح های گوناگون
- بیش از ۵۰ ماموریت مختلف که می بایست آنها را به اتمام برسانید .
- و … .

milad بازدید : 266 1391/10/10 نظرات (0)

Space-Ace

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Space Ace یک بازی اچ دی تحت اندروید با قابلیت اجرا هم بر روی اسمارت فون ها و هم تبلت های دارای این سیستم عامل می باشد که با فراهم آوردن یک تجربه جدید در بازی های اندروید ، آماده است شما را به خود سرگرم سازد . این بازی با بهره گیری از انیمیشن های اچ دی اقدام به ساخت یک سبک آرکید کلاسیک نموده است و شما می بایست به هدایت قهرمان داستان او را در گام برداشتن در مسیر درست یاری دهید . از اسلحه اشعه ای حود برای از بین بردن نیروهای اهریمن که در مسیر راه تان قرار گرفته اند استفاده کنید .

 

milad بازدید : 253 1391/10/10 نظرات (0)
Night-of-the-Living-Dead

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

عاشق زامبی ها هستید ؟ آیا می خواهید به مردگان تیراندازی کنید ؟ برای نجات بشریت آماده شوید !

Night of the Living Dead یک بازی جدید از سازندگان گیم مشهور GRave Defense HD می باشد که بر پایه داستانی از جورج رومرو طراحی شده است و شما را در موقعیتی قرار می دهد که می بایست با بهره گیری از سلاح های خود در برابر ارواح ایستاده و آنها را نابود سازید .این بازی با گیم پلی جذاب خود افزون بر این که شما را معتاد خواهد نمود ، تجربه ای جدید را نیز برایتان به ارمغان خواهد آورد . در این بازی شما ۱۲ سلاح مختلف با قابلیت ارتقا دارید که می توانید با بهره گیری از هریک از آنها ، سدی باشید بر موج عظیم دشمنان تان !

ویژگی ها :
- استفاده از گرافیک های رزولوشن بالا برای کیفیت هر چه بیشتر
- بهبود یافتن گیم پلی مورد استفاده در GRave Defense در این بازی
- بهره گیری از سیستم رنکینگ آنلاین
- چهار حالت سختی مختلف
- و …

milad بازدید : 107 1391/10/10 نظرات (0)
Karl's-Castle

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

در بازی Karl’s Castle یک دنیای فانتزی را تجربه خواهید کرد که در آن بارها و بارها طلسم خواهید شد . در قلعه کارل شما افراد زیادی نظیر شواله ، شاهزاده خانم و شخصیت های افسانه ای بسیاری را مشاهده خواهید نمود . یک جهان تعاملی از اشیا که برای پیر و جوان مناسب خواهد بود .

ویژگی ها :
- بیش از ۷۰ تعامل و همچنین بیش از ۵۰ کاراکتر مختلف
- استفاده از تصاویر جذاب کشیده شده با دست
- در اختیار داشتن سه مینی گیم
- پشتیبانی از مولتی تاچ
- استفاده از انیمیشن های کیفیت بالا و نیز صداهای جذاب
- و …

milad بازدید : 92 1391/10/08 نظرات (0)
Christmasville  missing Santa

کریسمس در خطر است !
بابانوئل از خانه اش در قطب شمال دزدیده شده است .
در بازی Christmasville: Missing Santa شما نقش آرتور نایت که یک کاراگاه خصوصی است را بازی می کنید که می خواهد پرونده یافتن بابانوئل را در دست گرفته و نسبت به پیدا کردن او اقدام کند . اگر آماده اید هم اکنون بازی را دانلود نموده و خود را برای قرار گیری در برابر کاراکترهای مختلفی نظیر پری و آدم برفی منفور آماده سازید . توجه داشته باشید تنها راه نجات بابانوئل حل کردن مسائل مختلفی است که پیش رویتان قرار گرفته است . ویژگی ها :
- تعداد زیادی مینی گیم و پازل
- کاراکترهای مختلف
- تم داستانی
- پخش موزیک های اعجاب انگیز
- و …

milad بازدید : 96 1391/10/07 نظرات (0)

بازی Oregan Whale داستان نهنگی است که با واگنی که به پشت او بسته شده در حال حرکت است، شما باید با هدایت این نهنگ او را تا جایی که می‌توانید جلو ببرید، و البته امتیاز بیشتری هم بگیرید! در این راه می‌توانید با پریدن روی آب یا شیرجه زدن در آب از موانع عبور کرده و مسیر بیشتری را طی کنید. کنترل بازی بسیار ساده است و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. برای اجرای این بازی به اندروید ۱.۵ و بالاتر نیاز دارید.

 

oregon whale android بازی سرگرم کننده Oregon Whale 1.0   اندروید

milad بازدید : 91 1391/09/23 نظرات (0)

همه‌ی گیمر‌ها با نام بازی GTA آشنایی کامل دارند. سری بازی‌هایی که توسط Rockstar Games منتشر می‌شوند و طرفداران زیادی دارند. Rockstar پس از عرضه‌ی GTA III برای iOS حالا به‌مناسب جشن ۱۰ سالگی سری بازی‌های GTA عنوان محبوب دیگری از این سری با نام Vice City را برای آیفون و آیپد آماده کرده است تا لذت انجام این بازی زیبا را بار دیگر تجربه کنید. این بازی که در قسمت‌هایی بهبود نیز پیدا کرده است به‌طور کامل تمام خصوصیات نسخه‌ی اصلی را داراست و از نظر گرافیکی نیز دارای گرافیک قابل توجهی است. در این بازی شما آزادانه در شهر در حال حرکت هستید و ماموریت‌های گوناگونی نیز از طرف افراد گوناگون که در طول بازی با آن‌ها آشنا می‌شوید به‌شما محول می‌شود که باید آن‌ها را انجام دهید. برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

gta vice city android بازی زیبا و محبوب Grand Theft Auto: Vice City   اندروید

milad بازدید : 73 1391/09/09 نظرات (0)

در بازی Gem Miner 2 شما با حفاری زمین تلاش می‌کنید به منابع ارزشمند زیر زمین دست پیدا کنید. شما با استفاده از ابزار حفاری خود به نقاط مختلف زیر زمین می‌روید و اگر خوش‌شانس باشید به محل نگهداری گنج دست پیدا می‌کنید! این بازی دارای گرافیک مناسبی است و در آن می‌توانید حالت Freeplay را انتخاب کنید که با داشتن ۶ حالت سختی متفاوت و انواع معادن می‌توانید ساعتها خود را با جستجو در این معادن سرگرم کنید. همچنین بازی دارای ۴۳ مرحله‌ی متفاوت است. برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۰ و بالاتر نیاز دارید.

gem miner 2 android بازی سرگرم کننده Gem Miner 2 v1.2   اندروید

milad بازدید : 71 1391/09/02 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

یک سرگرمی سالم برای کودک شما. بازی Bunny Maze HD یکی از بهترین گیم های اندروید برای افزایش هوش کودکان است . این بازی مهیج کودکان را در قالب یک خرگوش بامزه به سرزمین رویا های می برد تا با استفاده از هوش خود قبل پایان یافتن زمان هویج خود را در مکانی مناسب پنهان کند. استفاده از تصاویر کارتونی سه بعدی در این بازی باعث ارتباط پذیری بیشتر کودک با بازی می شود.

milad بازدید : 77 1391/09/02 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۴٫۰ و بالاتر

Avengers Initiative بازی بسیار زیبایی است که بر اساس فیلم پرفروش انتقام جویان طراحی شده است و شما در آن می بایست از تمامی نیروهای زمینی برای از بین بردن بیگانگان استفاده نمایید . گرافیک بسیار بالای این بازی باعث گردیده است  تا یک سر و گردن بالاتر از هم گونه های موجود در این ژانر به نظر برسد . یکی از این ویژگی ها ، کنترلر بسیار جذابش می باشد که بر پایه gesture طراحی شده و حسی نو را در گیم پلی های بازی های اندروید برایتان به ارمغان می آورد . افزون بر  این با تم داستانی موجود در بازی تمامی مراحل بازی به گونه ای وابسته به هم طراحی شده است ؛ همانند فیلم سینمایی انتقام جویان .
اگر گوشی یا تبلت شما دارای پردازنده Tegra باشید می توانید از گرافیک بسیار بهتری برخوردار شوید و کاراکتر ها و محیط موجود در بازی را به صورت واقع گرایانه تر شاهد باشید .

milad بازدید : 77 1391/09/01 نظرات (0)

بازی Missile Control شما را تبدیل به فرمانده‌ یک مقر فرماندهی می‌کند. در این بازی شما باید با استفاده از کشیدن انگشتان خود روی صفحه بمب‌هایی را به‌سمت اهداف دشمن بزنید و اجازه ندهید دشمن مقر شما را مورد حمله قرار دهد. در این بازی باید یک محل مناسب برای گذاشتن جنگ‌ابزارهای خود معین کنید تا بتوانید به بهترین شکل از خود دفاع کنید. همچنین در این بازی انواع گوناگونی از خمپاره و موشک وجود دارد که هرکدام قابلیت تخریب متفاوتی داشته و با انجام مراحل می‌توانید بمب‌های جدید را مورد استفاده قرار بدهید. لطفاً دقت داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

missile control android دانلود بازی Missile Control 1.0.12   اندروید


milad بازدید : 87 1391/08/25 نظرات (0)

در بازی Nun Attack دنیا در شرایط بحرانی قرار دارد و تاریکی بر جهان مسلط شده است. حالا چند زن راهبه هستند که می‌خواهند با مبارزه با تاریکی جهان را به حالت عادی برگردانند. شما در نقش این شخصیت‌ها به مبارزه با دشمنان خود می‌پردازید. بازی دارای چهار شخصیت راهبه است که هرکدام قابلیت‌های مختص به خود را دارند. همچنین این بازی دارای ۴۰ مرحله‌ی متفاوت است که در این مراحل بیش از ۱۵۰ نبرد در مقابل شما قرار گرفته است. همچنین بیشر از ۸۰ نوع اسلحه‌ی گوناگون برای استفاده‌ی شما در بازی قرار داده شده است. برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

nun attack android بازی زیبا و سرگرم کننده Nun Attack 1.0.2   اندروید

milad بازدید : 80 1391/07/29 نظرات (0)

در بازی Subway Surfers شما در نقش پسری به نام Jake در حال فرار از دست مامور قطارهای شهری هستید! شما باید سعی کنید از بین موانع گوناگون و قطارهای بین راهتان عبور کنید تا نگهبان نتواند شما را دستگیر کند، هرچه بیشتر بتوانید فرار کنید موانع بیشتری در سر راه شما قرار داده خواهد شد و البته امتیاز بیشتری هم کسب خواهید کرد. این بازی از گرافیک خوبی برخوردار است. برای موفقیت در این بازی به سرعت عمل بالایی نیاز دارید. لطفاً دقت داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیازمند هستید.

 

subway surfers android بازی مهیج و زیبای Subway Surfers 1.0.4   اندروید

milad بازدید : 77 1391/07/26 نظرات (0)

بازی Devil's Attorney در سبک و داستانی جدید شما را تبدیل به یک وکیل مدافع خواهد کرد! این بازی در دهه‌ی ۸۰ میلادی اتفاق می‌افتد و شما در نقش Max MacMann در نقش وکالت ظاهر می‌شوید. ماموریت شما آزاد کردن همه‌ی موکلانتان و خرید تجهیزات و وسایل مورد نیاز آپارتمانتان با پول به‌دست آمده است. بازی حالت کارتونی دارد و همین باعث می‌شود محیط بازی سرگرم‌کننده باشد. در بازی ۵۸ پرونده‌‌ی وکالت برای شما وجود دارد، ۳ محله‌ی متفاوت در بازی وجود دارد و حتی بعضی افراد وجود دارند که شما را گول خواهند زد و کار شما را دچار مشکل خواهند کرد! برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

devils attorney android تجربه مهیج وکالت در بازی Devils Attorney   اندروید

milad بازدید : 77 1391/07/14 نظرات (0)



سری بازی‌های بسکتبال ۲K یکی از قدیمی‌ترین و بهترین‌ مجموعه‌های موجود در زمینه‌ی شبیه‌سازی بسکتبال است. در ورژن ۱۳ این سری گرافیک بازی افزایش پیدا کرده است و انیمیشن‌های بازی نیز تقویت شده‌اند، همچنین کنترل در بازی از هر زمانی آسان‌تر شده است. در این نسخه از بازی امکان بازی چند نفره از طریق بلوتوث نیز اضافه شده است. بدون شک NBA 2K13 کامل‌ترین بازی بسکتبال برای شما خواهد بود. برای اجرای این بازی نیاز به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

nba 2k13 android بسکتبال حرفه‌ای و جذاب NBA 2K13 1.0.6   اندروید

milad بازدید : 79 1391/07/13 نظرات (0)



اگر اهل بازی روی موبایل خود باشید حتماً با بازی Angry Birds آشنایی دارید. این بازی توسط شرکت Rovio ساخته شده و یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی به‌شمار می‌رود. Rovio که به ساختن این‌گونه بازی‌های ساده و در عین حال فکری و سرگرم‌کننده علاقه‌‌ی زیادی دارد اکنون عنوان جدید خودش را با نام Bad Piggies منتشر کرده است. شخصیت‌های این بازی همان خوک‌های دوست داشتنی بازی Angry Birds هستند ولی کاری که باید انجام دهید کاملاً متفاوت از گذشته است. همه‌ی چیزی که در این بازی نیاز دارید، خلاقیت است! وظیفه‌ی اصلی شما ایجاد یک وسیله است تا با کمک آن خوک‌ها را به تخم‌مرغ‌هایشان برسانید. پیشنهاد می‌کنیم این بازی زیبا را از دست ندهید! برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

bad piggies android بازی فوق العاده جذاب Bad Piggies HD   اندروید

milad بازدید : 81 1391/07/10 نظرات (1)



این بار در سایت مجیک دانلود ، بازی بسیار زیبا و جذاب Ant Smasher را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. در این بازی شما می بایست در زمان تعیین شده مورچه های مزاحم روی صفحه را با دست له کنید! این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز مجیک دانلود واقع شود.

 

Ant Smasher بازی فوق العاده زیبا و جذاب Ant Smasher 2   اندروید

milad بازدید : 88 1391/07/10 نظرات (0)



این بار در سایت دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Assaulter را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی بین تروریست ها گیر افتاده اید. با استفاده از سلاح های حرفه ای تان باید آن ها را از بین برده و مراحل را کامل نمایید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز مجیک دانلود واقع شود.

 

Assaulter بازی بسیار زیبا و جذاب Assaulter   اندروید

milad بازدید : 107 1391/07/08 نظرات (0)



پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

GT Racing: Hyundai Edition همانگونه از که نامش پیداست بازی ماشین سواری معروف GT Racing را این بار با طعم کمپانی هیوندای برایتان به ارمغان می آورد . در این ویرایش که به طور کلی با نسخه پیشین بازی متفاوت است می توانید از قدرت و سرعت اتومبیل های شرکت هیوندای برای شرکت در مسابقات و البته پیروزی در آنها بهره بگیرید .
شبیه سازی قدرتمند محیط بازی با بهره گیری از فیزیک واقع گرایانه شما را هر بیشتر غرق شدن در رانندگی کمک می کند !

milad بازدید : 95 1391/07/08 نظرات (0)



پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

تا آنجا که می توانید چیزهایی را که در طول مسیرتان قرار دارد نابود سازید . شما ThumbZilla ، یک دیوانه هستید که می خواهد همه چیز را خراب کند .  خودرو ها ، ساختمان ها ، تانک ها و حتی انسان ها ، هیچ کدامشان را از شر خود در امان نگذارید !
توجه داشته باشید که شهر آنقدر ها هم بی در پیکر نیست که هر کاری دلتان خواست انجام دهید . در این بین نیروهای امنیتی نیز در پی نابودی شما خواهند افتاد اما این درایت شماست که می تواند برنده را مشخص کند .

milad بازدید : 103 1391/07/07 نظرات (0)



Lilli Adventures 3D بازی سه بعدی جذابی است که شما در آن بر روی یک سرزمین کوچک معلق در فضا هستید. در این سرزمین برای شما اتفاقات زیادی خواهد افتاد. ممکن است شما در لحظه ای در حال مبارزه با اژدهای خشمگین و در لحظه ی دیگر مشغول بازی بدمینتون باشید! این بازی دارای کیفیت HD و ۳ سطح دشواری است. شخصیت های این بازی، متنوع و مناسب برای رده های سنی مختلف است. توجه داشته باشید که زمان انجام این بازی به اینترنت متصل نباشید.

 

Lilli Adventures بازي سرگرم كننده و اكشن Lilli Adventures 3D v1.0   آندرويد

milad بازدید : 99 1391/07/07 نظرات (0)



این بار در سایت مجیک دانلود ، بازی بسیار زیبا و جذاب Train Crisis HD 1.5 را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی می بایست قطار را به وسیله کنترل و مدیریت ریل ها به مقصد مورد نظر برسانید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۱ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز مجیک دانلود واقع شود.

 

Train Crisis HD بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Train Crisis HD 1.5   اندروید

milad بازدید : 73 1391/07/07 نظرات (0)



این بار در سایت مجیک دانلود ، بازی بسیار زیبا و جذاب Angry Birds Space Premium را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. اگر شما به این پرندگان خشمگین علاقه مند هستید حتما این نسخه را دریافت نمایید ، چرا که این بار پرندگان به فضا رفته اند. از ویژگی های نسخه جدید می توان به ۶۰ مرحله بازی در بین ستارگان ، تولد پرندگان جدید با قدرت‌های جدید ، گرانش صفر در فضا با ماجراجوئی‌های فضایی، پشت‌زمینه کاملا زیبا و جدید ، موسیقی جذاب ، و … را نام برد . این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۱٫۶ و بالاتر طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز مجیک دانلود واقع شود.

 

Angry Birds Space Premium دانلود بازی Angry Birds Space Premium 1.2.2   اندروید

milad بازدید : 80 1391/07/07 نظرات (1)



این بار در سایت مجیک دانلود ، بازی بسیار زیبا و جذاب Urban Tank Battle 0.9.7 را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی می بایست با تانک های دشمن مبارزه کرده و آنها را نابود کنید . این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۲ و بالاتر طراحی و ساخته شده است.

 

Urban Tank Battle دانلود بازی Urban Tank Battle 0.9.7   اندروید

milad بازدید : 97 1391/07/07 نظرات (0)



Paper jet یک بازی بسیار زیبا و و جذاب میباشد که شما عزیزان می توانید این بازی مهیج را از سایت مجیک دانلود دریافت کنید. در این بازی شما با پرتاب جت کاغذی و جمع آوری ستاره های بیشتر میتوانید موشک های خود را ارتقا داده واز بازی نهایت لذت را ببرید.

این بازی دارای انیمیشن های بسیار زیبا و موسیقی های لذت بخش می باشد. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما دوستان عزیز واقع گردد.

 

ttttt دانلود بازی بسیار زیبا و جذاب Paper jet – اندروید

milad بازدید : 151 1391/07/04 نظرات (0)



بازی زیبای Runic Rumble v1.1

 

Runic Rumble یک بازی ماجرایی و زیبا میباشد که به تازگی برای اندروید منتشر شده است! شما در این بازی ماموریت دارید تا با استفاده از جادویی که در اختیار دارید طلسم ها را باز کنید. بازی شامل ۲۰ مرحله ی زیبا و جذاب میباشد که از گیم بلی زیبایی برخوردار می باشد!برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید!

milad بازدید : 89 1391/07/02 نظرات (0)



پیش نیاز : اندروید ۲٫۰ و بالاتر

Tropical Stormfront یک بازی بسیار زیبا در سبک استراتژیک رئال تایم می باشد که شما را به قلب جنگ بین بدی و نیکی می برد . از قلمرو خود در برابر نیروهای تاریکی محافظت کرده ، بجنگید و خون دشمنان را بریزید . نشان دهید که انتخاب شما به عنوان رهبر قلمرو یک انتخاب نادرست نبوده و لیاقت آن را داشته اید .
بازی در چندین سبک مختلف انجام خواهد پذیرفت که از میان آنها می توان به حالت های جنگ برای بقا ، نابود سازی تمامی نیروهای دشمن ، برافراشتن پرچم ، نگاه داشتن پرچم ، مقابله با نیروی هایی که قصد نفوذ دارند ، نبردهای دریایی ، هوایی و … اشاره نمود .

milad بازدید : 87 1391/07/02 نظرات (0)



پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

FireLords یک بازی زیبا در سبک فست آرکید می باشد که با نمایش در آوردن گیم پلی یی شبیه به بازی های  Bomberman و  Dynablaster شما را برای ساعت ها سرگرم خواهد کرد .

دستورالعمل :
- برای حرکت دادن قهرمان خود گوشی را تکان دهید ، هر کجا را که می خواهید بمب بیاندازد لمس کنید .

ویژگی ها :
- دشمنان هوشمند
- چهار فصل مختلف
- بهره گیری از گرافیک HD
- و …

milad بازدید : 79 1391/07/02 نظرات (0)



تجربه خلبانی همیشه لذت بخش است. با بازی Sky Gamblers: Rise of Glory میتوانید در گوشی های آندروید یک خلبانی سه بعدی با کنترل صفحه لمسی و شتاب ، خلبان جنگنده های جنگ جهانی اول شوید. در این بازی جنگ های هوایی و هوا به زمین به خوبی تعبیه شده است و همچنین دارای چندین نوع بازی است. بازی های ماموریتی که بایستی دستورات انجام شده را انجام دهید که تعداد مراحل آن ۱۰۰ مرحله است. بازی به صورت کامپیگان که دارای ۱۲ مرحله واقعی است و همچنین بازی به صورت چند نفره و آنلاین. 

rise of glory2 جنگ هوایی با بازی Sky Gamblers: Rise of Glory v1.5.1 آندروید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    سرعت بارگذاری سایت چطوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 326
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 166
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 113
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 259
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 262
  • بازدید ماه : 1,196
  • بازدید سال : 34,212
  • بازدید کلی : 166,395
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید