loading...
▀▄▀ مجیک دانلود ▀▄▀
تبلیغات
milad بازدید : 297 1391/10/11 نظرات (0)

همیشه حل‌نمودن پازل‌ها یکی از سرگرمی‌های خاطره‌انگیز بوده و اغلب ما تجربه این بازی زیبا را داشته‌ایم. پازل نارنجی برنامه‌ای می‌باشد که این امکان را برای شما فراهم می‌نماید تا درون رایانه خود به بازی کردن مشغول شوید. پازل نارنجی می‌تواند ابزاری بسیار مناسب برای زمان بیکاری شما باشد. کار با این برنامه بسیار ساده و راحت بوده و دارای محیط مناسبی می‌باشد.

 

Orange Puzzle بازی فارسی و بسیار جذاب پازل نارنجی   Orange Puzzle 2.5

milad بازدید : 61 1391/10/10 نظرات (0)
Break the Curse: The Crimson Gems – یک بازی زیبا به سبک Hidden Object است .در یک شب ملالت بار هنگامی که لورنزو خسته و از پای افتاده در خواب بود هارولد و الیزا اساتید نوازندگان جشن ربوده می شوند.حالا همه چیز به شما بستگی دارد.پای به دنیایی جادویی با موجوداتی اساطیری می گذارید و سفری را می آغازید مملو از خطرات ویرانگر که هر لحظه در کمینتان نشسته اند.گمشدگان را بازیابید تا … در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده فرمایید.
 

 Break The Curse دانلود بازی زیبای Break the Curse: The Crimson Gems برای PC

milad بازدید : 90 1391/10/10 نظرات (0)
Lost Secrets 4: November 1963 – یک بازی زیبا به سبک Hidden Object است .جان اف. کندی در روز جمعه ۲۲ نوامبر ۱۹۶۳ در ساعت ۱۲:۳۰ بعداز ظهر در دالاس، تگزاس به قتل رسید.توطئه ای مرموز برای ترور رئیس جمهور آمریکا در کار بود یا به راستی هاروی اسوالد به تنهایی او را به قتل رساند؟ به میدان دیلی پلازا محل انجام این ترور بروید و با در کنار هم قرار دادن تکه های این پازل حل نشده حقیقت ماجرا را کشف کنید…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید.
 

 1963 دانلود بازی کارآگاهی Lost Secrets 4: November 1963 برای PC

milad بازدید : 117 1391/10/10 نظرات (0)
Death Upon an Austrian Sonata: A Dana Knightstone Novel – یک بازی ترسناک به سبک Hidden Object است .شما در این بازی نقش دانا کینگستون یک رمان نویس مشهور راه به عهده دارید.عناوین بحث برانگیز و جنجالی رمان های دانا که در پیوند با ارواح و موجودات فرامادی است موجب شده رمان هایش پر فروش ترین رمان ها باشد.پسر عموی دانا که یک موسیقی برجسته است معتقد است صداهایی ترسناک از ساز ویولن را می شوند و احساس می کند این صدا ها از سوی ارواح است.به اتریش سفر کنید و درخواست سباستین برای کمک به او را پذیرفته ، این معمای چالش برانگیز را حل کنید….در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید.



Sonata Cover دانلود بازی Death Upon an Austrian Sonata: Dana Knightstone Novel

milad بازدید : 71 1391/09/29 نظرات (0)
Woodcutter Simulator 2013 – یک بازی جذاب از سری بازی های شبیه ساز ماشین های سنگین به سبک های گوناگون است.در این بازی که ماشین آلات آن تنها به ۱۸ چرخ محدود نمی شود ، شما از ماشین آلات سنگین دیگری چون لودرهای ویژه ی قطع درختان و… نیز بهره می برید.شما در این بازی که با عنوان شبیه ساز هیزم شکن عرضه شده است مراحل گوناگون برش چوب و ساخت وسایل مختلف از آن را به عهده دارید.با استفاده از ماشین هایی که در اختیارتان قرار می گیرد درختان جنگل را بریده و درخواست مشتری هایتان را پاسخ می دهید.گفتنیست بهبود وضعیت گرافیکی بازی نسبت به نسخه های پیشین و افزایش امکانات آن کاملا قابل ملاحظه است.در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید…

 

 WCutter Cover دانلود بازی شبیه ساز هیزم شکن Woodcutter Simulator 2013

milad بازدید : 101 1391/09/19 نظرات (0)
Mystery Case Files Shadow Lake – یک بازی فکری و ترسناک است.داستان بازی در سال ۱۹۷۳ و در یک شهر کوچک به نام بیترفورد رقم می خورد.در همان سال موجودی عجیب و غریب از زیر زمین یک زندان سر بیرون می آورد و شهر بیترفورد را با خاک یکسان می کند.شما می بایست به تیم کاساندرا ملحق شوید و بررسی رویدادهایی بپردازید که منجر به تخریب شهر شده است و…

 

Like دانلود بازی ترسناک Mystery Case Files Shadow Lake

milad بازدید : 65 1391/09/05 نظرات (0)

عنوان Wartime یک ماد از بازی Crysis Warhead می باشد که وقایع بعد از آن را روایت می کند. گرافیک بازی با استفاده از نسخه ی بهینه شده ی CryEngine 2 ساخته شده است و نوید یک گرافیک فوق العاده را می دهد.داستان بازی دقیقا پس از رخداد های کرایسیس وارهد اتفاق میافتد.در انتهای قسمت قبل شاهد بودیم نیروهای آمریکایی  پس از جنگی سخت با دشمنان بیگانه و نیروهای نظامی کره ی شمالی تصمیم به ترک جزیره و عقب نشینی میگیرند.ولی در این میان گروهبان سایکو که سربازی شجاع و جسور است تصمیم میگیرد به جزیره بازگشته و کار سربازان کره ای را یک سره کند.از طرفی نیروهای بیگانه هر لحظه بیش از پیش در جزایر پیشرفت میکنند و اوضاع بسیار نابه سامانی را به وجود آورده اند.هدف اصلی گروهبان سایکو از بین بردن نیروهای کره ای و به خصوص رهبر آنها،کیم لی است که تمام اتفاقات بازی و بحرانهای به وجود آمده به خاطر کارشکنی و خودخواهی های این فرد است.سایکو برای جلوگیری و از بین بردن این فرد عازم مناطقی میشود که قبلا رهبر نیروهای کره ای در آنجا دیده شده است.این راه بسیار سختتر از قبل است و سایکو مجبور است یک تنه به دل صدها سرباز کره ای و همچنین سربازانی که به لباس نانو مجهز هستند بزند.در این میان بیگانگان در جای جای مناطق بازی حضور دارند و کار را برای پیشروی شما سخت میکنند.

 

WarTime دانلود بازی Wartime برای PC

milad بازدید : 84 1391/09/02 نظرات (1)

The Walking Dead: Episode 5 – No Time Left قسمت پنجم از ۵ قسمت بازی The Walking Dead می باشد . این بازی براساس سریالی با همین نام ساخته شده است . در این سریال ، براثر پخش شدن ویروسی خاصی در بین عموم ، تمام مردم به زامبی تبدیل شده اند و فقط عده ای خاص جان سالم به در برده اند . شما در این بازی در نقش Lee Everett بازی خواهید کرد ، یک جنایتکار محکوم شده که با تبدیل شدن دنیا به ویرانه ، شانسی دوباره به او داده شده است . او در پی یافتن سایر بازماندگان و نجات جان خود و دخترکی یتیم به نام Clementine است . در این بازی ، تجربه وحشت و آخرالزمان را در میان زامبی های متعدد را تجربه خواهید کرد . برای بقا در جهان ارواح می بایست به مبارزه ، تلاش ، تصمیم گیری ، اکتشاف و حل مشکل بپردازید .

 

| به همراه دانلود قسمت پنجم به صورت جداگانه |

 

The Walking Dead دانلود بازی The Walking Dead Episode 5 برای PC

milad بازدید : 106 1391/08/25 نظرات (0)

لس آنجلس در حال نابودی ! استودیو Treyarch از شماره دوم بازی Cod: Black Ops پرده برداری کرد . در این شماره از فن آوری های پیشرفته درون بازی استفاده شده ! که عبارت اند از هواپیماهای بدون سرنشین و ربات. که ممکن است گیمرها را متعجب کند. داستان بازی بین جنگ سرد اول در سال۱۹۸۰ و جنگ سرد دوم در سال ۲۰۲۵ است.Black Ops II خط داستانی متفاوتی دارد و از سلاح های با فن آوری پیشرفته مثل روبات ها و هواپیما های جاسوسی بدون سرنشن و..این بازی علمی تخیلی نیست و Treyarch در یه جلسه گفته که بازی ریشه در حقیقت دارد.با مد جدید Strike Force می توانید تیم رو هدایت کنید و این مد در مرحله ی دوم در سنگاپور به شما امکان می دهد تیمتوتن رو از بالا هدایت کنید (توسط هواپیما ها و سنسور ها ) این کار تا حالا انجام نشده است! شما توانایی ان را دارید که بازی را به عنوان فرمانده به پایان برسانید .یا نقش یک تیرانداز را داشته باشید که روی زمین دراز کشیده و منتظر است یا یک هواپیمای بدون سرنشین ۴ rotor را هدایت کنید و از بالای سر دشمنان را از پای در بیاورید همچنین سوار بر روباتهای بزرگ شده .نبردها به صورت real-time است و گیم پلی نیز روان هست. قابلیت سویچ کردن و تعویض هم در بازی است شما میتوانید سربازی را انتخاب کنید که وسط خط اتش است و با سرباز دیگر از سوی دیگر به دشمن حمله کرده .قدرت ان را دارید که به عنوان فرمانده دستور حمله هوایی و پرتاب بمب را دهید و با هواپیماهای بدون سرنشین تماس گرفته و تعادل را بین نیروهای خود برقرار سازید.

 

Call Of Duty Black Ops II-SKIDROW | 14.3 GB

|کرک جدید بازی با نام SKIDROW CrackFix به پست افزوده شد|

 

Call of Duty Black Ops II Front Cover دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای PC

milad بازدید : 103 1391/08/19 نظرات (0)

سرانجام پس از مدتها قول و وعده، امروز بازی جدید Angry Birds Star Wars عرضه شد.  داستان بازی زیبای Angry Birds Star Wars این است که پرندگان خشمگین داستان ما در فضا به دنبال تخم های خود هستند. آنها مجبور شدند با سربازان فضایی به جنگ خوکهای بد بروند. سبک این بازی همانند همیشه است اما شخصیت های جدید را مشاهده خواهید کرد که یکی از دیگری خشمگین تر و قدرتمند تر است. حتماً این بازی جدید و زیبا را که ساخت شرکت Rovio است دانلود کنید و از آن لذت ببرید.


milad بازدید : 99 1391/08/13 نظرات (0)

پچ جدید بازی Pes 2013 توسط گروه PESEdit منتشر شده که با نصب این پچ از قابلیت های جدیدی در بازی پیس ۲۰۱۳ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۲٫۰۱ می باشد را برای بازی PES 2013 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید و این پچ را به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

milad بازدید : 102 1391/08/01 نظرات (0)

Euro Truck Simulator اولین بازی شبیه سازی کامیون با تنظیمات اروپایی می باشد. در این بازی شما در شهرهای مختلفی از رم تا برلین تا مادردی و تا پراگ (و شهرهای دیگر دنیا) با یک ماشین کاملا واقع گرایانه رانندگی خواهید کرد. Euro Truck Simulator یک بازسازی ارزشمند و طبیعی از کامیون های جاده های اروپایی می باشد. در این بازی شما در شهرهای اروپایی مختلف رانندگی خواهید کرد، شهرهای بسیار زیبایی را خواهید دید، محموله های مختلفی را بار خواهید زد و باید آنها را سر موقع به دست مشتری برسانید.بازی در بر اساس طراحی ماشین های اروپایی ساته شده، تمامی کامیون ها بسیار واقع گرایانه و با جزئیات بالا و بر اساس کامیون های واقعی ساخته شده اند. محیط داخلی کامیون در این بازی کاملا مانند بخش های بیروی کامیوت واقعی شبیه سازی شده است. ابزارهای واقعی مانند نشانگرهای فلش زن، دما و چراغ های خطر کمبود سوخت، برف پاک کن ها و سرعت سنج و … دارای کارآیی دقیق می باشند.

 

Euro Truck Simulator 2-FiGHTCLUB | 580 MB

milad بازدید : 69 1391/07/26 نظرات (0)

بازی Doom از سری بازی های اکشن یکی از محبوب ترین بازی های نوع خود است که بی شک اگر یکبار آنرا امتحان کنید به آن معتاد می شوید! داستان ویرایش سوم از این بازی هیجان انگیز در سال ۲۱۴۵ و در سیاره مارس آغاز می شود. در این سیاره یک زون نظامی صنعتی بسیار پیشرفته ای ساخته شده است که در آن تحقیقات سری و مهمی از قبیل آزمایشات بیولوژیکی و برخی تست های مرموز روانی رو ی افراد تا ساخت تجهیزات مخرب نظامی و از این قبیل کارها انجام می گیرد. اما به دلایل مبهمی و به طور غیر عمدی این آزمایشات منجر به فاجعه مصیبت باری شد. نیروهای اهریمنی وحشت آور و خونخواری پا به عرصه وجود گذاشتند که حتی به وجود آورندگان آن ها به راحتی قادر به پی بردن به نحوه نابودی آن ها نیستند. پس در این میان کاراکتر اصلی بازی در نقش یک تکاور فضایی ناشناخته برای جلوگیری از حمله این موجودات اهریمنی عازم منطقه می شود تا تلاش خود را برای از بین بردن آنان و جلوگیری از حمله به زمین بکنند.این نسخه شامل DOOM 3 و The Resurrection Evil خواهد بود. همچنین ۷ مضمون جدید نیز در این بازی قرار خواهد داشت. نسخه های DOOM 1 و DOOM 2 نیز در این بازی قرار دارند.

 

Doom 3 BFG Edition-SKIDROW | 4.2 GB

 

DOOM 3 دانلود بازی Doom 3: BFG Edition برای PC

milad بازدید : 99 1391/07/26 نظرات (0)

Edna and Harvey Harveys New Eyes یک بازی زیبا و دوبعدی در سبک ماجراجویی می باشد . شخصیت اصلی داستان دختری به نام لیلی است که در مدرسه صومعه (عبادتگاه راهب در بالای کوه) است و تنها در ذهن خود رویای فرار از قوانین سختگیرانه مادر راهب را تصور می کند . اما به طرز عجیبی بهترین دوست او یعنی Edna گم می شود و حالا او می بایست به کمک دوست خود برود و او را پیدا کند . خود را برای دیدن ۵۳ مکان متنوع آماده کنید و به لیلی ، بهترین دختر کوچک دنیا کمک کنید تا بهترین دوستش را پیدا کند . این بازی به صورت دست ساز و با نقاشی به صورت ۲D طراحی شده است و یکی از نامزدهای دریافت بهترین بازی سال ۲۰۱۲ در کشور آلمان است که سازندگان آن عناوینی موفق و با همین سبک را با نام های The Whispered World و Deponia ساخته اند که به موفقیت این بازی نیز امیدوار هستند .

 

Edna and Harvey Harveys New Eyes-FLT | 1.8 GB

 

Edna and Harvey دانلود بازی Edna and Harvey Harveys New Eyes برای PC

milad بازدید : 81 1391/07/22 نظرات (0)



WRC 3 – با یک عنوان رالی روبرو هستیم که استانداردها و قوانین این مسابقات را در خود دارد. شما با انتخاب یک ماشین از کمپانی های لایسنس شده توسط سازندگان بازی، می توانید وارد رقابتی بزرگ شوید و با مسابقات مختلف فصل های گوناگونی را بگذرانید. تنوع ماشین ها آنچنان بالا نیست، ولی خوشبختانه سازندگان سعی کرده اند لایسنس ماشین های معروف این مسابقات را بگیرند . این نسخه با یک موتور گرافیکی جدید به نام Spikengine طراحی شده است تا یکی از بزرگترین نواقص این عناوین که پایین بودن گرافیک بود را حل کنند ، در همین راستا کل بازی از نو طراحی و برنامه نویسی شده است . این بازی دارای ۵۰ تیم مختلف است که در کل دارای ۳۵ اتومبیل لایسنس شده می باشد .

 

WRC World Rally Championship 3-SKIDROW | 3.7 GB

 

WRC World Rally Championship 3 دانلود بازی WRC World Rally Championship 3 برای PC

milad بازدید : 70 1391/07/18 نظرات (0)



Dishonored یک بازی Open-World است. هدف ما در یکی از مأموریت ها، وارد شدن به یک کاخ و کشتن چند هدف است. در ابتدا، ما روی یک ساختمان هستیم و شهر را نگاه می کنیم. دو محافظ در خیابان پایین هستند و حالا باید بدون دیده شدن از کنار آن ها بگذریم. یک قابلیت جالب به نام Blink در Dishonored وجود دارد. با زدن LB (در نسخه X360) منوی قدرت های شما باز می شود (البته در این دمو برای نمایش تمام آن ها، همه قدرت ها در دسترس بودند) و با انتخاب Blink می توانید طی یک چشم به هم زدن، از یک محیط به محیط دیگر بروید و کسی هم شما را نخواهد دید. وارد خیابان می شویم و همانند Thief خیلی مخفیانه حرکت می کنیم.می توانید همانند FPSهای قدیمی PC گردن خود را کج کنید و از پشت یک مانع اطراف را ببینید. فضاسازی شهر بسیار زیبا است و گرافیک تقریباً کارتونی شکل باعث شده که فکر کنید در حال قدم زدن در Artworkهای زیبای بازی هستید. Draw Distance شهر با جزئیات و هنری است. فضای Dishonored از لندن سال ۱۶۶۶ برگرفته شده که اگر با معماری و فضای آن زمان آشنا باشید، می دانید با چه محیط های جالب و صنعتی روبرو خواهیم بود. برای ورود به کاخ، هزاران راه وجود دارند. Dishonored همانند Deus Ex: Human Revolution این اختیار را به شما می دهد که به هر شکلی که دوست داشتید، بازی کنید.

 

Dishonored-SKIDROW

 

Dishonored دانلود بازی Dishonored برای PC

milad بازدید : 95 1391/07/17 نظرات (0)



قبلاً استودیوی کانادایی سازنده سری بازی های FIFA اعلام کرده بود که در FIFA 13 شاهد تغییراتی در گیم پلی بازی خواهیم بود. تغییراتی که شامل دریبل ها، ضربه های آزاد و هوش مصنوعی بازی می شوند. در همایش جدیدی که EA برای این بازی برگزار کرد، چند امکان جدید FIFA 13 نیز به نمایش درآمدند. یکی از بخش های جالب بازی، این است که اینبار می توانید کنترل تیم های ملی را در قسمت Career به دست بگیرید. قبلاً تنها این امکان را داشتید که تیم های باشگاهی را کنترل کنید و به عنوان مربی در آن ها فعالیت کنید. زمانی که به عنوان مربی در قسمت Career مشغول به کار می شوید، کنترل تیم های ملی در نوع خودشان جالب می شوند.از یک طرف بازیکنان در تیم های خودشان تلاش می کنند که به تیم ملی برسند و از طرف دیگر شما می توانید آن ها را به تیم ملی فرابخوانید. در این قسمت می توانید بازی های دوستانه انجام بدهید، در مسابقات حذفی شرکت کنید، تورنومنت های منطقه ای برگزار کنید و یا در جام جهانی شرکت کنید که هر چهار سال یکبار برگزار می شود.

 

FIFA 13 INTERNAL-RELOADED

 

FIFA 13 PC دانلود بازی FIFA 13 برای PC

milad بازدید : 75 1391/07/10 نظرات (0)



در بازی Crash Time 5 Undercover دیگر خبری از تخیلات سری های قبلی نیست و وقتی تصادف میکنید با حادثه واقعی روبرو هستید.گرافیک بسیار بالا رفته و سرعت ها طبیعی و واقعی..کافیست با سرعت ۲۰۰ به جایی برخورد کنید تا تکه تکه شدن ماشینتان را احساس کنید.. فرار از دست پلیس و برخی موارد برعکس! بازی عالی که همه چیز فقط بر پایه سرعت و هیجان طراحی شده و شما شاید یک رانندگی دیوانه وار را تجربه کنید! شاید بازی شبیه کبرا ۱۱ باشد که البته همیشه همینطور است چون کل بازی بر اساس همین فیلم طراحی شده پس زیاد در تعقیب و گریزها تعجب نکنید که یاد فیلم کبرا ۱۱ میفتید و اصلا نام دیگر بازی همین است! رانندگی واقعی با انواع اتوموبیلهای سرعتی و قدرتی و مانورهای چندگانه در خیابانها و شلوغیها بر هیجان بازی میفیزاید.

 

Crashtime 5 Undercover-RELOADED

 

Crash Time 5 Undercover PC دانلود بازی Crashtime 5 Undercover برای PC

milad بازدید : 69 1391/07/10 نظرات (0)



Carrier Command Gaea Mission یک بازی استراتژیکی می باشد که به تازگی منتشر شده است . در پی جنگ فاجعه آمیزی که بین اتحادیه United Earth و اتحادیه Asian Pacific رخ داد، زمین به مکانی غیر قابل سکونت تبدیل شد. تنها امید باقی مانده در سیستم خورشیدی است، جایی که برج ثور ماه ، کلید بازیابی منابع آب زمین که کاهش یافته اند می باشد. شما به عنوان عضوی از این جنگ و باقی مانده نیروهای UES، با نام سروان Myric مامور یک وسیل نقلیه نظامی شده است. با پیمودن دریاها و برقرار شبکه پایگاه های دریایی، ماموریت شما شکار دشمن می باشد.

 

Carrier Command Gaea Mission Proper-RELOADED

 

Carrier Command Gaea Mission دانلود بازی Carrier Command Gaea Mission برای PC

milad بازدید : 96 1391/07/10 نظرات (0)



قبل از این، بازی زیبای Bad Piggies را برای آیفون و آیپد به‌صورت جداگانه برای شما عزیزان قرار دادیم. در این مطلب قصد داریم تا نسخه‌ی مک این بازی فوق‌العاده و زیبا را در اختیار شما قرار دهیم. این بازی که توسط سازندگان بازی محبوب Angry Birds ساخته شده است. این بازی زیبا که می‌توان گفت حتی از Angry Birds هم بیشتر می‌تواند شما را درگیر جذابیت‌های خودش کند داستان همان خوک‌های دوست‌داشتنی است که احتمالاً قبلاً آن‌ها را دیده‌اید! در این بازی شما باید به این خوک‌ها کمک کنید تا تکه‌های نقشه‌ی تخم مرغ را پیدا کنند و آن را بدست بیاورند. برای این کار باید ماشین‌ها و وسایل پرنده‌ی گوناگونی را خودتان بسازید و با استفاده فیزیک ماشین ساخته شده را حرکت داده و به نقشه برسید. بازی در عین زیبایی، چالش‌های سرگرم‌کننده‌ای برای شما به‌ارمغان خواهد آورد، البته این نکته را هم نباید فراموش کرد که بازی کردن این بازی در صفحه‌ی بزرگ‌تر یک مک‌بوک و با ترک‌پد هم لذت خاصی دارد!

 

bad piggies mac دانلود بازی سرگرم کننده Bad Piggies HD 1.0.0 برای مک

milad بازدید : 71 1391/07/08 نظرات (1)



Ridge Racer: Unbounded اولین بازی ای است که طی پنج سال گذشته توسط سازنده فنلاندی یعنی شرکت Bugbear در حال ساخت است. تعریف کلی سری Ridge Racer ترکیبی از Drift کردن، استفاده از نیتروژن و تکه تکه کردن همه چیز بود، ولی حال باید دید Namco قصد دارد با نسخه جدید بازی چه مسیری را پیش بگیرد. Bugbear از حس و حال مسابقات شماره های قبل دور شده، ولی به شدت به ساختار سری Burnout نزدیک شده و به نظر می رسد که این نسخه خیلی اکشن تر از قبل شده است. این نسخه خیلی بامزه است تا جدی و واقع گرا که البته آن ها سعی کرده اند با این موضوع حداقل به اسم Ridge Racer پایبند باشند. مسابقات در شهری به نام Shatter Bay اتفاق می افتند. شهری خیالی که در جایی بین نیویورک و شیکاگو قرار دارد. همچنین اینبار شما می توانید جاده های خود را هم خلق کنید و در بخش آنلاین آن ها را به اشتراک بگذارید. Shatter Bay وسعت زیادی دارد، مسابقات بازی پر سر و صدا و خیلی شلوغ هستند، وسعت تخریب محیط بسیار وسیع است و در حقیقت محیط بازی می تواند نیروی کمکی برای شما باشد که رقیبان خود را از سر راه بردارید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه نهایی SKIDROW بازی|

 

ridge racer unbounded pc cover small دانلود بازی Ridge Racer: Unbounded برای PC

milad بازدید : 63 1391/07/08 نظرات (0)



Fireburst یک بازی اکشن و ریسینگ می باشد که پلیرها را به دنیایی از دیوانگی و آتیش می برد . در این بازی هیچ احترامی نمی بایست به سایر رقبای خود بگذارید و باید با تمام قوا آن ها را نابود کنید . آتش برجسته ترین عنصر مسابقه های شما می باشد ، به عنوان مثال شما می توانید با آتش زدن خودروی خود ، آن را ایمن کنید و یا با منفجر کردن ماشین های سایر رقبا ، آن ها از دور مسابقه خارح کنید چیزی که در این بازی مهم می باشد ، برنده شده به هرقیمتی است . بازی دارای ۱۵ مرحله و مپ می باشد که به همراه ۱۶ اتومبیل مختلف در چهار دسته مختلف همانند ماشین های ۴X4 ،‌ ماشین های Buggys ،‌خودروهای تقویت شده و ماشین های مخصوص جاده های خاکی عرضه است . هم اکنون می توانید این بازی زیبا و جدید را به همراه کرک معتبر SKIDROW برای اولین بار از سایت مجیک دانلود دریافت کنید .

 

Fireburst دانلود بازي Fireburst براي PC

milad بازدید : 69 1391/07/08 نظرات (0)



بازی Gas Guzzlers: Combat Carnage یک بازی اکشن و ریسینگ می باشد که تنها برای پلتفرم PC عرضه شده است . شما می بایست مسابقات را با یک ماشین سطح پایین شروع کنید و به تدریج با برنده شدن در مسابقات ، پول به دست بیاورید تا ماشین خود را ارتقا بدهید . این قابلیت را خواهید داشت تا قطعات ماشین (نظیر رنگ، رینگ، برچسب ها، و غیره) را شخصی سازی کنید . برای نابود سازی رقیبان خود ۴ اسحله و ۱۵ نوع مهات خواهید داشت که قابلیت ارتقا را دارا هستند . به طور کل بازی دارای ۱۵۰ مایل جاده است که در انواع مسیرها طراحی شده اند . در ادامه می توانید نسخه معتبر SKIDROW این بازی را از سایت مجیک دانلود دریافت نمایید .

 

Gas Guzzlers Combat Carnage دانلود بازي Gas Guzzlers: Combat Carnage براي PC

milad بازدید : 64 1391/07/08 نظرات (0)



Bang Bang Racing – خود را برای مسابقه ای مهیج و سراسر هیحان آماده کنید . در بازی علاوه بر سرعت ، می بایست مهارت کنترل ماشین را نیز داشته باشید تا بتوانید در مراحل مختلف بازی اول شوید . بازی با یک سیستم کنترل جذاب و همچنین آهنگ های متنوع ، می تواند لذتی بی پایان را برای شما به ارمغان بیاورد . با استفاده از مخروط ها، لاستیک ها و بشکه های منفجر شونده میتوانید سایر رقبای خود را از نابود کنید تا شانس شما برای قهرمانی بیشتر شود . همچنین می توانید با استفاده از راه های میانبر سریعتر به نقطه ی پایان برسید . ۲۰ اتومبیل مختلف در ۴ کلاس متفاوت با هشت رنگ متنوع ، بازی کردن به صورت چند نفره ، راه های متنوع در شرایط آب و هوایی متفاوت و … از سایر ویژگی های این بازی مهیج می باشند .

 

Bang Bang Racing بازي سرگرم كننده و مهيج Bang Bang Racing

milad بازدید : 94 1391/07/08 نظرات (0)



Scania Truck Driving Simulator Extended – آخرین محصول استودیوی بازی سازی SCS Software که در واقع یک شبیه ساز کامل از رانندگی با کامیون های و تریلرهای اسکانیا می باشد . بازی دارای دو بخش متفات است . بخش اول به شما نکات آموزنده برای رانندگی در ترافیک های سنگین و عادی را آموزش می دهد که به Driving School معروف است و تمام حرکات لازم همچون پارک صحیح ، دنده عقب و سایر نکات آموزشی مربط به این کامیون ها را به صورت تست به شما آموزش می دهد . در بخش دوم ، شما می بایست با استفاده از نکاتی که از بخش اول یاد گرفته اید ، با سایر رقبا به مسابقه بپردازید که هیجانی ترین بخش این بازی می باشد ! در این بخش از شما انتظار می رود تا بدون کوچترین خطا ، مسیرهای تعیین شده را به سلامت پشت سربگذارید . اگر به دنبال تجربه ای متفاوت از کنترل بازی ماشین های سنگین هستید ، این بازی بسیار مناسب خواهد بود .

 

Scania Truck Driving دانلود بازي Scania Truck Driving Simulator Extended براي PC

milad بازدید : 71 1391/07/08 نظرات (0)



American Lowriders نبردی میان اتومبیل های قدیمی و کلاسیک آمریکایی می باشد که شما می بایست به رقابت با مدعیان بپردازید . شرکت در مسابقات زیرزمینی و درون شهری با خودروهای کلاسیک و البته تقویت شده ، وظیفه ی اصلی شما در این بازی می باشد . در این بازی شاهد وجود ۱۲ اتومبیل مختلف از نژاد خودروهای سلطنتی هستیم که باعث افزایش دوچندان هیجان بازی می شوند . با پیروز شدن در مسابقات این آزادی عمل را خواهید داشت تا با رفتن به گاراژ ، تمام قطعات اتومبیل خود نظیر موتور ،‌ گیربکس ، چرخ ها و … را قوی تر کنید تا برای مسابقات سخت تر آماده باشید ! شما سه نوع از مسابقات یعنی رقص ، مسابقه خیابانی و پرش را پیشرو خواهید داشت که هرکدام چالشی جدید را برای شما رقم خواهند زد .

 

American Lowriders دانلود بازي American Lowriders براي PC

milad بازدید : 71 1391/07/07 نظرات (0)



Uprising44 The Silent Shadows یک بازی استراتژیکی می باشد که در برخی از صحنه های آن می بایست به صورت سوم شخص بازی را ادامه بدهید . این یک ترکیب منحصربفرد از ترکیب این دو حالت می باشد که در عمق آن داستانی جالب نهفته است . داستان بازی در جنگ جهانی دوم در حال اتفاق است . می توانید با استفاده از ۱۶ سلاح مختلف و با تاکنیک های جنگی سربازان خود را هدایت کنید و دستورهای مختلفی نظیر دفاع ، حمله ، مبارزه در محله های نزدیک و … را به آن ها بدهید و به طور کل نظارت کاملی برروی عملکرد هریک از آن ها داشته باشید . در ادامه می توانید نسخه ی معتبر SKIDROW این بازی را برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی از سایت مجیک دانلود دریافت نمایید .

 

Uprising44 The Silent Shadows دانلود بازی Uprising44 The Silent Shadows برای PC

milad بازدید : 83 1391/07/07 نظرات (0)



بازی Iron Brigade 2012 یک بازی سبک دفاعی یا همان Tower Defense میباشد که پس از موفقیت بی نظیر بازی در شبکه XBOX Live به سرعت نسخه PC بازی نیز منتشر شد. داستان بازی در رابطه با موجوداتی مریخی است که به زمین حمله کرده اند و قصد نابودی بشریت را دارندواما شما با سازه های خود و تقویت پایگاه و نیروهای خود میبایست جلوی آنها را گرفته و آنها را نابود سازید . بازی دارای یک سبک اکشن و استراتژیکی می باشد . در ادامه می توانید تصاویری از این بازی را به همراه لینک های دانلود مشاهده نمایید .

 

Iron Brigade دانلود بازي Iron Brigade براي PC

milad بازدید : 65 1391/07/07 نظرات (0)



وقتی نورامیدی دردل کسی نباشد,وقتی ایمان از بین برود چیزی جز ظلمات و تاریکی همه چیز را در بر نمیگیرد.داشتان بازی Inquisitor بر میگردد به از دست دادن ایمان مردمی که جز پول و شهرت چیزی نمیخواستند..در سالهای دور مردمانی زندگی میکردند در رفاه و خوشی و با ایمان به خدا روزگار را سپری میکردند..اما با بالا رفتن درآمد و حوسرانی مردم خدایان فراموش شدند و کفر جایگزین شاکرین شد و نتیجه آن هرج و مرج و خون و خونریزی و اینجا بود که شیطان توانست به بیرون راه یابد و کشتار و خون راه بیندازد و دنیا را در تاریکی و طلمات فرو برد..حال شمایید که باید طلم و ستم را از بین ببرید و ایمان را به مردم بازگردانید تا بتوانید دوباره زندگی و آرامش را به دیگران بازگردانید. در ادامه می توانید نسخه ی SKIDROW اینب را از سایت مجیک دانلود دریافت نمایید .

 

Inquisitor دانلود بازي استراتژيكي Inquisitor براي PC

milad بازدید : 136 1391/07/07 نظرات (0)



Torchlight II عنوان یک بازی نقش آفرینی (RPG) می باشد که در ادامه ی قسمت یک آن توسط شرکت Runic Games طراحی و منتشر شده است . Torchlight یک Action-RPG فوق العاده بود که توسط یک استودیوی نوپا ساخته شده بود و سیستم Loot آن توانست بالاخره پس از سال ۲۰۰۰ کاری کند که مردم از Diablo II دست بردارند. Torchlight به مدت ۱۱ ماه در دست ساخت بود و نسخه دوم آن هم تقریباً همین قدر زمان را می طلبد. اینبار سیستم Loot کردن خیلی غنی تر شده و در کنار کلاس های قبل، چهار نوع کلاس جدید هم به بازی اضافه شده اند.اولین کلاس Engineer است که شخصیت آن یک مرد سبیل دار با یک عینک یک چشمی است که علاقه زیادی به نبردهای تن به تن دارد و از ابزارهای مکانیکی برای پیشبرد کار خود استفاده می کند.

 

Torchlight II دانلود بازی Torchlight II برای PC

milad بازدید : 107 1391/07/04 نظرات (0)



پچ جدید بازی Pes 2013 توسط گروه PESEdit منتشر شده که با نصب این پچ از قابلیت های جدیدی در بازی پیس ۲۰۱۳ خود بهره مند خواهید شد . گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۱٫۰ می باشد را برای بازی PES 2013 عرضه کرده اند. در ادامه مطلب می توانید تغییرات صورت گرفته را مشاهده نمایید.

 

pes2013 pc cover small دانلود پچ بازی PES 2013 با عنوان PESEdit 2013 Patch 1.0

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    سرعت بارگذاری سایت چطوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 326
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 166
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 180
  • باردید دیروز : 196
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 180
  • بازدید ماه : 1,114
  • بازدید سال : 34,130
  • بازدید کلی : 166,313
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید