loading...
▀▄▀ مجیک دانلود ▀▄▀
تبلیغات
milad بازدید : 383 1391/10/20 نظرات (4)

Blue Clouds Clock Screensaver 2.0 – اسکرین سیوری زیبا و جدید ساعت ابری را برای شما آماده کرده ایم که می تواند محیطی متفاوت و زیبا را برای شما به ارمغان بیاورد . این برنامه به صورت نصبی می باشد که در صورت عدم رضایت ، میتوانید آن را به صورت کامل حذف کنید . این محافظ نمایش در ویندزوهای ۷, Vista, 2003, XP, 2000, 98, Me, NT قابل استفاده می باشد .

 

Blue Clouds Clock دانلود اسکرین سیور زیبای ساعت Blue Clouds Clock Screensaver 2.0

milad بازدید : 261 1391/10/20 نظرات (0)

Android Applications Pack – شاید جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این برنامه ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

Game And AppZ Pack 20 AnDrOiD-FL

 

 

Games And Appz Pack پك بازي و برنامه هاي جديد آندرويد Android Games And Appz Pack

milad بازدید : 285 1391/10/20 نظرات (0)

National Geographic – Megafactories: Gumpert Apollo (2012) PDTV Mp4

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

Gumpert Apollo مستند ابرکارخانه ها: گامپرت آپولو Megafactories: Gumpert Apollo

 

نام مستند : Megafactories: Gumpert Apollo – ابرکارخانه ها: گامپرت آپولو

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۴۴ دقیقه

حجم : ۳۰۰ مگابایت

کیفیت : PDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : به یکی از بهترین کارخانه های اتومبیل سازی می رویم که محصول آن یکی از پرسرعت ترین خودروهای جهان یعنی گامپرت آپولو می باشد . این ماشین می تواند به سرعت ۳۵۹ کیلومتر برسد و دارای یک موتور ۴ لیتری و با قدرت ۶۵۰ اسب بخار است…

milad بازدید : 228 1391/10/20 نظرات (0)

سیستم عامل آی او اس یا همان iOS سیستم عامل شرکت apple می باشد که تنها برروی محصولات این شرکت از جمله : iPad Touch، iPhone , Tablet iPad نصب می باشد. در این ویدیوهای آموزشی محصول شرکت video2brain ، مربی کهنه کار و کارشناس اپل ، Joseph Linaschke شما را با قابلیت های جدید iOS 6 آشنا می کند تا بتوانید از تمام قابلیت های این سیستم عامل استفاده کنید . شما با همه چیز نظیر تایپ کردن با صفحه کلید ، استفاده از برنامه های کاربردی همچون FaceTime ، دوربین ، ویرایش فیلم ها و سایر ترفندهای iOS6 آشنا شوید . زبان این فیلم ها انگلیسی می باشد .

 

 iOS 6 Workshop آموزش کار با سیستم عامل آی او اس 6   iOS 6 Workshop

milad بازدید : 274 1391/10/20 نظرات (0)

مجموعه ۴۰ والپپر جذاب از انیمیشن های محبوب با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم دانلودها به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۱۲۰۰×۱۹۲۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

40 Wonderful Anime HD Wallpapers مجموعه 40 والپپر جذاب از انیمیشن های محبوب

milad بازدید : 235 1391/10/20 نظرات (0)

Connectify Dispatch 4.0.0.25875 کاربران معمولا راه های مختلفی را برای اتصال به اینترنت در پیش می گیرند، این راه ها شامل استفاده از کابل و پورت اترنت، شبکه های مختلف Wi-Fi و یا دستگاههای بیسیم ۳G یا ۴G هستند. اما واقعا چه اتفاقی می افتاد اگر شما مجبور نبودید یکی از این روشها را انتخاب کرده و قادر بودید از سریع ترین روش برای مرور سایتهای اینترنتی بهره ببرید؟ اخیرا یک کمپانی با نام Connectify توانسته این کار را برای کاربران با ساخت نرم افزاری با نام Connectify Dispatch عملی کند. این نرم افزار داده های خروجی کامپیوتر شما را از طریق اتصالات متعدد و به طور همزمان ارسال می کند. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا از کامپیوتر شخصی یا PC خود به عنوان یک مودم Wi-Fi برای چندین دستگاه مختلف استفاده کنید. و نسخه رایگان این نرم افزار به کاربران اجازه می دهد تا اتصالات Wi-Fi خود را بین یکدیگر به اشتراک بگذارند .

 

Connectify Dispatch به اشتراک گذاری اینترنت با Wifi با Connectify Dispatch 4.0.0.25875

milad بازدید : 259 1391/10/20 نظرات (0)

نرم افزار کاربردی و مفید چک یار ، یک نرم افزار ساده و در عین حال بسیار مفید می باشد.با استفاده از این نرم افزار مغازه ها و بیزنس داران کوچک می توانند با وارد کردن چک های صادر شده توسط خودشان ، یا چک های مشتریان برای خود یک بانک اطلاعاتی ساخته و به راحتی به جستجوی چک های مورد نظر بپردازند.شما می توانید برای هرچک ، مبلغ مورد نظر ، تاریخ چک ، در وجه شخص ، و… را یادداشت کنید تا جستجو برای شما آسان تر گردد.این نرم افزار کاربردی توسط آقای اسحاق مظفری ساخته شده است و قابلیت های آن را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید.هم اکنون می توانید این نرم افزار را از سایت دانلودها ، دریافت نمایید.

 

chekyar5.1 مدیریت چک های بانکی با نرم افزار فارسی – Chek yar 5.1

milad بازدید : 297 1391/10/11 نظرات (0)

همیشه حل‌نمودن پازل‌ها یکی از سرگرمی‌های خاطره‌انگیز بوده و اغلب ما تجربه این بازی زیبا را داشته‌ایم. پازل نارنجی برنامه‌ای می‌باشد که این امکان را برای شما فراهم می‌نماید تا درون رایانه خود به بازی کردن مشغول شوید. پازل نارنجی می‌تواند ابزاری بسیار مناسب برای زمان بیکاری شما باشد. کار با این برنامه بسیار ساده و راحت بوده و دارای محیط مناسبی می‌باشد.

 

Orange Puzzle بازی فارسی و بسیار جذاب پازل نارنجی   Orange Puzzle 2.5

milad بازدید : 254 1391/10/10 نظرات (0)

Fantasy-Adventure

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

کاراکترهای دوست داشتنی ، نقشه های نبرد ، مهارت و آیتم های گوناگون در بازی Fantasy Adventure انتظار شما را می کشند !
اگر به بازی های ماجراجویانه علاقه مندید ، تجربه این بازی جذاب را به شما پیشنهاد می کنیم . از جمله ویژگی های این بازی می توان به موارد زیر اشاره نمود :

- مهارت ها و آیتم های موجود به شما در پیروزی کمک خواهند نمود .
- با افزایش تجهیزات خود ، قوی تر خواهید شد .
- نقشه های نبرد مختلف به همراه سلاح های گوناگون
- بیش از ۵۰ ماموریت مختلف که می بایست آنها را به اتمام برسانید .
- و … .

milad بازدید : 265 1391/10/10 نظرات (0)

Space-Ace

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Space Ace یک بازی اچ دی تحت اندروید با قابلیت اجرا هم بر روی اسمارت فون ها و هم تبلت های دارای این سیستم عامل می باشد که با فراهم آوردن یک تجربه جدید در بازی های اندروید ، آماده است شما را به خود سرگرم سازد . این بازی با بهره گیری از انیمیشن های اچ دی اقدام به ساخت یک سبک آرکید کلاسیک نموده است و شما می بایست به هدایت قهرمان داستان او را در گام برداشتن در مسیر درست یاری دهید . از اسلحه اشعه ای حود برای از بین بردن نیروهای اهریمن که در مسیر راه تان قرار گرفته اند استفاده کنید .

 

milad بازدید : 253 1391/10/10 نظرات (0)
Night-of-the-Living-Dead

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

عاشق زامبی ها هستید ؟ آیا می خواهید به مردگان تیراندازی کنید ؟ برای نجات بشریت آماده شوید !

Night of the Living Dead یک بازی جدید از سازندگان گیم مشهور GRave Defense HD می باشد که بر پایه داستانی از جورج رومرو طراحی شده است و شما را در موقعیتی قرار می دهد که می بایست با بهره گیری از سلاح های خود در برابر ارواح ایستاده و آنها را نابود سازید .این بازی با گیم پلی جذاب خود افزون بر این که شما را معتاد خواهد نمود ، تجربه ای جدید را نیز برایتان به ارمغان خواهد آورد . در این بازی شما ۱۲ سلاح مختلف با قابلیت ارتقا دارید که می توانید با بهره گیری از هریک از آنها ، سدی باشید بر موج عظیم دشمنان تان !

ویژگی ها :
- استفاده از گرافیک های رزولوشن بالا برای کیفیت هر چه بیشتر
- بهبود یافتن گیم پلی مورد استفاده در GRave Defense در این بازی
- بهره گیری از سیستم رنکینگ آنلاین
- چهار حالت سختی مختلف
- و …

milad بازدید : 107 1391/10/10 نظرات (0)
Karl's-Castle

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

در بازی Karl’s Castle یک دنیای فانتزی را تجربه خواهید کرد که در آن بارها و بارها طلسم خواهید شد . در قلعه کارل شما افراد زیادی نظیر شواله ، شاهزاده خانم و شخصیت های افسانه ای بسیاری را مشاهده خواهید نمود . یک جهان تعاملی از اشیا که برای پیر و جوان مناسب خواهد بود .

ویژگی ها :
- بیش از ۷۰ تعامل و همچنین بیش از ۵۰ کاراکتر مختلف
- استفاده از تصاویر جذاب کشیده شده با دست
- در اختیار داشتن سه مینی گیم
- پشتیبانی از مولتی تاچ
- استفاده از انیمیشن های کیفیت بالا و نیز صداهای جذاب
- و …

milad بازدید : 61 1391/10/10 نظرات (0)
Break the Curse: The Crimson Gems – یک بازی زیبا به سبک Hidden Object است .در یک شب ملالت بار هنگامی که لورنزو خسته و از پای افتاده در خواب بود هارولد و الیزا اساتید نوازندگان جشن ربوده می شوند.حالا همه چیز به شما بستگی دارد.پای به دنیایی جادویی با موجوداتی اساطیری می گذارید و سفری را می آغازید مملو از خطرات ویرانگر که هر لحظه در کمینتان نشسته اند.گمشدگان را بازیابید تا … در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده فرمایید.
 

 Break The Curse دانلود بازی زیبای Break the Curse: The Crimson Gems برای PC

milad بازدید : 93 1391/10/10 نظرات (0)

BBC – Andrew Marr's History Of The World Survival (2012) HDTV x264

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

History of the World قسمت اول مستند تاریخ جهان Andrew Marrs History Of The World Survival

نام مستند : Andrew Marr's History Of The World Survival

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۵۹ دقیقه

حجم : ۴۴۴ مگابایت

کیفیت : HDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : History Of The World – مستندی تاریخی و بسیار زیبا ساخته اندرو مار یکی از مجریان و کارکنان شبکه بی بی سی است که به تاریخ بشریت در ۷۰ هزار سال گذشته نگاهی عمیق خواهد داشت.تاریخ جهان حافظه ثبت شده انسان هوشمند در سراسر جهان است. تاریخ انسان باستان با اختراع خط آغاز می‌شود. اختراعی که به صورت مستقل از یکدیگر، در بسیاری از نقاط زمین رخ داد و امکان ثبت و انتقال خاطرات و تجربیات بشری را فراهم ساخت تا زمینه ساز رشد دانش شود. با این حال درک بهتر تاریخ بشری، نیازمند مراجعه به دوران ماقبل تاریخ است.تاریخ بشر توسط یک رشته پیوسته و تدریجی از اکتشافات، نوآوری‌ها و اختراع‌ها مشخص شده‌است. همچنین این تاریخ گاه شامل جهش‌ها و انقلاب‌هایی است که دوره‌های جدیدی در تاریخ بشری ایجاد کرده‌اند. اندرو مار با استفاده از بازسازی های دراماتیک خود از صحنه های زندگی انسان ها در هزاران سال گذشته و استفاده از تصاویر گرافیکی رایانه ای شما را هرچه بیشتر با فضای زندگی اجداد آدمی آشنا می سازد. در خلال قسمت های مختلف این مجموعه مسائلی را خواهید دید که هرگز برایتان مطرح نشده است.تماشای این مستند زیبا را به شما پیشنهاد می کنیم…

milad بازدید : 93 1391/10/10 نظرات (0)

مجموعه ای فوق العاده از ۸۰ والپیپر زیبا و با کیفیت از گلچین تصاویری که توسط ناسا در سده ی بیست و یکم از اعماق فضا و همچنین سیارات سامانه ی خورشیدی گرفته شده است برایتان آماده کرده ایم . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند.امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

21 Century مجموعه 80 والپیپر از تصاویر ناسا در سده 21 21Century Nasa Pictures

milad بازدید : 90 1391/10/10 نظرات (0)
Lost Secrets 4: November 1963 – یک بازی زیبا به سبک Hidden Object است .جان اف. کندی در روز جمعه ۲۲ نوامبر ۱۹۶۳ در ساعت ۱۲:۳۰ بعداز ظهر در دالاس، تگزاس به قتل رسید.توطئه ای مرموز برای ترور رئیس جمهور آمریکا در کار بود یا به راستی هاروی اسوالد به تنهایی او را به قتل رساند؟ به میدان دیلی پلازا محل انجام این ترور بروید و با در کنار هم قرار دادن تکه های این پازل حل نشده حقیقت ماجرا را کشف کنید…در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید.
 

 1963 دانلود بازی کارآگاهی Lost Secrets 4: November 1963 برای PC

milad بازدید : 101 1391/10/10 نظرات (0)

Van Gogh – Brush with Genius (2009) BluRay 720p x264

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

Vam Gogh دانلود مستند ونسان ون گوک Van Gogh   Brush with Genius

نام مستند : Van Gogh – Brush with Genius

سال انتشار: ۲۰۰۹

مدت زمان: ۳۹ دقیقه

حجم : ۵۶۹ مگابایت

کیفیت : BluRay 720p

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : Van Gogh – Brush with Genius عنوان یک مستند بسیار زیباست که به بررسی زندگی و آثار یکی از مشهورترین نقاشان جهان می پردازد.اگر در قلب نقاشی های زیبای ونسان ون گوک غوطه ور شویم و زندگی پر فراز و نشیب وی را مرور کنیم پی به جادوی او با رنگ ها و روش ویژه و منحصر به فردش در دنیای نقاشی خواهیم برد.در این مستند می پردازیم به بررسی زندگی ون گوک از ۲۷ سالگی اش که در واقع آغاز فعالیت‌های جدی او به عنوان طراح و نقاش است تا سن ۳۷ سالگی او که درگذشت.جالب این جاست که ون گوک تمام آثار خویش را در ۱۰ سال پایانی عمرش آفرید که شامل بیش از ۹۰۰ نقاشی، بیش از ۱۱۰۰ طراحی و ۱۰ چاپ می‌باشد.اگرچه او در زمان حیاتش در گمنامی به سر می‌برد و در تمام طول عمر خود تنها یک تابلو یعنی تاکستان سرخ را فروخت، اما اکنون به عنوان یکی از تاثیرگذارترین نقاشان جهان شناخته می‌شود.در این مستند همچنین برخی از آثار ون گوک که دارای شهرت جهانی هستند مانند مزرعه ذرت با سروها ، شب پرستاره و… معرفی می گردد…

milad بازدید : 95 1391/10/10 نظرات (0)

مجموعه ای فوق العاده از ۵۵ والپیپر دیدنی و با کیفیت با موضوعات مختلف برایتان آماده کرده ایم . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند.امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

Desktop Full HD مجموعه 55 والپیپر دیدنی برای دسکتاپ Desktop Full HD Wallpapers

milad بازدید : 117 1391/10/10 نظرات (0)
Death Upon an Austrian Sonata: A Dana Knightstone Novel – یک بازی ترسناک به سبک Hidden Object است .شما در این بازی نقش دانا کینگستون یک رمان نویس مشهور راه به عهده دارید.عناوین بحث برانگیز و جنجالی رمان های دانا که در پیوند با ارواح و موجودات فرامادی است موجب شده رمان هایش پر فروش ترین رمان ها باشد.پسر عموی دانا که یک موسیقی برجسته است معتقد است صداهایی ترسناک از ساز ویولن را می شوند و احساس می کند این صدا ها از سوی ارواح است.به اتریش سفر کنید و درخواست سباستین برای کمک به او را پذیرفته ، این معمای چالش برانگیز را حل کنید….در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید.



Sonata Cover دانلود بازی Death Upon an Austrian Sonata: Dana Knightstone Novel

milad بازدید : 57 1391/10/10 نظرات (0)

یک فیلم آموزشی بسیار کارآمد برای شما بازدید کنندگان گرامی آماده کرده ایم.ادوبی پریمیر پرو یک نرم‌افزار ویرایش ویدئو از شرکت ادوبی است. این محصول بخشی از Adobe Production Studio می‌باشد و یک مجموعه، از نرم‌افزارهای شنیداری و دیداری دیجیتال است.پریمیر پرو یک نسخه دوباره نوشته شده از نرم‌افزار Adobe Premiere می‌باشد که در سال ۲۰۰۳ منتشر شد و از زمانیکه دوباره نوشته شد توسط صنعت فیلم و ویدئو مورد قبول واقع شده است.این نرم افزاردر درجه ی نخست یک دستگاه برش است که بیشتر به منظور ترکیب و ویرایش ویدیو کلیپ ها و فایل های صوتی مورد استفاده قرار می گیرد.یک فیلم آموزشی دیگر به منظور استفاده ی بهتر از این نرم افزار فوق العاده که محصول شرکت Video2Brain است برایتان آماده کرده ایم.ماکسیم جاگو یکی از برجسته ترین تدوین گران فیلم های ویدیویی مجموعه ای کامل از تکنیک های کاربردی این برنامه را به شما نشان می دهد.شما می آموزید چگونه به تصحیح رنگ فایل های تصویری خود بپردازید.همچنین تکنیک های مربوط به حرکت آهسته یا Slow Motion ، تثبیت تصویر لرزان یک فیلم و بسیاری از مهارت های اصلی به منظور ایجاد جلوه های ویژه را به شما خواهد آموخت.در ادامه یاد می گیرید چگونه فیلم های ویرایش شده خود را یکپارچه کنید و یا در آن افکت های مختلف ایجاد کنید و….

 

Premiere Pro فیلم آموزشی ادوبی پریمیر پرو  Premiere Pro CS6 FX Workshop

milad بازدید : 95 1391/10/08 نظرات (1)

Screen maker

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱  و بالاتر

برای تاثیر گذاری بیشتر و آگاهی دادن به کاربران  در معرفی برنامه های اندروید از اسکرین شات ها استفاده می شود و البته گاهی اوقات درست کردن این اسکرین شات ها برای عرضه محصولات بسیار دشوار خواهد برنامه Screen maker – nice screenshot  به شما  یاری می رساند تا بدون استفاده از فتوشاب یا بسیاری از برنامه های دیگر خود به تنهایی و بدون اتلاف زمان  اسکرین شاتی مناسب برای ارایه محصولات خود ایجاد کنید. در برنامه فوق  برای ایجاد اسکرین شات شما باید فقط آیکون برنامه مورد نظر خود را گرفته و در نرم افزار نابرده شده قرار دهید به این صورت در کمترین زمان ممکن  خواهید توانست اسکرین شات های مورد نظر خود را بگرید.

milad بازدید : 89 1391/10/08 نظرات (0)
Going Going Gone

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

اگر به ورزش بیسبال علاقه مندید بازی Going Going Gone را از دست ندهید .
در این بازی جذاب می بایست با تلاش فراوان رتبه خود را که در ابتدای بازی به صورت یک تازه کار می باشد به فوق ستاره تبدیل نمایید . در ابتدا کاراکتر مورد نظر خود را انتخاب نموده و با انجام مسابقات چالشی ، روز به روز رتبه های بهتری را برای خود کسب نمایید .

milad بازدید : 53 1391/10/08 نظرات (0)

The Booth Rap Studio Pro


پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

سال ها موسقی رپ با زبان آواها و نواها مشکلات فرهنگی و اجتماعی جوامع مختلف را بیان می کند و  سازندگان این نوع نوا های تاثیر گذار  برای ساخت هرکدام از این قطعات فاخر موزیک مدت طولانی زمان خود را صرف می کنند تا بهترین محصول را در اختیار ما قرار دهند. برنامه The Booth Rap Studio Pro به سازندگان موسقی های رپ یاری می رساند که در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه موزیک های زیبا تهیه کرده و در اخیار ما قرار دهند

milad بازدید : 92 1391/10/08 نظرات (0)
Christmasville  missing Santa

کریسمس در خطر است !
بابانوئل از خانه اش در قطب شمال دزدیده شده است .
در بازی Christmasville: Missing Santa شما نقش آرتور نایت که یک کاراگاه خصوصی است را بازی می کنید که می خواهد پرونده یافتن بابانوئل را در دست گرفته و نسبت به پیدا کردن او اقدام کند . اگر آماده اید هم اکنون بازی را دانلود نموده و خود را برای قرار گیری در برابر کاراکترهای مختلفی نظیر پری و آدم برفی منفور آماده سازید . توجه داشته باشید تنها راه نجات بابانوئل حل کردن مسائل مختلفی است که پیش رویتان قرار گرفته است . ویژگی ها :
- تعداد زیادی مینی گیم و پازل
- کاراکترهای مختلف
- تم داستانی
- پخش موزیک های اعجاب انگیز
- و …

milad بازدید : 74 1391/10/07 نظرات (0)

مجموعه ای فوق العاده از ۲۱۷ والپیپر زیبا و با کیفیت با موضوعات گوناگون برایتان آماده کرده ایم . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند.امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

| به همراه دانلود در ۲ پارت مجزا |

 

Beautiful مجموعه ی ۲۱۷ والپیپر زیبا با موضوعات گوناگون Desktop wallpapers

milad بازدید : 72 1391/10/07 نظرات (0)

وکتورهای بسیار زیبا و کاربرد و با کیفیت جهت استفاده در طراحی های مربوط به تولد که میتواند در زیبای طراحی گرافیست ها بسیار موثر باشد. این وکتورها با فرمت ai که در نرم افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ قابل استفاده هستند ، به همراه یک فایل به عنوان پیش نمایش با فرمت tiff که البته از این فایل به تنهایی نیز میتوان استفاده کرد ، عرضه شده اند. وکتورها با توجه به ماهیتشان میتوانند با سایزهای بسیار بالا مورد استفاده قرار بگیرند. برخی از وکتورهای درون این مجموعه را میتوانید در عکس مطلب مشاهده نمایید.

 

brithday vector وکتورهای تولد Vivid Birthday Vector Icons

milad بازدید : 65 1391/10/07 نظرات (0)

وقتی فردی دچار بیماری می شود ، به دکتر مراجعه میکند و اگر دکتری نتوانست بیماری او را تشخیص دهد ، مسلما به دنبال دکتری دیگر می رود و بیماری خود را با او در میان میگذارد. دنیای کامپیوتر که نوعی دنیای مجازی است ، آنچنان خارج از دنیای واقعی ما نیست. در دنیای مجازی بیماری ها را همانند دنیای واقعی ، ویروس ها و باکتری ها به وجود می آورند و دکتر درمان آنها نیز آنتی ویروس ها و نرم افزارهای امنیتی هستند. ولی اگر آنتی ویروس ها نتوانند بیماری کامپیوتر شما را تشخیص دهند و درمان کنند ، دست به دامان چه چیزی می شوید؟

HitmanPro نرم افزاری امنیتی است که شرکت سازنده این نرم افزار ، آن را نرم افزاری ثانویه معرفی میکند. در واقع این نرم افزار همان دکتری است که اگر دکتر اولیه نتوانست بیماری را تشخیص دهد ، باید به آن مراجعه شود. این نرم افزار زمانی مورد استفاده قرار میگیرد که آنتی ویروس ها نمیتوانند ویروس ها را تشخیص دهند و سیستم را پاکسازی نمایند. تحقیقات نشان داده است که نرم افزارهای آنتی ویروس ۱۰۰% نمیتوانند مانع از آلودگی سیستم ها شوند و ۳۲% از سیستم هایی که مجهز به آنتی ویروس بوده اند نیز آلوده شده اند. این نرم افزار میتواند در راستای عملکرد دیگر انتی ویروس ها بدون ایجاد تداخل و کشمکش به اسکن کل کامپیوتر در کمتر از ۵ دقیقه بپردازد. این آنتی ویروس سرعت عملکرد سیستم را کاهش نمیدهد جز در مواقعی که در حال اسکن می باشد ، کاهش نمیدهد. این نرم افزار نیازی به نصب نخواهد داشت و برروی لوح های فشرده و حافظه های USB نیز قابل اجرا خواهد بود. این نرم افزار ضمن اینکه ویروس ها و ابزارهای مخرب را شناسایی و حذف خواهد کرد و سیستم را از آلودگی نجات خواهد داد ، ویروس های ناشناخته را از روی عملکرد آنها شناسایی خواهد کرد. قابلیتی به نام Scan Cloud نیز فراهم شده است و کاربران میتوانند فایل های مشکوک را با استفاده از این قابلیت از طریق سرورهای ابری شرکت با ۵ نوع نرم افزار مختلف بررسی کنند و سپس پاسخ safe یا Malicious و unknown را دریافت کنند. این نرم افزار میتواند در کنار آنتی ویروس های معمول نصب شود و به عنوان یک امنیت ثانویه مورد استفاده قرار گیرد.

 

hitman pro افزایش امنیت سیستم HitmanPro 3.7.0 Build 185

milad بازدید : 96 1391/10/07 نظرات (0)

بازی Oregan Whale داستان نهنگی است که با واگنی که به پشت او بسته شده در حال حرکت است، شما باید با هدایت این نهنگ او را تا جایی که می‌توانید جلو ببرید، و البته امتیاز بیشتری هم بگیرید! در این راه می‌توانید با پریدن روی آب یا شیرجه زدن در آب از موانع عبور کرده و مسیر بیشتری را طی کنید. کنترل بازی بسیار ساده است و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. برای اجرای این بازی به اندروید ۱.۵ و بالاتر نیاز دارید.

 

oregon whale android بازی سرگرم کننده Oregon Whale 1.0   اندروید

milad بازدید : 105 1391/10/07 نظرات (0)

Xilisoft Audio Maker نرم افزاری توانمند جهت کار با فایل های صوتی و حتی ویدیویی است. این نرم افزار در مرحله اول توانایی تبدیل فرمت فایل های صوتی و حتی ویدیویی را دارد و از فرمت های معروف این دو نوع فایل مانند  MP3, M4A, WAV, WMA, MP2, OGG, AAC, AC3, APE, FLAC, and AU و AVI, MPEG, WMV, ASF, MOV, MP4, 3GP, 3G2, RM, H.264/AVC, and M4V جهت تبدیل فرمت پشتیبانی میکند. فرمت های ویدویی پشتیبانی شده جهت تبدیل ویدیو به صوت می باشند. در مرحله بعدی این نرم افزار میتواند اقدام به ریپ کردن Audio CD ها کند و فایل های صوتی درون این لوح های فشرده را با فرمت های صوتی معمول نظیر mp3 درون کامپیوتر ذخیره کند. سپس این نرم افزار میتواند فایل های صوتی نامبرده را به صورت Audio CD رایت نیز نماید در دستگاه های مالتی مدیا قابل پخش شدن نیز باشد. این سه مرحله جز سه قابلیت اصلی نرم افزار محسوب می شوند. قابلیت های دیگری نیز وجود دارد که نظیر برش قسمت های دلخواه فایل صوتی که این قابلیت میتواند ضمن به دست آوردن قطعه ای دلخواه از یک فایل صوتی ، به ساخت رینگتون نیز کمک کند. همانطور که میدانید در هنگام تبدیل فرمت و ریپ نمودن ، یکی از امکانات لازم ، تنظیم کیفیت و اطلاعات است تا در فایل خروجی نتیجه دلخواه حاصل شود ، این نرم افزار قابلیت های تنظیم کیفیت را داراست و همچنین میتواند تگ های ID3 را نیز ویرایش نماید. این نرم افزار در تبدیل فرمت بسیار سریع است و از قابلیت تبدیل همزمان چندین فایل نیز جهت تسریع فرایندها پشتیبانی میکند. کاربر با این نرم افزار به جهت محیط گرافیکی آن ساده و قابل فهم خواهد بود.

 

x audio maker  ابزارهای لازم جهت کار با فایل های صوتی Xilisoft Audio Maker v6.4.0

milad بازدید : 99 1391/10/07 نظرات (0)

یکی از مشکلاتی که در وب گردی با کامپیوتر و لپ تاپ دیگران به وجود می آید ، حال این کامپیوتر و لپ تاپ برای شرکت ، دانشگاه یا کافی نت باشد ، این است که نمیتوان لینک های Bookmark شده را به راحتی به دیگر کامپیوترها انتقال داد و یا اینکه لینک های بوکمارک شده در مرورگرهای مختلف نظیر فایرفاکس و اپرا و کروم و… قابل انتقال به یکدیگر نیستند. کاربران معمولا برای این مشکل روش های مختلفی را امتحان میکنند که متاسفانه معمول ترین روش ، ذخیره لینک ها درون فایل متنی و سپس نقل و انتقال آن بین دیگر ویندوزها است. ولی این راه حل مناسبی نیست ، میتوانید به راحتی هرچه تمام تر این مشکل را حل کنید. LinkCollector نرم افزار قابل حمل و جالب است برای رفع مشکلات ذکر شده. با این نرم افزار کاربر به راحتی میتواند بوکمارک ها را ذخیره کند و ضمن اینکه در جای دیگر از آنها به راحتی استفاده کند ، آنها را بین مرورگرهای معروف نظیر  Internet Explorer, Firefox, Opera و Google Chrome منتقل نماید. بنابراین کافی است بوکمارک ها را با این نرم افزار ذخیره کنید و سپس درون حافظه فلش یا هر حافظه دیگری قرار دهید و به راحتی نسبت به انتقال و استفاده از آنها اقدام کنید. این نرم افزار قابلیت ویرایش بوکمارک ها و حذف و اضافه کردن لینک به آنها را نیز دارا می باشد. با این نرم افزار همچنین میتوانید از به صورت کاملا جداگانه از بوکمارک مرورگرها نسخه پشتیبان تهیه کنید و از آنها در دیگر مرورگرها نیز استفاده کنید.

 

LinkCollector تبادل بوکمارک بین مرورگرها LinkCollector 4.5.3.0

milad بازدید : 71 1391/09/29 نظرات (0)
Woodcutter Simulator 2013 – یک بازی جذاب از سری بازی های شبیه ساز ماشین های سنگین به سبک های گوناگون است.در این بازی که ماشین آلات آن تنها به ۱۸ چرخ محدود نمی شود ، شما از ماشین آلات سنگین دیگری چون لودرهای ویژه ی قطع درختان و… نیز بهره می برید.شما در این بازی که با عنوان شبیه ساز هیزم شکن عرضه شده است مراحل گوناگون برش چوب و ساخت وسایل مختلف از آن را به عهده دارید.با استفاده از ماشین هایی که در اختیارتان قرار می گیرد درختان جنگل را بریده و درخواست مشتری هایتان را پاسخ می دهید.گفتنیست بهبود وضعیت گرافیکی بازی نسبت به نسخه های پیشین و افزایش امکانات آن کاملا قابل ملاحظه است.در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید…

 

 WCutter Cover دانلود بازی شبیه ساز هیزم شکن Woodcutter Simulator 2013

milad بازدید : 65 1391/09/29 نظرات (0)

ادوبی فوتوشاپ یک پردازشگر گرافیکی است که بدست شرکت ادوبی گسترش یافته و برای ایجاد ، ترکیب ، ویرایش ، بازسازی و یا دگرگونی عکس‌ها و نگاره‌ها بکار می‌رود.در این فیلم آموزشی نحوه ی ایجاد نور پردازی در تصاویر گوناگون را خواهید آموخت.در این فیلم آموزشی ۲ ساعته نحوه ی ویرایش تصاویر را با جزئیات کامل و گام به گام می آموزید.در کنار این مجموعه فیلم آموزشی که با توجه به گستره ی وسیع آن در بخش های گوناگونی تدوین شده است. تمامی فایل های مورد نیاز شما در کنار فیلم وجود دارد تا بتوانید پس از یادگیری هر مرحله خودتان را بیازمایید…  

 

Photoshop Creative فیلم آموزشی نور پردازی در فوتوشاپ Photoshop Creative Effects

milad بازدید : 105 1391/09/29 نظرات (0)

myTV نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی و خارجی را با کیفیت و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، شبکه‌های خارجی، پخش زنده حرمین معصومین، شبکه‌های رادیویی فارسی، موسیقی‌های ایرانی و خارجی، اضافه کردن شبکه‌های دلخواه، مشاهده جدول زمان‌بندی پخش برنامه ها و… از ویژگی‌های نرم افزار تلوزیون من می باشند. این نرم افزار فارسی و فوق العاده کاربردی را هم اکنون از وب سایت دانلودها دریافت کنید.

 

myTV2 تماشای آنلاین رادیو و تلویزیون های فارسی و خارجی با myTV 3.5

milad بازدید : 61 1391/09/29 نظرات (0)

اگر اهل کارتون و انیمیشن باشید حتماً با انیمیشن محبوب Monsters Inc. آشنایی دارید. حالا بازی این انیمیشن زیبا توسط Walt Desney برای iOS ارائه شده است و شما می‌توانید از این بازی سرگرم‌کننده لذت ببرید. شما در این بازی در نقش قول‌ها ظاهر می‌شوید و با پشت سر گذاشتن مراحل مختلف و با دویدن، پرش و عبور از قول‌های بازی برای نجات Boo تلاش می‌کنید. فضای این بازی دو‌بعدی است و دارای محیطی شاد و سرگرم‌کننده می‌باشد. لطفاً دقت داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

monsters inc run بازی زیبا و سرگرم کننده Monsters Inc. Run   آیفون و آیپد

milad بازدید : 83 1391/09/29 نظرات (0)

Registry Booster نرم افزاری معتبر و برنده جایزه های نرم افزاری جهت رفع مشکلات ویندوز ناشی از رجیستری می باشد. سرعت ویندوز کاهش یافته است؟ خطاهای سیستمی مختلفی دریافت میکند؟ ویندوز کرش می شود؟ سرعت اجراهای نرم افزارها کاهش یافته است؟ تمامی اینها ممکن است در رجیستری ویندوز داشته باشد. رجیستری را قلب ویندوز می دانند ، در این قسمت تنظیمات نرم افزارها و ویندوز موجود است. وقتی کاربران نرم افزاری را نصب یا حذف میکنند و همچنین دیگر فرایندهای ویندوز به مرور زمان سبب تغییرات در این بخش خواهد شد. روزانه ورودی ها و خروجی های زیادی از رجیستری ایجاد می شوند. به همین دلیل رجیستری یکی از مناطق حساس و تحت خطر ویندوز محسوب می شود. اگر به فکر سلامت ویندوز هستید باید به این بخش نیز توجه کنید. با استفاده از نرم افزار Registry Booster میتوانید مشکلات را حل و تعمیر کنید و رجیستری یکپارچه سازی نمایید. این نرم افزار دارای موتور قدرتمند و هوشمند است با اسکن عمیق رجیستری مشکلات را یافته و حل خواهد کرد. ورودی ها نامعتبر و اضافی حذف خواهند شد و در نتیجه سرعت اجرایی ویندوز افزایش خواهد یافت. با یکپارچه سازی رجیستری دسترسی به تنظیمات آن با سرعت بیشتری انجام خواهد شد و در نتیجه سرعت اجرای نرم افزارها و ویندوز نیز افزایش می یابد. قابلیت دیگر Registry Booster توانایی ایجاد نسخه های پشتیبان منظم از رجیستری ویندوز و ذخیره انهاست. به این ترتیب میتوانید وقتی رجیستری دچار مشکلات عدیده شد ، با بازگردانی و restore نسخه پشتیبان سالم ، رجیستری و ویندوز را به حالت اولیه برگردانید.

 

Registry Booster رفع مشکلات رجیستری ویندوز Registry Booster 2013 v6.1.1.0

milad بازدید : 79 1391/09/23 نظرات (0)

همه‌ی گیمر‌ها با نام بازی GTA آشنایی کامل دارند. سری بازی‌هایی که توسط Rockstar Games منتشر می‌شوند و طرفداران زیادی دارند. Rockstar پس از عرضه‌ی GTA III برای iOS حالا به‌مناسب جشن ۱۰ سالگی سری بازی‌های GTA عنوان محبوب دیگری از این سری با نام Vice City را برای آیفون و آیپد آماده کرده است تا لذت انجام این بازی زیبا را بار دیگر تجربه کنید. این بازی که در قسمت‌هایی بهبود نیز پیدا کرده است به‌طور کامل تمام خصوصیات نسخه‌ی اصلی را داراست و از نظر گرافیکی نیز دارای گرافیک قابل توجهی است. در این بازی شما آزادانه در شهر در حال حرکت هستید و ماموریت‌های گوناگونی نیز از طرف افراد گوناگون که در طول بازی با آن‌ها آشنا می‌شوید به‌شما محول می‌شود که باید آن‌ها را انجام دهید. این بازی بر روی iPhone 3GS و بالاتر، iPod Touch 3 و بالاتر و iPad قابل اجراست. برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

gta vice city بازی زیبا و محبوب Grand Theft Auto: Vice City   آیفون و آیپد

milad بازدید : 101 1391/09/23 نظرات (0)

CAD Viewer نرم افزاری بسیار عالی برای مهندسین ، دانشجویان و کسانی است به هر نحوی با نقشه های طراحی شده توسط نرم افزار معروف AutoCAD سر و کار دارند ، می باشد. همانطور که میدانید نرم افزار اتوکد حجم بسیار زیادی دارد و جهت اجرا و مشاهده نیازمند دانش فنی و صرف زمان می باشد و برای کسانی که همیشه به آن نیازمند نیستند و یا فقط جهت مشاهده نقشه ها به آن نیاز دارند ، نصب و استفاده از آن مناسب نیست. به همین جهت نرم افزار CAD Viewer میتواند به راحتی فایل های DWG و DXF مربوط به تمامی نسخه های نرم افزار AutoCAD تا ورژن سال ۲۰۱۳ را نمایش دهد و همچنین آنها را به فرمت هایی نظیر BMP, JPG, TIF, CAL, GIF, PNG, PDF تبدیل نماید و لازم به ذکر است میتواند نقشه ها را با رعایت مقایس آنها چاپ نماید. بنابراین در کنار نمایش فایل های اتوکد بدون نیاز به نصب آن میتوان اعمال پرینت و تبدیل فرمت آنها را نیز انجام دهد.

 

cad viewer نمایش و پرینت نقشه های ساختمانی CAD Viewer 10.A.22

milad بازدید : 63 1391/09/23 نظرات (0)

CoffeeCup Web Form Builder نرم افزاری ساده با امکانات کامل جهت ساخت فرم های تحت وب می باشد. ساخت فرم های عضویت ، دعوت نامه ، تماس ، جمع آوری اطلاعات و… توسط این نرم افزار امکان پذیر خواهد بود. در هنگام ساخت فرم تمامی جزئیات مربوط به فیلدها در اختیار کاربر خواهد بود. تعداد و نوع کاراکترها و رنگ ها و اندازه کادر فرم ها و استفاده از اشیاء مختلف همگی در اختیار کاربر قرار دارد. در طراحی گرافیکی و کدها ، نرم افزار بدون نیاز به کدنویسی کاربر میتواند فرم را برای انتشار در وب به صورت HTML5 و CSS3 ذخیره نماید. یکی از نیازهای فرم ها ذخیره سازی اطلاعات دریافت شده از جانب کاربر است. بنابراین نرم افزار میتواند فرم را طوری طراحی کند که اطلاعات درون دیتابیس خاص طراحی شوند و یا اینکه به ایمیلی ارسال گردند. برای ساخت فرم ها میتوانید از ۱۵ تم پیشفرض نرم افزار استفاده کنید تا سرعتتان افزایش یابد.

 

coffeecup web form builder طراحی فرم های HTML تحت وب CoffeeCup Web Form Builder 2.3

milad بازدید : 69 1391/09/23 نظرات (0)

Stream-Cloner نرم افزار کارآمد جهت دانلود ویدیو و صوت های آنلاین ، دانلود تلویزیون های آنلاین و دانلود فایل فلش آنلاین از هرکجای دنیای اینترنت می باشد. با این نرم افزار میتوانید به دانلود و یا capture کردن ویدیوها و صوت های آنلاین بپردازید و به این ترتیب هیچ ویدیو و صوتی را از دست نخواهید داد. ویدیوها و صوت های دانلود شده قابلیت تبدیل به دیگر فرمت های صوتی و تصویری را دارند ، بنابراین از نظر فرمت خروجی هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت. دانلود بسیار ساده خواهد بود و یک کلیک انجام خواهد شد. قابلیت دانلود همزمان چندین فایل نیز امکان پذیر است. ویدیو دانلود شده قابلیت تبدیل به فرمت های AVI, MKV, MP4, MOV, 3GP, ASF, WMV, MPG, TS, VOB, FLV, SWF را دارد و صوت دانلود شده نیز میتواند به فرمت های MP3, MP2, AC3, OGG, AAC, M4A, WMA, WAV, AIFF, AU تبدیل گردد. در هنگام دانلود میتوانید پارامترهای مختلفی نظیر کیفیت را نیز تنظیم کنید. این نرم افزار مرورگرهای معروف نظیر فایرفاکس ، اپرا ، کروم و سافاری و اینترنت اکسپلورر و سایت های youtube, IMDB, Blip.tv, Vimeo, Video.google, Movieweb, Video.yahoo, Netflix, iTunes پشتیبانی میکند.

 

Stream Cloner دانلود ویدیو و صوت های آنلاین Stream Cloner 1.60 Build 207

milad بازدید : 71 1391/09/23 نظرات (0)

nVIDIA GeForce Driver با این درایور قدرت بیشتری در کارت های گرافیک شرکت انویدیا در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. مسلما جهت اجرای بازی های جدید به این درایور احتیاج خواهید داشت و کارهای روزانه نظیر مدیریت دسکتاپ ، نمایش فایل های مالتی مدیا و امور کاری و… نیز با این درایور بهتر و با کیفیت بالاتری مهیا خواهد بود. این درایور برروی نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت ویندوزهای xp , 7 , 8 , vista نصب خواهد شد. با این درایور سازگاری ، اطمینان و مقاوت در اجرای جدیدترین بازی ها افزایش خواهد یافت. برای مثال این درایور اجرای بازی call of duty : black ops 2 را ۱۸ درصد بهبود خواهد بخشید و برای بازی Assassin’s Creed III رقم قابل توجه ۲۶ درصد خواهد بود. در نمایش فیلم های ۳بعدی نیز تاثیر این درایور چشمگیر خواهد بود. در ادامه لیست کارت های گرافیک پشتیبانی شده آمده است.

 

nVIDIA GeForce Driver درایور کارت های گرافیک nVIDIA GeForce Driver 310.70

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    سرعت بارگذاری سایت چطوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 326
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 166
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 211
  • باردید دیروز : 196
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 211
  • بازدید ماه : 1,145
  • بازدید سال : 34,161
  • بازدید کلی : 166,344
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید