loading...
▀▄▀ مجیک دانلود ▀▄▀
تبلیغات
milad بازدید : 85 1391/09/02 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

آیا مایلید از زمان و مکان دقیق گرفتن عکس هایتان آگاه شوید نرم افزار APD TimeStamp+ را برروی تلفن همراه خود نصب کنید .  این نرم افزار با بهره گیری از مکان یاب GPS می تواند اطلاعات کاملی در مورد عکس های گرفته شده توسط تلفن همراهتان در اختیار شما قرار دهد .

milad بازدید : 72 1391/09/02 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

یک سرگرمی سالم برای کودک شما. بازی Bunny Maze HD یکی از بهترین گیم های اندروید برای افزایش هوش کودکان است . این بازی مهیج کودکان را در قالب یک خرگوش بامزه به سرزمین رویا های می برد تا با استفاده از هوش خود قبل پایان یافتن زمان هویج خود را در مکانی مناسب پنهان کند. استفاده از تصاویر کارتونی سه بعدی در این بازی باعث ارتباط پذیری بیشتر کودک با بازی می شود.

milad بازدید : 79 1391/09/02 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۴٫۰ و بالاتر

Avengers Initiative بازی بسیار زیبایی است که بر اساس فیلم پرفروش انتقام جویان طراحی شده است و شما در آن می بایست از تمامی نیروهای زمینی برای از بین بردن بیگانگان استفاده نمایید . گرافیک بسیار بالای این بازی باعث گردیده است  تا یک سر و گردن بالاتر از هم گونه های موجود در این ژانر به نظر برسد . یکی از این ویژگی ها ، کنترلر بسیار جذابش می باشد که بر پایه gesture طراحی شده و حسی نو را در گیم پلی های بازی های اندروید برایتان به ارمغان می آورد . افزون بر  این با تم داستانی موجود در بازی تمامی مراحل بازی به گونه ای وابسته به هم طراحی شده است ؛ همانند فیلم سینمایی انتقام جویان .
اگر گوشی یا تبلت شما دارای پردازنده Tegra باشید می توانید از گرافیک بسیار بهتری برخوردار شوید و کاراکتر ها و محیط موجود در بازی را به صورت واقع گرایانه تر شاهد باشید .

milad بازدید : 60 1391/09/02 نظرات (0)

نسخه جدید Microsoft Office 2013 که تقریبا به همراه ویندوز ۸ وارد بازار شده است در حال حاضر به صورت کرک شده از دانلودها قابل دانلود است. آفیس ۲۰۱۳ با قابلیت های جدید و رابط کاربری جدیدی همراه است ولی شما می‌توانید همان ریبون آفیس (نوار منوی بالای نرم‌افزارهای آفیس ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ ) را در آفیس ۲۰۱۳ نیز داشته باشید. ریبون در گوشه پنجره نرم‌افزارهای مختلف Word, Excel, Outlook و دیگر ابزارهای آفیس وجود دارد و کاربر براحتی می‌تواند آن را فعال کند.  مایکروسافت در نسخه جدید آفیس خود تغییرات شگرفی را در پیش گرفته است. نه تنها ظاهر و رابط کاربری این مجموعه نرم افزاری شبیه به ویندوز ۸ شده و در ابزارهای صفحه لمسی همچون تبلت بسیار بهتر عمل خواهد کرد. بلکه این شرکت شیوه شخصی سازی و مدیریت بخش های مختلف آفیس را هم به شکل چشم گیری تغییر داده و به کاربران امکان استفاده از اپلیکیشن های ویژه ای را در مجموعه آفیس می دهد. این مجموعه نرم افزارهای Word , Excel , Powerpoint , OneNote , Outlook و Groove و Publisher و Access و Infopath و عرضه شده است. 

 

نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت به همراه کرک کامل

office 2013 2 دانلود آفیس 2013 نسخه کامل Microsoft Office Professional Plus 2013

milad بازدید : 82 1391/09/02 نظرات (0)

Ashampoo Burning Studio نرم افزاری کامل و قدرتمند در زمینه رایت و ریپ انواع لوح های فشرده CD / DVD / Blu-ray می باشد. اگر از نرم افزار سنگین nero خسته شده اید و قصد تغییر نرم افزار در این زمینه را دارید ، بهترین گزینه و انتخاب نرم افزار Ashampoo Burning Studio می باشد که تمامی امکانات مبوط به رایت را در قالب ساده و کاربر پسند ارائه می دهد. ashampoo شرکت معبر نرم افزاری می باش که از نظر کیفیت نیز میتوان به این نرم افزار به طور کامل اعتماد نمود. قابلیت های رایت این نرم افزار را میتواند اینگونه آغاز کرد که به راحتی میتوانید انواع فایل ها را در قالب data برروی لوح های فشرده رایت کنید. رایت فیلم ها با قابلیت پخش بر روی دستگاه های پلیر به صورت دی وی دی یا سی و یا blu-ray نیز مطمئنا مورد نیاز کاربر خواهد بود. همچنین این نرم افزار میتواند برای فیلم های دی وی دی منو نیز طراحی کند. ساخت اسلایدشو از عکس و ویدیو با امکانات فراوان و سپس رایت آنها به صورت فایل ویدیوی بر روی دی وی دی قابل پخش برروی دستگاه های پلیر نیز یکی از اماکانت جالب نرم افزار است. قابلیت مهم بعدی کپی لوح فشرده یا copy disk است که میتواند با خواندن لوح فشرده اصلی از روی rom آن روی دیسک خام writer کپی کند. ایجاد ، رایت و تهیه فایل های ایمیج از انواع لوح های فشرده نیز مسلما در این نرم افزار گنجانده شده است. برای مطالعه اطلاعات جزئی تر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ashampoo burning studio نرم افزار قدرتمند و کامل رایت Ashampoo Burning Studio v12.0.1

milad بازدید : 75 1391/09/02 نظرات (0)

نرم افزار IntelliScreenX یکی از نرم‌افزارهای کاربردی برای کاربران به‌شمار می‌رود. این نرم‌افزار اطلاعات مورد نیاز شما را به صفحه‌ی قفل آیفون یا آیپد شما اضافه می‌کند و اینگونه دیگر نیاز نیست برای رفتن به قسمت‌های پرکاربرد هربار قفل گوشی را باز کرده و به اپلیکیشن مورد نظر بروید. با این نرم‌افزار می‌توانید مستقیماً از داخل صفحه‌ی قفل یا همان لاک اسکرین پاسخ یک مسیج را بدهید یا اطلاعات مربوط به تقویم، اخبار مورد نیاز، شبکه‌های اجتماعی و وضعیت آب و هوا را مستقیماً از صفحه‌ی قفل مشاهده کنید. این نرم‌افزار به‌گفته‌ی خودش نوتیفیکیشن سنتر آیفون و آیپد را آنگونه که باید، تغییر می‌دهد و اطلاعات بیشتری را در آن به شما نمایش خواهد داد. لطفاً دقت داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 5.1 و بالاتر نیاز دارید.

 

intelliscreenx نمایش اطلاعات دلخواهتان به شما با IntelliScreenX 1.5   آیفون و آیپد

تعداد صفحات : 55

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    سرعت بارگذاری سایت چطوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 326
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 166
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 381
  • باردید دیروز : 175
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,359
  • بازدید ماه : 3,648
  • بازدید سال : 36,664
  • بازدید کلی : 168,847
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید