loading...
▀▄▀ مجیک دانلود ▀▄▀
تبلیغات
milad بازدید : 236 1391/10/20 نظرات (0)

Connectify Dispatch 4.0.0.25875 کاربران معمولا راه های مختلفی را برای اتصال به اینترنت در پیش می گیرند، این راه ها شامل استفاده از کابل و پورت اترنت، شبکه های مختلف Wi-Fi و یا دستگاههای بیسیم ۳G یا ۴G هستند. اما واقعا چه اتفاقی می افتاد اگر شما مجبور نبودید یکی از این روشها را انتخاب کرده و قادر بودید از سریع ترین روش برای مرور سایتهای اینترنتی بهره ببرید؟ اخیرا یک کمپانی با نام Connectify توانسته این کار را برای کاربران با ساخت نرم افزاری با نام Connectify Dispatch عملی کند. این نرم افزار داده های خروجی کامپیوتر شما را از طریق اتصالات متعدد و به طور همزمان ارسال می کند. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا از کامپیوتر شخصی یا PC خود به عنوان یک مودم Wi-Fi برای چندین دستگاه مختلف استفاده کنید. و نسخه رایگان این نرم افزار به کاربران اجازه می دهد تا اتصالات Wi-Fi خود را بین یکدیگر به اشتراک بگذارند .

 

Connectify Dispatch به اشتراک گذاری اینترنت با Wifi با Connectify Dispatch 4.0.0.25875

milad بازدید : 260 1391/10/20 نظرات (0)

نرم افزار کاربردی و مفید چک یار ، یک نرم افزار ساده و در عین حال بسیار مفید می باشد.با استفاده از این نرم افزار مغازه ها و بیزنس داران کوچک می توانند با وارد کردن چک های صادر شده توسط خودشان ، یا چک های مشتریان برای خود یک بانک اطلاعاتی ساخته و به راحتی به جستجوی چک های مورد نظر بپردازند.شما می توانید برای هرچک ، مبلغ مورد نظر ، تاریخ چک ، در وجه شخص ، و… را یادداشت کنید تا جستجو برای شما آسان تر گردد.این نرم افزار کاربردی توسط آقای اسحاق مظفری ساخته شده است و قابلیت های آن را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید.هم اکنون می توانید این نرم افزار را از سایت دانلودها ، دریافت نمایید.

 

chekyar5.1 مدیریت چک های بانکی با نرم افزار فارسی – Chek yar 5.1

milad بازدید : 72 1391/10/07 نظرات (0)

وکتورهای بسیار زیبا و کاربرد و با کیفیت جهت استفاده در طراحی های مربوط به تولد که میتواند در زیبای طراحی گرافیست ها بسیار موثر باشد. این وکتورها با فرمت ai که در نرم افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ قابل استفاده هستند ، به همراه یک فایل به عنوان پیش نمایش با فرمت tiff که البته از این فایل به تنهایی نیز میتوان استفاده کرد ، عرضه شده اند. وکتورها با توجه به ماهیتشان میتوانند با سایزهای بسیار بالا مورد استفاده قرار بگیرند. برخی از وکتورهای درون این مجموعه را میتوانید در عکس مطلب مشاهده نمایید.

 

brithday vector وکتورهای تولد Vivid Birthday Vector Icons

milad بازدید : 65 1391/10/07 نظرات (0)

وقتی فردی دچار بیماری می شود ، به دکتر مراجعه میکند و اگر دکتری نتوانست بیماری او را تشخیص دهد ، مسلما به دنبال دکتری دیگر می رود و بیماری خود را با او در میان میگذارد. دنیای کامپیوتر که نوعی دنیای مجازی است ، آنچنان خارج از دنیای واقعی ما نیست. در دنیای مجازی بیماری ها را همانند دنیای واقعی ، ویروس ها و باکتری ها به وجود می آورند و دکتر درمان آنها نیز آنتی ویروس ها و نرم افزارهای امنیتی هستند. ولی اگر آنتی ویروس ها نتوانند بیماری کامپیوتر شما را تشخیص دهند و درمان کنند ، دست به دامان چه چیزی می شوید؟

HitmanPro نرم افزاری امنیتی است که شرکت سازنده این نرم افزار ، آن را نرم افزاری ثانویه معرفی میکند. در واقع این نرم افزار همان دکتری است که اگر دکتر اولیه نتوانست بیماری را تشخیص دهد ، باید به آن مراجعه شود. این نرم افزار زمانی مورد استفاده قرار میگیرد که آنتی ویروس ها نمیتوانند ویروس ها را تشخیص دهند و سیستم را پاکسازی نمایند. تحقیقات نشان داده است که نرم افزارهای آنتی ویروس ۱۰۰% نمیتوانند مانع از آلودگی سیستم ها شوند و ۳۲% از سیستم هایی که مجهز به آنتی ویروس بوده اند نیز آلوده شده اند. این نرم افزار میتواند در راستای عملکرد دیگر انتی ویروس ها بدون ایجاد تداخل و کشمکش به اسکن کل کامپیوتر در کمتر از ۵ دقیقه بپردازد. این آنتی ویروس سرعت عملکرد سیستم را کاهش نمیدهد جز در مواقعی که در حال اسکن می باشد ، کاهش نمیدهد. این نرم افزار نیازی به نصب نخواهد داشت و برروی لوح های فشرده و حافظه های USB نیز قابل اجرا خواهد بود. این نرم افزار ضمن اینکه ویروس ها و ابزارهای مخرب را شناسایی و حذف خواهد کرد و سیستم را از آلودگی نجات خواهد داد ، ویروس های ناشناخته را از روی عملکرد آنها شناسایی خواهد کرد. قابلیتی به نام Scan Cloud نیز فراهم شده است و کاربران میتوانند فایل های مشکوک را با استفاده از این قابلیت از طریق سرورهای ابری شرکت با ۵ نوع نرم افزار مختلف بررسی کنند و سپس پاسخ safe یا Malicious و unknown را دریافت کنند. این نرم افزار میتواند در کنار آنتی ویروس های معمول نصب شود و به عنوان یک امنیت ثانویه مورد استفاده قرار گیرد.

 

hitman pro افزایش امنیت سیستم HitmanPro 3.7.0 Build 185

milad بازدید : 105 1391/10/07 نظرات (0)

Xilisoft Audio Maker نرم افزاری توانمند جهت کار با فایل های صوتی و حتی ویدیویی است. این نرم افزار در مرحله اول توانایی تبدیل فرمت فایل های صوتی و حتی ویدیویی را دارد و از فرمت های معروف این دو نوع فایل مانند  MP3, M4A, WAV, WMA, MP2, OGG, AAC, AC3, APE, FLAC, and AU و AVI, MPEG, WMV, ASF, MOV, MP4, 3GP, 3G2, RM, H.264/AVC, and M4V جهت تبدیل فرمت پشتیبانی میکند. فرمت های ویدویی پشتیبانی شده جهت تبدیل ویدیو به صوت می باشند. در مرحله بعدی این نرم افزار میتواند اقدام به ریپ کردن Audio CD ها کند و فایل های صوتی درون این لوح های فشرده را با فرمت های صوتی معمول نظیر mp3 درون کامپیوتر ذخیره کند. سپس این نرم افزار میتواند فایل های صوتی نامبرده را به صورت Audio CD رایت نیز نماید در دستگاه های مالتی مدیا قابل پخش شدن نیز باشد. این سه مرحله جز سه قابلیت اصلی نرم افزار محسوب می شوند. قابلیت های دیگری نیز وجود دارد که نظیر برش قسمت های دلخواه فایل صوتی که این قابلیت میتواند ضمن به دست آوردن قطعه ای دلخواه از یک فایل صوتی ، به ساخت رینگتون نیز کمک کند. همانطور که میدانید در هنگام تبدیل فرمت و ریپ نمودن ، یکی از امکانات لازم ، تنظیم کیفیت و اطلاعات است تا در فایل خروجی نتیجه دلخواه حاصل شود ، این نرم افزار قابلیت های تنظیم کیفیت را داراست و همچنین میتواند تگ های ID3 را نیز ویرایش نماید. این نرم افزار در تبدیل فرمت بسیار سریع است و از قابلیت تبدیل همزمان چندین فایل نیز جهت تسریع فرایندها پشتیبانی میکند. کاربر با این نرم افزار به جهت محیط گرافیکی آن ساده و قابل فهم خواهد بود.

 

x audio maker  ابزارهای لازم جهت کار با فایل های صوتی Xilisoft Audio Maker v6.4.0

milad بازدید : 99 1391/10/07 نظرات (0)

یکی از مشکلاتی که در وب گردی با کامپیوتر و لپ تاپ دیگران به وجود می آید ، حال این کامپیوتر و لپ تاپ برای شرکت ، دانشگاه یا کافی نت باشد ، این است که نمیتوان لینک های Bookmark شده را به راحتی به دیگر کامپیوترها انتقال داد و یا اینکه لینک های بوکمارک شده در مرورگرهای مختلف نظیر فایرفاکس و اپرا و کروم و… قابل انتقال به یکدیگر نیستند. کاربران معمولا برای این مشکل روش های مختلفی را امتحان میکنند که متاسفانه معمول ترین روش ، ذخیره لینک ها درون فایل متنی و سپس نقل و انتقال آن بین دیگر ویندوزها است. ولی این راه حل مناسبی نیست ، میتوانید به راحتی هرچه تمام تر این مشکل را حل کنید. LinkCollector نرم افزار قابل حمل و جالب است برای رفع مشکلات ذکر شده. با این نرم افزار کاربر به راحتی میتواند بوکمارک ها را ذخیره کند و ضمن اینکه در جای دیگر از آنها به راحتی استفاده کند ، آنها را بین مرورگرهای معروف نظیر  Internet Explorer, Firefox, Opera و Google Chrome منتقل نماید. بنابراین کافی است بوکمارک ها را با این نرم افزار ذخیره کنید و سپس درون حافظه فلش یا هر حافظه دیگری قرار دهید و به راحتی نسبت به انتقال و استفاده از آنها اقدام کنید. این نرم افزار قابلیت ویرایش بوکمارک ها و حذف و اضافه کردن لینک به آنها را نیز دارا می باشد. با این نرم افزار همچنین میتوانید از به صورت کاملا جداگانه از بوکمارک مرورگرها نسخه پشتیبان تهیه کنید و از آنها در دیگر مرورگرها نیز استفاده کنید.

 

LinkCollector تبادل بوکمارک بین مرورگرها LinkCollector 4.5.3.0

milad بازدید : 105 1391/09/29 نظرات (0)

myTV نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی و خارجی را با کیفیت و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، شبکه‌های خارجی، پخش زنده حرمین معصومین، شبکه‌های رادیویی فارسی، موسیقی‌های ایرانی و خارجی، اضافه کردن شبکه‌های دلخواه، مشاهده جدول زمان‌بندی پخش برنامه ها و… از ویژگی‌های نرم افزار تلوزیون من می باشند. این نرم افزار فارسی و فوق العاده کاربردی را هم اکنون از وب سایت دانلودها دریافت کنید.

 

myTV2 تماشای آنلاین رادیو و تلویزیون های فارسی و خارجی با myTV 3.5

milad بازدید : 83 1391/09/29 نظرات (0)

Registry Booster نرم افزاری معتبر و برنده جایزه های نرم افزاری جهت رفع مشکلات ویندوز ناشی از رجیستری می باشد. سرعت ویندوز کاهش یافته است؟ خطاهای سیستمی مختلفی دریافت میکند؟ ویندوز کرش می شود؟ سرعت اجراهای نرم افزارها کاهش یافته است؟ تمامی اینها ممکن است در رجیستری ویندوز داشته باشد. رجیستری را قلب ویندوز می دانند ، در این قسمت تنظیمات نرم افزارها و ویندوز موجود است. وقتی کاربران نرم افزاری را نصب یا حذف میکنند و همچنین دیگر فرایندهای ویندوز به مرور زمان سبب تغییرات در این بخش خواهد شد. روزانه ورودی ها و خروجی های زیادی از رجیستری ایجاد می شوند. به همین دلیل رجیستری یکی از مناطق حساس و تحت خطر ویندوز محسوب می شود. اگر به فکر سلامت ویندوز هستید باید به این بخش نیز توجه کنید. با استفاده از نرم افزار Registry Booster میتوانید مشکلات را حل و تعمیر کنید و رجیستری یکپارچه سازی نمایید. این نرم افزار دارای موتور قدرتمند و هوشمند است با اسکن عمیق رجیستری مشکلات را یافته و حل خواهد کرد. ورودی ها نامعتبر و اضافی حذف خواهند شد و در نتیجه سرعت اجرایی ویندوز افزایش خواهد یافت. با یکپارچه سازی رجیستری دسترسی به تنظیمات آن با سرعت بیشتری انجام خواهد شد و در نتیجه سرعت اجرای نرم افزارها و ویندوز نیز افزایش می یابد. قابلیت دیگر Registry Booster توانایی ایجاد نسخه های پشتیبان منظم از رجیستری ویندوز و ذخیره انهاست. به این ترتیب میتوانید وقتی رجیستری دچار مشکلات عدیده شد ، با بازگردانی و restore نسخه پشتیبان سالم ، رجیستری و ویندوز را به حالت اولیه برگردانید.

 

Registry Booster رفع مشکلات رجیستری ویندوز Registry Booster 2013 v6.1.1.0

milad بازدید : 101 1391/09/23 نظرات (0)

CAD Viewer نرم افزاری بسیار عالی برای مهندسین ، دانشجویان و کسانی است به هر نحوی با نقشه های طراحی شده توسط نرم افزار معروف AutoCAD سر و کار دارند ، می باشد. همانطور که میدانید نرم افزار اتوکد حجم بسیار زیادی دارد و جهت اجرا و مشاهده نیازمند دانش فنی و صرف زمان می باشد و برای کسانی که همیشه به آن نیازمند نیستند و یا فقط جهت مشاهده نقشه ها به آن نیاز دارند ، نصب و استفاده از آن مناسب نیست. به همین جهت نرم افزار CAD Viewer میتواند به راحتی فایل های DWG و DXF مربوط به تمامی نسخه های نرم افزار AutoCAD تا ورژن سال ۲۰۱۳ را نمایش دهد و همچنین آنها را به فرمت هایی نظیر BMP, JPG, TIF, CAL, GIF, PNG, PDF تبدیل نماید و لازم به ذکر است میتواند نقشه ها را با رعایت مقایس آنها چاپ نماید. بنابراین در کنار نمایش فایل های اتوکد بدون نیاز به نصب آن میتوان اعمال پرینت و تبدیل فرمت آنها را نیز انجام دهد.

 

cad viewer نمایش و پرینت نقشه های ساختمانی CAD Viewer 10.A.22

milad بازدید : 63 1391/09/23 نظرات (0)

CoffeeCup Web Form Builder نرم افزاری ساده با امکانات کامل جهت ساخت فرم های تحت وب می باشد. ساخت فرم های عضویت ، دعوت نامه ، تماس ، جمع آوری اطلاعات و… توسط این نرم افزار امکان پذیر خواهد بود. در هنگام ساخت فرم تمامی جزئیات مربوط به فیلدها در اختیار کاربر خواهد بود. تعداد و نوع کاراکترها و رنگ ها و اندازه کادر فرم ها و استفاده از اشیاء مختلف همگی در اختیار کاربر قرار دارد. در طراحی گرافیکی و کدها ، نرم افزار بدون نیاز به کدنویسی کاربر میتواند فرم را برای انتشار در وب به صورت HTML5 و CSS3 ذخیره نماید. یکی از نیازهای فرم ها ذخیره سازی اطلاعات دریافت شده از جانب کاربر است. بنابراین نرم افزار میتواند فرم را طوری طراحی کند که اطلاعات درون دیتابیس خاص طراحی شوند و یا اینکه به ایمیلی ارسال گردند. برای ساخت فرم ها میتوانید از ۱۵ تم پیشفرض نرم افزار استفاده کنید تا سرعتتان افزایش یابد.

 

coffeecup web form builder طراحی فرم های HTML تحت وب CoffeeCup Web Form Builder 2.3

milad بازدید : 69 1391/09/23 نظرات (0)

Stream-Cloner نرم افزار کارآمد جهت دانلود ویدیو و صوت های آنلاین ، دانلود تلویزیون های آنلاین و دانلود فایل فلش آنلاین از هرکجای دنیای اینترنت می باشد. با این نرم افزار میتوانید به دانلود و یا capture کردن ویدیوها و صوت های آنلاین بپردازید و به این ترتیب هیچ ویدیو و صوتی را از دست نخواهید داد. ویدیوها و صوت های دانلود شده قابلیت تبدیل به دیگر فرمت های صوتی و تصویری را دارند ، بنابراین از نظر فرمت خروجی هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت. دانلود بسیار ساده خواهد بود و یک کلیک انجام خواهد شد. قابلیت دانلود همزمان چندین فایل نیز امکان پذیر است. ویدیو دانلود شده قابلیت تبدیل به فرمت های AVI, MKV, MP4, MOV, 3GP, ASF, WMV, MPG, TS, VOB, FLV, SWF را دارد و صوت دانلود شده نیز میتواند به فرمت های MP3, MP2, AC3, OGG, AAC, M4A, WMA, WAV, AIFF, AU تبدیل گردد. در هنگام دانلود میتوانید پارامترهای مختلفی نظیر کیفیت را نیز تنظیم کنید. این نرم افزار مرورگرهای معروف نظیر فایرفاکس ، اپرا ، کروم و سافاری و اینترنت اکسپلورر و سایت های youtube, IMDB, Blip.tv, Vimeo, Video.google, Movieweb, Video.yahoo, Netflix, iTunes پشتیبانی میکند.

 

Stream Cloner دانلود ویدیو و صوت های آنلاین Stream Cloner 1.60 Build 207

milad بازدید : 71 1391/09/23 نظرات (0)

nVIDIA GeForce Driver با این درایور قدرت بیشتری در کارت های گرافیک شرکت انویدیا در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. مسلما جهت اجرای بازی های جدید به این درایور احتیاج خواهید داشت و کارهای روزانه نظیر مدیریت دسکتاپ ، نمایش فایل های مالتی مدیا و امور کاری و… نیز با این درایور بهتر و با کیفیت بالاتری مهیا خواهد بود. این درایور برروی نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت ویندوزهای xp , 7 , 8 , vista نصب خواهد شد. با این درایور سازگاری ، اطمینان و مقاوت در اجرای جدیدترین بازی ها افزایش خواهد یافت. برای مثال این درایور اجرای بازی call of duty : black ops 2 را ۱۸ درصد بهبود خواهد بخشید و برای بازی Assassin’s Creed III رقم قابل توجه ۲۶ درصد خواهد بود. در نمایش فیلم های ۳بعدی نیز تاثیر این درایور چشمگیر خواهد بود. در ادامه لیست کارت های گرافیک پشتیبانی شده آمده است.

 

nVIDIA GeForce Driver درایور کارت های گرافیک nVIDIA GeForce Driver 310.70

milad بازدید : 81 1391/09/23 نظرات (0)

VirtualDrive Pro نرم افزاری کامل جهت شبیه سازی و mount و ساخت درایوهای مجازی جهت شبیه سازی انواع لوح های فشرده cd/dvd  و بلو-ری می باشد که فایل های ایمیج نیز میتوانند توسط این نرم افزار به صورت یک درایور دیسک خوان شبیه سازی شوند. این نرم افزار علاوه بر امکانات شبیه سازی میتواند نسبت به کپی ، ویرایش و رایت نیز اقدام کند. این نرم افزار برای گیمرها بسیار محبوب است و با آن میتوانند بازی هایی که برای اجرا به لوح فشرده نیاز دارند را بدون نیاز به آن اجرا کنند و همچنین نسبت به ایجاد نسخه شبیه آن که به اصطلاح فایل ایمیج گفته می شود نیز اقدام کنند. قابلیت رایت این نرم افزار نیز شامل رایت انواع لوح های فشرده به صورت data و mp3 و صوتی و همچنین رایت شبیه سازی های انجام شده روی لوح فشرده می باشد. این رایت ها میتواند به صورت cd/dvd و blu-ray باشد. با استفاده از شبیه ساز این نرم افزار اجرا انواع شبیه سازی شده ها بیش از ۲۰۰ برابر سرعت بیشتری خواهند داشت و کاربر میتواند بیش از ۲۳ درایور مجازی ایجاد کند. کاربر میتوانید برای درایورهای مجازی ساخته شده عکس بند انگشتی دلخواه خودش را نیز انتخاب کند.

 

virtualdrive ساخت درایوهای مجازی VirtualDrive Pro 15.01

milad بازدید : 65 1391/09/23 نظرات (0)

Xilisoft Blu-ray Creator نرم افزاری برای رایت لوح های فشرده از ویدیوها به صورت بلو-ری است. این نرم افزار انواع فایل های ویدویی و ویدیوهای با کیفیت HD و AVCHD را به صورت بلو-ری رایت خواهد نمود. ویدیوهای مربوط به دوربین های دیجیتال نیز میتوانند برروی دیسک های بلو-ری رایت شوند و به صورت HDTV در تلویزیون ها و دستگاه های مالتی مدیا قابل پخش باشند. ویدیوهایی نظیر AVI, MP4, MKV, DV, MPEG, QuickTime Video (MOV, QT), Real Video (RM, RMVB), WMV, DivX, XviD, H.264/AVC, ASF, DAT, FLV, VOB, and 3GP و M2TS, MTS, TS که مربوط به دوربین های دیجیتال هستند ، پشتیبانی شده اند. این نرم افزار علاوه بر قابلیت رایت ، توانایی های در ویرایش ساده ویدیوها را دارد. برای مثال میتواند قسمت های از ویدیوها را برش دهد و قسمت های دلخواه را حذف نماید. تنظیم نور ، تنظیم کنتراست و قرار دادن متن و واترمارک روی فیلم نیز امکان پذیر خواهد بود. اضافه کردن زیرنویس و اضافه کردن موزیک به فیلم نیز قابل انجام خواهد بود. همچنین این نرم افزار میتواند برای لوح فشرده منوهای زیبا طراحی کند تا هنگام پخش کاربر پسند نیز باشد. در هنگام رایت ، نرم افزار امکان استفاده از تمامی هسته های پردازنده برای سرعت بیشتر را دارد و همچنین از تکنولوژی NVIDIA CUDA نیز استفاده میکند تا این سرعت را افزایش دهد. در ادامه مطلب فرمت های پشتیبانی شده و انواع دیسک های بلو-ری آمده است.

 

Xilisoft Blu Ray Creator رایت لوح های فشرده بلو ری Xilisoft Blu ray Creator v2.0.4 Build 1205

milad بازدید : 73 1391/09/19 نظرات (0)

StartIsBack نرم افزاری است مخصوص ویندوز ۸ که میتواند منوی محبوب استارت را به ویندوز ۸ برگرداند. شاید کسی قبل از استفاده از ویندوز ۸ به کارامد بودن منوی استارت موجود در سیستم عامل های مایکروسافت پی نبرده بود! ولی حالا کسانی که از ویندوز ۸ استفاده میکنند دوست دارند هنوز منوی استارت را برای دسترسی ساده تر به نرم افزارها و امکانات ویندوز در اختیار داشته باشند. البته بهتر است خودتان را با تکنولوژی های جدید سازگار کنید ولی اگر نبود منو استارت در ویندوز ۸ آزارتان میدهید میتوانید از نرم افزار StartIsBack استفاده کنید. این نرم افزار در وبسایت معتبر سافت پدیا معرفی شده است و مسلما کیفیت لازم را دارا می باشد.

 

StartIsBack بازگشت منوی استارت به ویندوز 8 با StartIsBack 1.2.1

milad بازدید : 93 1391/09/05 نظرات (0)

Sony DVD Architect Pro 6.0 build 237 نرم افزاری بسیار کامل با قابلیت های بسیار زیاد که ساخت منوهایی زیبا را با دارا بودن چندین طرح آماده فراهم می سازد. به سادگی چندکلیک کردن و انتخاب چند منو زیبا کاربر می تواند برای هریک از فیلم های دی وی دی خود زیباترین منوهای شخصی را آماده سازد. از مهمترین قابلیت های Sony DVD Architect استفاده فوق العاده آسان در کنار محیط کاربری جذاب را می توان نام برد. وجود تعداد بسیار پوسته برای این منوها افزایش سرعت کاربران را در ساخت و طراحی در برخواهد داشت. بیش از ۱۲۸ پوسته زیبا که هریک پس زمینه و منوهای خاص خود را دارند در ساخت یک طرح زیبا می توانند کمک زیادی نمایند. در این نرم افزار که تقریبا تمامی فرمت های صوتی و تصویری و فرمت تصاویر پشتیبانی می شود به سادگی یک Drag & Drop می توان انواع فایل های چندرسانه ای را به نرم افزار اضافه نمود. اما نکته دیگر در زمان انتقال اطلاعات برروی لوح های دی وی دی است ، به سادگی و با بالاترین کیفیت ممکن در صوت و تصویری و سرعتی بسیار مناسب می توان تمامی اطلاعات را برروی یک دی وی دی رایت نمود. این تصاویر می توانند به صورت تمام صفحه رایت شوند، ضمن این که Sony DVD Architect از دو فرمت ارتباطی مالتی مدیا در اروپا و آمریکا یعنی NTSC و PAL در این ابزار به صورت کامل پشتیبانی خواهد شد. تمامی کارهایی که پس از ذخیره سازی اطلاعات انجام می شود ابتدا قابل نمایش خواهد بود و اگر در زمان طراحی اشکالی رخ داده باشد می توان پس از مشاهده پیش نمایش آن را به راحتی مورد تغییر قرار داد. نکته پایانی هم این که منوهایی که از سوی کاربر از داخل طرح ها انتخاب می شوند همگی قابل تغییر دستی خواهند بود تا کاربر بتواند آنچه که می پسندد را مورد استفاده قرار دهد.

 

Sony DVD Architect Pro 6.0 build 237 ویرایش و ایجاد ویدیوهای حرفه ای با Sony DVD Architect Pro 6.0 build 237

milad بازدید : 75 1391/09/05 نظرات (0)

easyHDR Pro نرم افزاری کارآمد برای عکاسان و علاقمندان به عکاسی است که وظیفه آن پردازش میزان رنگ و نور و دیگر عوامل دینامیک درون تصویر است و با استفاده از این پردازش دست به تغییرات شگرف در تصویر میزند که در نهایت به جلوه دهی و کیفیت و رنگبندی و نور بهتر عکس می انجامد. در عکاسی یکی از مشکلات این است که بعد از مشاهده عکس ، آنچه با واقعیت بوده سازگار نیست و این میتواند به دلیل لنز ضعیف دوربین یا عدم توانایی عکاس در تنظیم مناسب برای صحنه باشد ، easyHDR Pro با رفع این تناقض ها به وسیله پردازش ، میتواند ضمن افزایش وضوح و کیفیت عکس ، با تنظیم رنگ ، نور ، کنتراست و دیگر عوامل موثر در طبیعی جلوه دادن عکس ، تصویری بسیار طبیعی ، زیبا و واضح را ارائه دهد. رفع نویز ، شبه وار بودن ، تنظیم درخشندگی ،  تصحیح اعوجاج رنگی نیز از دیگر امکانات نرم افزار است. 

 

easyHDR افزایش کیفیت و وضوح عکس ها easyHDR Pro 2.30.1

milad بازدید : 93 1391/09/05 نظرات (0)

DVDFab یکی از آسانترین روش های ممکن برای کپی کردن فیلم های DVD می باشد. فقط کافیست فیلم DVD و یک DVD خالی را در درایو قرار داره و بر روی Start کلیک کنید. تمام محتویات فیلم DVD شامل Menu، Trailer و دیگر محتویات به سرعت و به طور خودکار بر روی DVD خالی کپی می شود. به وسیله این نرم افزار و تنها با یک یا دو مرحله قادر به کپی دیسک های DVD به DVDR، PSP، IPOD و … خواهید بود.
این نرم افزار برای شما Backup تهیه می کنید تا اطلاعات خود را بتوانید در دیسک کپی کنید. این برنامه از هسته برنامه DVD Copy که پنج سال قدمت دارد ، استفاده می کند. در واقع DVDFAB ، یک برنامه متحول شده می باشد. از دیگر امکانات این برنامه می توان به کپی دیسک به دیسک DVD های فیلم و … را نام برد. شما با این نرم افزار می توانید بدون اینکه اشکال و یا نقصی در فیلم شما بوجود بیاید آنرا کپی کنید. منو ها ، زیر نویس ها و خلاصه هر چیزی که در DVD شما باشد ، عیناً در دیسک جدید کپی خواهد شد. این برنامه یکی از پرکاربر ترین نرم افزار چند رسانه ای مخصوص کار با DVD می باشد. همچنین با استفاده از این برنامه حتی می توانید، به جای یک کپی، همزمان روی چند DVD  رایتر کپی کنید .

 

DVDFab 9.0.1.1 Final شکستن قفل دیسک های قفل دار با DVDFab 9.0.1.1 Final

milad بازدید : 86 1391/09/05 نظرات (0)

از مهم ترین قابلیت هایی که این نرم افزار مفید در اختیار کاربران خود می گذارد، صرفه جویی در مصرف جوهر و کاغذ، افزایش عمر پرینتر، کاهش فضای ذخیره سازی و هزینه های حمل و نقل می باشد. این نرم افزار برنده جایزه ویژه در زمینه چاپ می باشد که امکانات مفید آن سبب کسب این افتخار شده است. این نرم افزار برای تمامی افرادی که با چاپ سروکار دارند مفید خواهد بود و استفاده از آن به این دسته از افراد توصیه می شود. نرم افزار FinePrint بر روی ویندوزهای ۹x, ME, NT, 2000, XP, 2003, Vista, 7 تست شده و قابل اجرا است.

 

FinePrint Pro  Server 7.15 مدیریت در چاپ با نرم افزار FinePrint Pro 7.15

milad بازدید : 108 1391/09/04 نظرات (0)

Photo BLEND 3D نرم افزاری عالی و قدرتمند برای مونتاژ و مختلف کردن تصاویر به صورت کاملا طبیعی و محصول شرکت Mediachance می باشد. این نرم افزار با ارائه ابزارهای اتوماتیک این امکان را به شما میدهد تا بیشتر وقت خود را صرف ایجاد تصاویری منحصربفرد نمایید تا اینکه بیشتر وقت را در ویرایش سپری کنید. یکی از مهمترین نکات در مخلوط کردن و مونتاژ تصاویر ، این است که ۲ یا چند تصویر با یکدیگر همخوانی داشته باشند ، از نظر پرسپکتیو و زوایا گرفته تا وجود سایه ها و تنظیم بودن رنگ ها و کنتراست ها که این مسئله اگر بخواهد به صورت دستی انجام شود ، مسلما نیازمند صرف وقت بسیاری خواهد بود ، این در حالی است که نرم افزار Photo BLEND 3D با تنظیم رنگ ، سایه و کنتراست به همخوانی تصاویر کمک خواهد کرد. این نرم افزار همچنین در ساخت تصاویر به صورت ۳D نیز امکانات لازم را دارا بوده و میتواند تمامی اعمالی که در حالت ۲بعدی انجام میدهد را در حالت سه بعدی نیز مورد استفاده قرار دهد. در پایان باید گفت تمامی امکاناتی که در Photo BLEND 3D فراهم آماده اعم از تنظیم رنگ عکس ها ، سایه ها و کنتراست ها و نور همگی برای این است که در هنگام مونتاژ و استفاده تصاویر کاربر مشکلی از نظر منطبق بودن تصاویر را نداشته باشد و به راحتی امکان تصحیح عیوب را داشته باشد.

 

photo blend مونتاژ حرفه ای عکس ها Photo BLEND 3D 1.5.1 Final

milad بازدید : 99 1391/09/02 نظرات (0)

PowerDirector نرم افزار قدرتمند با کاربردی ساده برای ساخت و ویرایش ویدیوهای خانگی می باشد. این نرم افزار با تجهیز شدن به فناوری های جدید سریعترین و بهترین روش ها را برای ویرایش و ساخت ویدیو فراهم می آورد. وجود بیش از ۱۰۰ افکت در نرم افزار و بیش از ۳۰۰ افکت رایگان در DirectorZone.com این نرم افزار را بسیار عالی جلوه خواهد داد. این نرم افزار انقلابی در ویرایش ویدیوها ایجاد کرده است. این نرم افزار با تجزیه و تحلیل صحنه های ویدیو نسبت شناسایی چهره ها ، زوم ها ، حرکت ها و عیب های تصویر اقدام میکند و در ادامه میتواند اصلاح لرزش ، نور و صدا را در دستور کار قرار دهد. این نرم افزار ویرایش فیلم های با کیفیت HD را برعهده خواهد گرفت در حالی نرم افزار از فرمت فوق HD یعنی  4K Video پشتیبانی میکند و از این بابت نرم افزاری یکتاست. این نرم افزار در طراحی و ساخت نیز قدرتمند است و میتواند انواع طراحی ها به صورت Title Designer و PiP Designer و طراحی منو را انجام دهد. ساخت اسلایدشو و همچنین وجود افکت های بسیار برای اعمال آنها بر روی ویدیوها نیز از دیگر امکانات است. امکانات جزئی نظیر بریدن و چرخاندن و… باتوجه به قدرتمند نرم افزار بسیار ناچیز محسوب می شوند. امکان استفاده از ویدیوهایی که به صورت پشت سبز تهیه شده اند و ویرایش آنها نیز ممکن خواهد بود. بخشی به نام TrueTheater در نرم افزار تعبیه شده است که وظیفه آن رفع نویز ویدیو ، اصلاح رنگ ، رفع لرزش و افزایش کیفیت ویدیوها می باشد. پشتیبانی از صداهای دالبی دیجیتال ، فیلم های HD و FULL HD و ۴K Video و همچنین ویدیوهای ۳ بعدی کاملترین نرم افزار را از شرکت Cyberlink معرفی میکند. برای خروجی گرفتن تمامی فرمت های محبوب دنیای مالتی مدیا توسط نرم افزار پشتیبانی شده اند. از نظر سرعت در پردازنده و سازگاری با کارت های گرافیک نرم افزار بهبود یافته است و درصد کمتری را مشغول خواهد کرد. این نرم افزار بسیار قدرتمند است و برای اینکه از تمامی امکانات آن مطلع شوید بهتر است به سایت سازنده آن یعنی Cyberlink.com مراجعه کنید. 

 

PowerDirector Ultra v11 قدرتمندترین نرم افزار ویرایش فیلم Cyberlink PowerDirector Ultra v11.0

milad بازدید : 101 1391/09/02 نظرات (0)

Microsoft Malicious Software Removal Tool نرم افزاری آنتی ویروس و محصول شرکت مایکروسافت جهت حذف ویروس های رایج و خاص و پاکسازی سیستم های آلوده است. این نرم افزار به عنوان آخرین امید مورد استفاده قرار میگرد ، زمانی که آنتی ویروس های نصب شده روی سیستم از پاکسازی ویروس ها عاجز هستند شاید Microsoft Malicious Software Removal Tool بتواند مشکل شما را حل کند. این نرم افزار آنتی ویروسی برای مقابله زنده و لحظه ای با ویروس ها نیست و فقط با جستجو کاربر نسبت به یافتن ویروس ها اقدام میکند. این نرم افزار میتواند انواع viruses, trojans, spyware, adware, worms, dialers, bots, keyloggers, rootkits را یافته و حذف نماید. 

 

Microsoft Malicious Software Removal Tool حذف ویروس های خاص  Microsoft Malicious Software Removal Tool 4.14

milad بازدید : 59 1391/09/02 نظرات (0)

نسخه جدید Microsoft Office 2013 که تقریبا به همراه ویندوز ۸ وارد بازار شده است در حال حاضر به صورت کرک شده از دانلودها قابل دانلود است. آفیس ۲۰۱۳ با قابلیت های جدید و رابط کاربری جدیدی همراه است ولی شما می‌توانید همان ریبون آفیس (نوار منوی بالای نرم‌افزارهای آفیس ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ ) را در آفیس ۲۰۱۳ نیز داشته باشید. ریبون در گوشه پنجره نرم‌افزارهای مختلف Word, Excel, Outlook و دیگر ابزارهای آفیس وجود دارد و کاربر براحتی می‌تواند آن را فعال کند.  مایکروسافت در نسخه جدید آفیس خود تغییرات شگرفی را در پیش گرفته است. نه تنها ظاهر و رابط کاربری این مجموعه نرم افزاری شبیه به ویندوز ۸ شده و در ابزارهای صفحه لمسی همچون تبلت بسیار بهتر عمل خواهد کرد. بلکه این شرکت شیوه شخصی سازی و مدیریت بخش های مختلف آفیس را هم به شکل چشم گیری تغییر داده و به کاربران امکان استفاده از اپلیکیشن های ویژه ای را در مجموعه آفیس می دهد. این مجموعه نرم افزارهای Word , Excel , Powerpoint , OneNote , Outlook و Groove و Publisher و Access و Infopath و عرضه شده است. 

 

نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت به همراه کرک کامل

office 2013 2 دانلود آفیس 2013 نسخه کامل Microsoft Office Professional Plus 2013

milad بازدید : 81 1391/09/02 نظرات (0)

Ashampoo Burning Studio نرم افزاری کامل و قدرتمند در زمینه رایت و ریپ انواع لوح های فشرده CD / DVD / Blu-ray می باشد. اگر از نرم افزار سنگین nero خسته شده اید و قصد تغییر نرم افزار در این زمینه را دارید ، بهترین گزینه و انتخاب نرم افزار Ashampoo Burning Studio می باشد که تمامی امکانات مبوط به رایت را در قالب ساده و کاربر پسند ارائه می دهد. ashampoo شرکت معبر نرم افزاری می باش که از نظر کیفیت نیز میتوان به این نرم افزار به طور کامل اعتماد نمود. قابلیت های رایت این نرم افزار را میتواند اینگونه آغاز کرد که به راحتی میتوانید انواع فایل ها را در قالب data برروی لوح های فشرده رایت کنید. رایت فیلم ها با قابلیت پخش بر روی دستگاه های پلیر به صورت دی وی دی یا سی و یا blu-ray نیز مطمئنا مورد نیاز کاربر خواهد بود. همچنین این نرم افزار میتواند برای فیلم های دی وی دی منو نیز طراحی کند. ساخت اسلایدشو از عکس و ویدیو با امکانات فراوان و سپس رایت آنها به صورت فایل ویدیوی بر روی دی وی دی قابل پخش برروی دستگاه های پلیر نیز یکی از اماکانت جالب نرم افزار است. قابلیت مهم بعدی کپی لوح فشرده یا copy disk است که میتواند با خواندن لوح فشرده اصلی از روی rom آن روی دیسک خام writer کپی کند. ایجاد ، رایت و تهیه فایل های ایمیج از انواع لوح های فشرده نیز مسلما در این نرم افزار گنجانده شده است. برای مطالعه اطلاعات جزئی تر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ashampoo burning studio نرم افزار قدرتمند و کامل رایت Ashampoo Burning Studio v12.0.1

milad بازدید : 64 1391/09/01 نظرات (0)

Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت. 

 

Mozilla Firefox مرورگر قدرتمند و سریع Mozilla Firefox 17.0


milad بازدید : 75 1391/09/01 نظرات (0)

مرورگر محبوب Opera Web Browser که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد.

شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد.  قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

 

opera مرورگر سریع و محبوب Opera Web Browser 12.11


milad بازدید : 89 1391/08/25 نظرات (0)

Windows 8 Transformation Pack نرم افزاری مناسب برای تبدیل ظاهر ویندوزهای XP , Vista و Seven به ویندوز ۸ می باشد. ظاهر ویندوز ۸ سر و صداهای زیادی را ایجاد کرده است و شاید کاربرانی که هنوز قصد ندارد این ویندوز را انتخاب کنند ، نیاز به تجربه ای از ظاهر ویندوز ۸ و محیط کاربری آن داشته باشند. با این نرم افزار میتوان گفت ۹۰ درصد ظاهر کاربری ویندوز ۸ را تجربه خواهید کرد چرا که تمامی قسمت ها از آیکون ها گرفته تا صفحات روشن خاموش و نمایش پنجره ها به ویندوز ۸ تبدیل خواهند شد. این نرم افزار بر روی هر دو نسخه های ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی ویندوزها سازگاری خواهد داشت.

 

Windows 8 Transformation Pack تبدیل ظاهر به ویندوز 8 با نرم افزار Windows 8 Transformation Pack 6.5

milad بازدید : 75 1391/08/25 نظرات (0)

AVG Free Edition آنتی ویروسی رایگان ولی کامل است که با نصب یک فایروال قدرتمند (آن هم میتواند رایگان باشد) شما امنیت کاملتان را کاملا رایگان و بدون نیاز به انجام هیچگونه کرک و نقض کپی رایت حفظ کرده اید. AVG Free Edition شامل آنتی ویروس قدرتمند که بر روی نسخه های تجاری شرکت AVG وجود دارند به همراه antispyware قدرتمند می باشد. نسخه رایگان یعنی AVG Free Edition دقیقا همان موتور نسخه های تجاری را داراست و تنها تفاوت مجهز نبودن به فایروال است و قابلیت های جزئی که نبود آنها تاثیر آنچنانی بر روی امنیت کاربر نخواهد داشت و با نصب نرم افزارهای رایگان دیگر نیز قابل تامین است ، می باشد. این نرم افزار با شناسایی زنده و لحظه ای ویروس ها و تروجان ها و جاسوس افزارها امنیت کاربر را تامین خواهد کرد. همچنین مراقبت از صفحات مرور شده در دنیای اینترنت را نیز برعهده میگیرد تا از این طریق ویروس ها وارد کامپیوتر کاربر نشوند. امیدواریم با نصب این آنتی ویروس رایگان در کنار یک فایروال رایگان ، ضمن احترام با قانون کپی رایت امنیت بدون دردسر را تجربه نمایید.

 

AVG free edition آنتی ویروس قدرتمند AVG Free Edition 2013.0.2793

milad بازدید : 81 1391/08/25 نظرات (0)

Avast! Free Antivirus آنتی ویروس قدرتمند رایگان است که قابلیت های اصلی نسخه تجاری شرکت avast را یدک می کشد. این نسخه رایگان آنتی ویروس Avast! Free Antivirus نام دارد و میتواند ضمن محافظت زنده از ویندوز کاربران در برابر ویروس ها با توجه به دارا بودن Anti-spyware و Anti-rootkit از جاسوس افزارها و دزدان اینترنتی نیز در مقابل کاربر محافظت به عمل آورد. همچنین این نرم افزار با بررسی صفحات وب مرور شده توسط کاربر ، از ورود فایل های مخرب از این طریق نیز جلوگیری به عمل خواهد آورد. این نرم افزار با نصب یک فایروال که آن هم میتواند رایگان باشد ، کامل خواهد شد و امنیتی رایگان را برایتان به ارمغان خواهد آورد. باتوجه به اینکه این نرم افزار کاملا از موتور نرم افزارهای تجاری avast استفاده میکند و تنها از نظر فایروال و برخی امکانات جزئی با نسخه های تجاری تفاوت دارد ، استفاده از آن با اطمینان خاطر توصیه می شود!

 

Avast Free Antivirus آنتی ویروس قدرتمند Avast! Free Antivirus 7.0.1474

milad بازدید : 70 1391/08/25 نظرات (0)

Comodo Firewall فایروالی قدرتمند و در عین حال رایگان است که میتواند کنار آنتی ویروس رایگان ، امنیتی کامل را برای کاربرانی که میخواهند بدون صرف هزنیه امنیت کامپیوترشان را حفظ کنند ، را تامین کند. این نرم افزار با بررسی کامل ورودی و خروجی های شبکه و دنیای اینترنت ، تمامی اطلاعات رد و بدل شده را کنترل میکند و با فناوری Default Deny Protection که به طور اختصار DDP نامگذاری شده است ، از اجرای نرم افزارهای ناامن به شدت جلوگیری میکند. همچنین نرم افزار با ایجاد ارتباطات امن در دنیای اینترنت از حملات اینترنتی معمول جلوگیری به عمل خواهد آورد. این نرم افزار دارای تنظیماتی بسیار ساده و قابل فهم است و بسیار عالی و بدون نقص طراحی شده است و کاربران بسیار سریع با تنظیمات آن ارتباط برقرار خواهند نمود. با این نرم افزار ویروس ها و تروجان ها امکان ارتباط با دنیای خارج و سرقت اطلاعات را از دست خواهند داد و نرم افزار با توجه به دارا بودن قابلیت Auto Sandbox Technology امکان اجرای نرم افزارهای مشکوک را فراهم خواهد آورد. همچنین نرم افزار دارای لیست سیاه و سفید جهت کنترل ارتباط نرم افزارها با دنیای اینترنت نیز باشد. بنابراین Comodo Firewall دیوار آتش رایگان و قدرتمند برای محافظت از کاربر در دنیای آنلاین می باشد.

 

Comodo Firewall دیوار آتش قدرتمند رایگان Comodo Firewall 5.12.256249.2559

milad بازدید : 91 1391/08/25 نظرات (0)

FileZilla نرم افزاری متن باز و رایگان در زمینه مدیریت سرورهای FTP می باشد. به طور ساده نرم افزارهای FTP میتوانتد به سرورهای دنیای اینترنت متصل شوند و به صورت ساده و سریع به دانلود و آپلود و برخی از فرایندهای دیگر بپردازند. بیشترین استفاده از نرم افزارهای FTP را مدیران سایت های اینترنتی و سرورها دارند که برای دانلود و آپلود اطلاعات برروی آنها از نرم افزار استفاده میکنند تا سریعتر به هدف خود برسند. FileZilla نرم افزار مناسب در این زمینه است که با توجه به رایگان بودن دردسرهای معمول کرک کردن را نخواهد داشت. این نرم افزار به راحتی به انواع سرورها نظیر FTP, FTPS و SFTP متصل می شود و همانطور که نام برده شده از سرورهای با اتصال امن FTPS نیز پشتیبانی میکند. این نرم افزار باتوجه به اینکه از قابلیت resume (ادامه دانلود یا آپلود) پشتیبانی میکند برای اینترنت ایران بسیار مناسب تلقی می شود. همچنین در این نرم افزار میتوانید به راحتی برای کانکشن ها مدیریت تعیین کنید و سرعت ها را نیز کنترل نمایید. به طور FileZilla نرم افزار ftp مناسب و سبک می باشد.

 

filezilla مدیریت اف تی پی سریع و آسان FileZilla 3.6.0

milad بازدید : 68 1391/08/25 نظرات (0)

Adobe Reader XI نسخه رایگان شرکت adobe جهت نمایش فایل های PDF و قابلیت های درون آنها می باشد. این نرم افزار بسیار قدرتمند جهت نمایش فایل های PDF و پرینت گرفتن آنها می باشد. مهم نیست که درون فایل PDF چه محتوایی وجود داشته باشد ، از متن گرفته تا عکس ، ویدیو و دیگر فایل های مالتی مدیا درون فایل PDF در این نرم افزار به نمایش در خواهند آمد. همچنین این نرم افزار امکان نوشتن بازخورد و یادداشت را در کنار خطوط و کلمات به صورت کاملا واضح بدون قرار گیری در دیگر قسمت های متن فایل PDF فراهم می کند تا دیدگاه های لازم برای متنی خاص را بتوان درون فایل پی دی اف مشخص نمود. این نرم افزار با داشتن قابلیت هایی به نام Protected Mode و Enhanced Security کاربر را مطمئن می کند که فایل PDF در حال مشاهده حاوی انواع ابزارهای مخرب جهت نفوذ به سیستم نیست و بدون مشکل و امنیت خاطر مشاهده فایل را انجام میدهد. این نرم افزار جهت مطالعه و مشاهده فایل های پی دی اف امکانات بصری فراوانی را فراهم آورده است که نمایش به صورت سه بعدی و تغییر اندازه از ساده ترین آنها می باشد. 

 

Adobe Reader نمایش قدرتمند و امن فایل پی دی اف Adobe Reader XI 11.0.0

milad بازدید : 63 1391/08/25 نظرات (0)

Norton Utilities نرم افزاری معتبر برای بهینه سازی ، تعمیر و رفع مشکلات سیستم عامل های شرکت مایکروسافت یعنی ویندوزها است! این نرم افزار قدرتمند محصول شرکت معتبر نورتن دارای قابلیت های فراوانی در زمینه بهینه سازی و رفع مشکلات ویندوز است که اگر میخواهید ریز آنها بررسی کنید ، به ادامه مطلب بروید. اما به طور مشروح ، این نرم افزار به کاربر جهت رفع مشکلات کرش شدن ناگهانی ویندوز و همچنین کاهش سرعت آن کمک میکند و با اسکن مشکلات بالقوه هارد دیسک که باعث کرش شدن آن می شود را خواهد یافت. در زمینه رجیستری این نرم افزار به طور امن نسبت به یکپارچه سازی و پاکسازی اقدام خواهد کرد که این باعث افزایش سرعت نرم افزارها و ویندوز خواهد شد. همچنین با بهینه سازی حافظه رم و غیرفعال کردن نرم افزارهای غیرضروری ، این قطعه مهم را در روند کاری بهبود خواهد بخشید. در زمینه هارد دیسک نرم افزار با اعمال فرایندهای یکپارچه سازی و یافتن فایل های بیهوده هارد دیسک را بهینه سازی خواهد نمود و خطاها و کرش های هارد دیسک را بررسی و تا حد امکان مرتفع می نماید. همانطور که ذکر شد برای اطلاعات جزئی تر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

norton utilities بهینه سازی قدرتمند ویندوز Norton Utilities 2013 16.0.0.126 Final

milad بازدید : 89 1391/08/25 نظرات (0)

Picture Collage Maker Pro نرم افزاری قدرتمند و کامل برای ساخت انواع تصاویر به صورت زیبا و قابل توجه است. این نرم افزار میتواند انواع عکس های شما را به صورت کلاژ ، آلبوم ، دعوت نامه، پوستر، تقویم و کارت تبریک در بیاورد. توسط این نرم افزار میتوانید انواع عکس های عروسی ، تولد جشن ، تعطیلات را به حالت خاطره انگیز و به یاد ماندنی در بیاورید. کار اصلی نرم افزار جلوه دادن به عکس ها است. این نرم افزار دارای بیش از ۱۳۰ قالب آماده جهت قرارگیری و راحتی کار کاربر وجود دارد. توسط این نرم افزار طبق گفته شرکت سازنده میتوانید طی مدت ۵ دقیقه نسبت به ایجاد طرح مورد علاقه خود اقدام نمایید. کار با نرم افزار بسیار ساده است و نیازی به دانش فنی بالا جهت انجام فرایندهای آن نیست. ابزارهای ویرایش جهت برش عکس ها و اضافه کردن اشیاء و متن نیز فراهم آمده است تا در صورت لزوم مورد استفاده قرار گیرد. 

 

picture collage maker ساخت تصاویر خاطره انگیز Picture Collage Maker Pro 3.3.6.3598

milad بازدید : 86 1391/08/20 نظرات (0)

FastStone Photo Resizer نرم افزاری کاربردی برای آنهایی است که قصد دارند همزمان برروی تعداد زیادی تصاویر ، فرایندهایی را به صورت یکسان انجام دهند. این نرم افزار شاید در نگاه اول بسیار ساده بنظرم برسد ولی دارای امکاناتی است که شاید برای انجام آنها در نرم افزاری مثل فتوشاپ باید چندین ساعت وقتتان را صرف کنید. این نرم افزار عالی میتواند به صورت همزمان نسبت به تغییر اندازه تعداد زیادی عکس به صورت درصدی و یا عددی اقدام کند. همچنین میتواند در همان حین فرمت آنها را تغییر دهد و روی آنها متن و واترمارک قرار دهد. تنظیم رنگ ، کنتراست ، قرار دادن افکت و قاب نیز در مراحل بعدی امکان پذیر می باشد. قابلیت هایی نظیر چرخش ، بریدن و تغییر نام نیز امکان پذیر خواهد بود. تمامی فرایندهای ذکر شده به صورت همزمان میتواند برروی تعداد زیادی عکس صورت گیرد و از همین جهت است که این نرم افزار در صرفه جویی وقت بسیار مناسب حال است. در هنگام خروجی گرفتن میتوان نسبت به کاهش حجم عکس ها نیز براساس اصول اقدام کرد. نرم افزار از فرمت های JPEG, BMP, GIF, PNG, TIFF and JPEG2000 پشتیبانی میکند. 


milad بازدید : 88 1391/08/17 نظرات (0)

مرورگر محبوب Opera Web Browser که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد.

شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد.  قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.


milad بازدید : 70 1391/08/14 نظرات (0)

GiliSoft Private Disk نرم افزاری بسیار عالی برای کسانی است که میخواهند به سبک جدیدی و آسان تری نسبت به محافظت از اطلاعات شخصی و محرمانه خود اقدام کنند. این نرم افزار با ایجاد درایوی مجازی و محافظت از آن با استفاده از پسورد ، از اطلاعاتی که درون آن قرار دارد محافظت میکند. این نرم افزار درواقع با قرض گرفتن مقداری فضا از هارد دیسک و ایجاد درایو جدیدی (برای مثال درایو جدید J) و سپس محافظت از آن با پسورد اطلاعات را به طور محرمانه نگهداری خواهد کرد به طوری که کاربران بدون پسورد نمیتوانند به آن اطلاعات دسترسی یابند و به این ترتیب ویروس ها و تروجان آنها نیز از آلوده کردن و دسترسی به آنها عاجز خواهند بود. پس با قرار دادن اطلاعات شخصی در درایو مجازی و محافظت شده ساخت GiliSoft Private Disk میتواند به راحتی از اطلاعات محرمانه خودتان استفاده کنید. همچنین این نرم افزار با حافظه های قابل حمل و USB ها نیز سازگاری دارد و میتواند برروی آنها نیز فضاهای مخافظت شده ایجاد کند و بدون نیاز به نصب بودن این نرم افزار برروی دیگر سیستم ها ، از آن فضا و اطلاعات محافظت کند. این قفل گذاری در حالت های Safe Mode و Dos نیز برقرار خواهد بود. همچنین کاربران غیرمجاز بدون داشتن پسورد نمیتوانند نرم افزار را حذف کند و یا درایو مجازی شما را از بین ببرند.


milad بازدید : 81 1391/08/14 نظرات (0)

GiliSoft Movie DVD Creator نرم افزاری بسیار عالی و ساده برای رایت انواع فایل های ویدیویی بر روی DVD به صورت Video Dvd و قابل پخش برروی انواع دستگاه های پخش می باشد. این نرم افزار ضمن اینکه با قدرت و سرعت بالا انواع فایل های ویدیویی را برروی لوح های فشرده نظیر DVD–5 and DVD–9; DVD-R, DVD+R, DVD-RW, DVD+RW, DVD+R DL, DVD-R DL, DVD-RAM رایت می نماید ، ابزارهای کاملی جهت ویرایش فایل های ویدیویی قبل از رایت نظیر : بریدن قسمت های دلخواه ، بریدن گوشه های مورد نظر ، تنظیم روشنایی و کنتراست فیلم و قرار دادن افکت برروی آنها و قرار دادن زیرنویس و واترمارک برروی فایل های ویدیویی را  دارا می باشد. همچنین نرم افزار میتواند برای دی وی دی ها قالب های زیبا طراحی کند تا هنگام نمایش در دستگاه های پخش از نظر گرافیکی زیبا جلوه کنند. نرم افزار دارای قالب های آماده زیبا و قابل ویرایش می باشد که کاربر میتواند با انتخاب موزیک و قرار دادن متن های دلخواه نسبت به شخصی سازی قالب ها اقدام کند. در انتها لازم به ذکر است نرم افزار از فرمت های معمول و HD ویدیو ها پشتیبانی میکند.  AVI, MP4, MPG, MPEG, 3GP, WMV, ASF, RM, RMVB, DAT and MOV. و فرمت های HD نظیر : MTS, M2TS(AVCHD H.264), TS(MPEG-2), HD MKV(H.264, MPEG-2 HD), HD WMV(VC-1), and HD MOV(H.264, MPEG-4).


milad بازدید : 77 1391/08/14 نظرات (0)

KMPlayer بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM   و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.


milad بازدید : 71 1391/08/09 نظرات (1)

Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    سرعت بارگذاری سایت چطوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 326
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 166
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 113
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 259
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 309
  • بازدید ماه : 1,243
  • بازدید سال : 34,259
  • بازدید کلی : 166,442
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید