loading...
▀▄▀ مجیک دانلود ▀▄▀
تبلیغات
milad بازدید : 61 1391/09/29 نظرات (0)

اگر اهل کارتون و انیمیشن باشید حتماً با انیمیشن محبوب Monsters Inc. آشنایی دارید. حالا بازی این انیمیشن زیبا توسط Walt Desney برای iOS ارائه شده است و شما می‌توانید از این بازی سرگرم‌کننده لذت ببرید. شما در این بازی در نقش قول‌ها ظاهر می‌شوید و با پشت سر گذاشتن مراحل مختلف و با دویدن، پرش و عبور از قول‌های بازی برای نجات Boo تلاش می‌کنید. فضای این بازی دو‌بعدی است و دارای محیطی شاد و سرگرم‌کننده می‌باشد. لطفاً دقت داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

monsters inc run بازی زیبا و سرگرم کننده Monsters Inc. Run   آیفون و آیپد

milad بازدید : 79 1391/09/23 نظرات (0)

همه‌ی گیمر‌ها با نام بازی GTA آشنایی کامل دارند. سری بازی‌هایی که توسط Rockstar Games منتشر می‌شوند و طرفداران زیادی دارند. Rockstar پس از عرضه‌ی GTA III برای iOS حالا به‌مناسب جشن ۱۰ سالگی سری بازی‌های GTA عنوان محبوب دیگری از این سری با نام Vice City را برای آیفون و آیپد آماده کرده است تا لذت انجام این بازی زیبا را بار دیگر تجربه کنید. این بازی که در قسمت‌هایی بهبود نیز پیدا کرده است به‌طور کامل تمام خصوصیات نسخه‌ی اصلی را داراست و از نظر گرافیکی نیز دارای گرافیک قابل توجهی است. در این بازی شما آزادانه در شهر در حال حرکت هستید و ماموریت‌های گوناگونی نیز از طرف افراد گوناگون که در طول بازی با آن‌ها آشنا می‌شوید به‌شما محول می‌شود که باید آن‌ها را انجام دهید. این بازی بر روی iPhone 3GS و بالاتر، iPod Touch 3 و بالاتر و iPad قابل اجراست. برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

gta vice city بازی زیبا و محبوب Grand Theft Auto: Vice City   آیفون و آیپد

milad بازدید : 89 1391/08/25 نظرات (0)

در بازی Nun Attack دنیا در شرایط بحرانی قرار دارد و تاریکی بر جهان مسلط شده است. حالا چند زن راهبه هستند که می‌خواهند با مبارزه با تاریکی جهان را به حالت عادی برگردانند. شما در نقش این شخصیت‌ها به مبارزه با دشمنان خود می‌پردازید. بازی دارای چهار شخصیت راهبه است که هرکدام قابلیت‌های مختص به خود را دارند. همچنین این بازی دارای ۴۰ مرحله‌ی متفاوت است که در این مراحل بیش از ۱۵۰ نبرد در مقابل شما قرار گرفته است. همچنین بیشر از ۸۰ نوع اسلحه‌ی گوناگون برای استفاده‌ی شما در بازی قرار داده شده است. برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

nun attack بازی زیبا و سرگرم کننده Nun Attack 1.0   آیفون و آیپد

milad بازدید : 65 1391/08/25 نظرات (0)

بازی Car Club: Tuning Storm یک بازی ماشین سواری است که تمرکز زیادی بر روی تیونینگ خودرو دارید. در این بازی شما ماشینی را انتخاب می‌کنید و با آن به انجام مسابقات مختلف می‌پردازید و با امتیازهای به‌دست آورده شده بخش‌های مختلفی به خودروی خود اضافه می‌کنید و یا قسمت‌هایی را ارتقا می‌دهید و به‌همین شکل خودروی شما از سرعت و قدرت بیشتری بهره‌مند می‌شود تا بتوانید در مسابقات سخت‌تر نیز شرکت کنید. برای اجرای این بازی به iOS 3.2 و بالاتر نیاز دارید.

 

car club tuning storm بازی ماشین سواری و تیونینگ ماشین Car Club: Tuning Storm   آیفون و آیپد

milad بازدید : 86 1391/08/19 نظرات (0)

همه‌ی کسانی که با موبایل خود بازی می‌کنند بدون شک نام Angry Birds را می‌شناسند. بازی محبوب شرکت Rovio که یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های موبایل در دنیا است. این بازی در عین سادگی و با دارا بودن محیطی ساده، با به فکر وا داشتن شما برای پشت سر گذاشتن هر مرحله شما را ساعتها سرگرم می‌کند. اما جدیدترین نسخه از این بازی با نام Angry Birds Star Wars داستان همان پرنده‌های خشمگین است که به دنبال پس گرفتن تخم‌مرغ‌هایشان از دست خوک‌ها هستند، البته اینبار در فضا و در محیط جنگ ستارگان! این بازی از امتیاز بالایی برخوردار است و اگر تابحال آن را امتحان نکرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم همین حالا آن را دانلود و بازی کنید! برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی بر روی iPhone 3GS و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و iPad قابل نصب است. این اپلیکیشن برای صفحه‌ی آیفون ۵ نیز بهینه شده است.


milad بازدید : 83 1391/08/16 نظرات (0)

اگر اهل دیدن سریالهای روز دنیا باشید بدون شک با سریال دکستر آشنایی دارید. در این سریال داستان زندگی یک قاتل سریالی روایت می‌شودکه نامش دکستر است. کار او کشتن افرادی است که توانسته‌اند از دست قانون فرار کنند و حالا در حال انجام کارهای نادرست در سطح شهر میامی هستند. حالا شما در نقش دکستر باید در شهر میامی به‌سراغ این قاتلان بروید و با روش‌های خاص دکستر دنیا را از شر آن‌ها خلاص کنید! محیط بازی Open-world است و این به معنای آن است که شما در بازی آزادی عملی بالایی دارید و می‌توانید در نقاط گوناگون شهر حرکت کنید. برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی بر روی iPhone 3GS و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و iPad قابل اجرا است.


milad بازدید : 71 1391/08/13 نظرات (0)

بدون شک سری Need for Speed یکی از بهترین تجربه‌های ماشین‌سواری در کامپیوتر و کنسول است و سالهاست سری‌های متنوعی از NFS برای کنسول‌های گوناگون عرضه می‌شود. از زمان عرضه‌ی آیفون نیز چندین عنوان از NFS برای iOS عرضه شده است که آخرین و جدیدترین آن‌ها Most Wanted است. در این بازی تلاش شده است تا اوج هیجان در رانندگی را تجربه کنید. گرافیک بازی و افکت‌های آن نیز باعث شده است تا این عنوان یکی از باگرافیک‌ترین بازی‌های ریسینگ برای iOS باشد. در این بازی به‌روز‌ترین اتومبیل‌های جهان را می‌توانید برانید. همینطور در این بازی همانطور که از اسمش بر می‌آید تعقیب و گریزهای فراوانی در انتظار شما است و در حین بازی شما به یکی از اهداف اصلی پلیس برای دستگیری تبدیل خواهید شد! برای اجرای این بازی به iOS 4.0 و بالاتر نیاز دارید. لطفاً دقت داشته باشید برای اجرای بازی به iPhone 3GS و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و یا آیپد نیاز دارید.


milad بازدید : 65 1391/07/29 نظرات (0)

بازی Devil's Attorney در سبک و داستانی جدید شما را تبدیل به یک وکیل مدافع خواهد کرد! این بازی در دهه‌ی ۸۰ میلادی اتفاق می‌افتد و شما در نقش Max MacMann در نقش وکالت ظاهر می‌شوید. ماموریت شما آزاد کردن همه‌ی موکلانتان و خرید تجهیزات و وسایل مورد نیاز آپارتمانتان با پول به‌دست آمده است. بازی حالت کارتونی دارد و همین باعث می‌شود محیط بازی سرگرم‌کننده باشد. در بازی ۵۸ پرونده‌‌ی وکالت برای شما وجود دارد، ۳ محله‌ی متفاوت در بازی وجود دارد و حتی بعضی افراد وجود دارند که شما را گول خواهند زد و کار شما را دچار مشکل خواهند کرد! برای اجرای این بازی به iOS 4.0 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی برای صفحه‌ی آیفون ۵ بهینه‌سازی شده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iPhone 3Gs و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و iPad نیاز دارید.

 

devils attorney تجربه زیبای وکالت در بازی Devils Attorney   آیفون و آیپد

milad بازدید : 99 1391/07/22 نظرات (1)



در Mini Jailbreaker شما در نقش یک زندانی هستید که از زندان فرار می‌کنید!‌ این بازی شباهت زیادی به بازی زیبا و محبوب Temple Run دارد ولی با محیطی متفاوت و دزد و پلیسی! در بین راه پلیس برای دستگیری شما موانعی بر سر راهتان قرار خواهد داد و گاهی اوقات هم جاده باریک خواهد شد و شما باید بتوانید با کنترل شخصیت بازی با گذر از همه‌ی موانع بیشترین رکوردی که می‌توانید را ثبت کنید تا بعداً با دوستانتان در Game Center بر سر رکورد بالاتر رقابت کنید. برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید. این بازی بر روی iPhone 4 و بالاتر، iPod touch 4 و بالاتر و iPad 2 و بالاتر قابل اجراست. همچنین این بازی برای صفحه‌ی آیفون جدید نیز بهینه‌سازی شده است.

 

mini jailbreaker بازی زیبا و جذاب Mini Jailbreaker 1.0   آیفون و آیپد

milad بازدید : 97 1391/07/22 نظرات (0)



همه‌ی گیمرهایی که تجربه‌ی زیادی در بازی کردن داشته باشند با بازی محبوب Crazy Taxi آشنایی دارند. این بازی که مدت‌ها بازی محبوب خیلی‌ها به‌شمار می‌رفت توسط کمپانی معروف SEGA توسعه پیدا کرده بود. حالا این بازی برای iOS پورت شده است و شما می‌توانید همان تجربه‌ی زیبای گذشته را در آیفون یا آیپد خود مجدداً تجربه کنید. بازی همانند نسخه‌ی کلاسیکش است و همان ۴ راننده‌ی محبوب و همان مراحل را در روبروی شما قرار خواهد داد. حتی Minigame های بازی نیز در این نسخه قرار دارند. اگر هوس کرده‌اید خاطرات قدیمیتان را دوباره زنده کنید یا حتی اگر تابحال Crazy Taxi بازی نکرده‌اید، این بازی زیبا را از دست ندهید. برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

crazy taxi بازی زیبا و خاطره انگیز Crazy Taxi   آیفون و آیپد

milad بازدید : 101 1391/07/18 نظرات (0)



در این بازی زیبا شما در نقش یک ویروس به نام Lemmy هستید که باید در بدن شخصیتی به نام Phluff حرکت کنید و مراحل مختلف را پشت سر بگذارید. ایده‌ی بازی بسیار جالب است و می‌تواند ساعت‌ها شما را درگیر خودش کنید. همینطور محیط بازی نیز طراحی جالبی دارد و به‌نکات ریز و جالبی در آن توجه شده است. بازی در حالت کلی دو‌بعدی است اما با این حال افکت‌های سه‌بعدی جالبی در برخی قسمت‌ها مشاهده خواهید کرد که باعث می‌شود بازی برایتان خسته‌کننده نباشد. نکته‌ی دیگر قابل توجه در مورد این بازی موزیک آن است و می‌توان گفت از این نظر واقعاً عالی بر روی آن کار شده است. لطفاً دقت داشته باشید که برای اجرای این بازی به iOS 4.2 و بالاتر نیاز دارید.

 

tentacles بازی خلاقانه و زیبای Tentacles: Enter the Dolphin   آیفون و آیپد

milad بازدید : 75 1391/07/16 نظرات (0)



بازی Re-Volt یکی از بازی‌های قدیمی و محبوب ماشین‌سواری برای کامپیوتر و کنسول‌ها به شمار می‌رود. در این بازی شما کنترل یک ماشین کنترلی را در اختیار دارید و با ماشین‌های دیگر به رقابت می‌پردازید. از نکات قابل توجه در این بازی می‌توان به محیط آن اشاره کرد که برعکس خیلی بازی‌های دیگر در این سبک، تجربه‌ی مسابقه در یک محیط باز را در اختیار شما قرار می‌دهد، همچنین طراحی محیط نیز جالب است و همین باعث می‌شود الزاماً همیشه نخواهید از مسیر اصلی مسابقه را دنبال کنید! در این بازی همچنین سلاح‌های گوناگون برای مبارزه با دیگر ماشین‌های مسابقه قرار داده شده است. این بازی دارای ۱۴ نقشه، ۴۲ ماشین کنترلی و ۵ حالت بازی است. این نسخه برای آیفون ۵ و iOS 6 بهینه سازی شده است. لطفاً دقت داشته باشید برای اجرای این بازی به iPhone 3GS و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و آیپد نیاز دارید، همچنین این بازی بر روی iOS 4.3 و بالاتر قابل اجراست.

 

revolt classic بازی ماشین سواری جذاب Re Volt Classic   آیفون و آیپد

milad بازدید : 67 1391/07/14 نظرات (1)



سری بازی‌های بسکتبال ۲K یکی از قدیمی‌ترین و بهترین‌ مجموعه‌های موجود در زمینه‌ی شبیه‌سازی بسکتبال است. در ورژن ۱۳ این سری گرافیک بازی برای iOS افزایش پیدا کرده است و کنترل در بازی از هر زمانی آسان‌تر شده است. برای اولین بار نیز امکان بازی آنلاین (از طریق Game Center) و همچنین از طریق بلوتوث فراهم شده است تا لذت بازی بسکتبال از هر زمانی برایتان بیشتر شود. بدون شک NBA 2K13 کامل‌ترین بازی بسکتبال برای شما خواهد بود. برای اجرای این بازی نیاز به iOS 5.0 و بالاتر دارید، همچنین این بازی بر روی iPhone 3GS و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و آیپد قابل اجراست.

 

nba2k13 بسکتبال حرفه‌ای و جداب با NBA 2K13 1.0.2   آیفون و آیپد

milad بازدید : 69 1391/07/13 نظرات (0)



داستان این بازی مربوط به یک پنگوئن گرسنه است که به کمک شما نیاز دارد تا غذا بخورد. شما باید به پنگوئن کمک کنید تا در اتاق‌های نه چندان مرتب از بین لوازم متفرقه غذا بدست بیاورد. جدای از این در هر مرحله چند چراغ را هم باید روشن کنید تا بتوانید امتیاز کامل هر مرحله را بدست آورید. طراحان این بازی بر روی محیط بازی و طراحی مراحل به جزئیات دقت زیادی کرده‌اند و شاید همین باعث می‌شود محیط بازی کمتر برای شما خسته‌کننده باشد. برای اجرای این بازی به iOS 3.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

feed the penguin بازی زیبا و سرگرم کننده Feed the Penguin 1.0.1   آیفون و آیپد

milad بازدید : 91 1391/07/08 نظرات (0)



بالاخره نسخه‌ی iOS این بازی زیبا منتشر شد. بازی FIFA 13 که به جرئت قوی‌ترین بازی فوتبال موجود برای آیفون و آیپد است و قابلیت‌های متنوع آن و همینطور تیم‌های لایسنس شده در آن بهترین تجربه را از یک فوتبال تمام عیار در اختیار شما قرار می‌دهد. در این بازی ۳۰ لیگ معتبر جهان، ۵۰۰ تیم لایسنس شده و بیش از ۱۵۰۰۰ بازیکن با بهترین جزئیات و کامل‌ترین اطلاعات قرار داده شده‌اند. همچنین در این بازی قابلیت بازی دسته‌جمعی با دوستانتان به‌صورت آنلاین نیز فراهم شده است. قابلیت جالب دیگر این بازی سازگاری با iCloud است. به این شکل که اگر FIFA 13 را روی چند دستگاهتان نصب کرده باشید، برای مثال آیپد و آیفونتان، اطلاعات لیگ‌ها و حالات مختلف بازی مثل Manager Mode بین دستگاه‌ها دائماً به‌روز خواهد شد، به‌این شکل می‌توانید چند بازی را روی آیفونتان انجام دهید و سپس ادامه‌ی بازی‌ها را بعداً روی آیپد بازی کنید!
در اولین نسخه‌ی ارائه شده از این بازی یک مشکل عجیب وجود داشت و آن هم کار نکردن تاچ‌اسکرین در بعضی دستگاه‌ها از جمله آیپد بود، ولی EA سریعاً مشکل را حل نمود و نسخه‌ی جدید جایگزین کرد تا مشکل حل شود. ما هم همین نسخه‌ی سالم و بدون مشکل را برای استفاده‌ی شما عزیزان قرار داده‌ایم.

 

fifa 13 سرانجام بازی زیبای FIFA 13 1.0.2   آیفون و آیپد

milad بازدید : 75 1391/07/07 نظرات (0)



اگر اهل بازی روی آیفون یا آیپد خود باشید حتماً با بازی Angry Birds آشنایی دارید. این بازی توسط شرکت Rovio ساخته شده و یکی از محبوب‌ترین بازی‌های iOS به‌شمار می‌رود. Rovio که به ساختن این‌گونه بازی‌های ساده و در عین حال فکری و سرگرم‌کننده علاقه‌‌ی زیادی دارد اکنون عنوان جدید خودش را با نام Bad Piggies منتشر کرده است. شخصیت‌های این بازی همان خوک‌های دوست داشتنی بازی Angry Birds هستند ولی کاری که باید انجام دهید کاملاً متفاوت از گذشته است. همه‌ی چیزی که در این بازی نیاز دارید، خلاقیت است! وظیفه‌ی اصلی شما ایجاد یک وسیله است تا با کمک آن خوک‌ها را به تخم‌مرغ‌هایشان برسانید. پیشنهاد می‌کنیم این بازی زیبا را از دست ندهید! برای اجرای این بازی به iOS 4.0 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی بر روی iPhone 3GS و بالاتر، iPod Touch 4و بالاتر و آیپد قابل اجراست.

 

bad piggies بازی فوق العاده جذاب Bad Piggies 1.0   آیفون

milad بازدید : 80 1391/07/07 نظرات (0)



اگر اهل بازی روی آیفون یا آیپد خود باشید حتماً با بازی Angry Birds آشنایی دارید. این بازی توسط شرکت Rovio ساخته شده و یکی از محبوب‌ترین بازی‌های iOS به‌شمار می‌رود. Rovio که به ساختن این‌گونه بازی‌های ساده و در عین حال فکری و سرگرم‌کننده علاقه‌‌ی زیادی دارد اکنون عنوان جدید خودش را با نام Bad Piggies منتشر کرده است. شخصیت‌های این بازی همان خوک‌های دوست داشتنی بازی Angry Birds هستند ولی کاری که باید انجام دهید کاملاً متفاوت از گذشته است. همه‌ی چیزی که در این بازی نیاز دارید، خلاقیت است! وظیفه‌ی اصلی شما ایجاد یک وسیله است تا با کمک آن خوک‌ها را به تخم‌مرغ‌هایشان برسانید. این نسخه از بازی HD بوده و مختص آیپد ارائه شده است. همچنین برای اجرای این بازی به iOS 4.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

bad piggies hd بازی فوق العاده جذاب Bad Piggies HD 1.0   آیپد

milad بازدید : 92 1391/07/04 نظرات (0)



چندی پیش شرکت بازی‌سازی Gameloft اولین نسخه از Order and Chaos را برای دانلود در App Store قرار داد. این بازی همانطور که از نامش پیداست تماماً به صورت آنلاین انجام می‌شود و به‌طور حتم می‌توان گقت سبک آن بسیار شباهت به بازی محبوب World of Warcraft دارد. در این بازی شما باید از بین ۴ نژاد گوناگون یک نژاد را برای شخصیت خود انتخاب کنید و سپس از صفر شروع کرده و با انجام مامورت‌های گوناگون به‌اصطلاح Level up شوید. در محیط بازی باقی افرادی که در حال بازی هستند را نیز می‌توانید مشاهده کنید و اگر از نژادی دیگر بودند می‌توانید با آن‌ها وارد مبارزه شوید. اگر علاقه‌مند به بازی‌های آنلاین و مخصوصاً سبک نقش‌آفرینی هستید این بازی زیبا را از دست ندهید. همچنین این نسخه از بازی با صفحه‌ی آیفون ۵ سازگاری کامل دارد.

 

order and chaos  بازی زیبای Order and Chaos Online 1.1.4   آیفون و آیپد

milad بازدید : 97 1391/07/03 نظرات (0)



بدون شک بازی Lili یکی از بازی‌های محبوب آیفون و آیپد در سال جاری خواهد بود. این بازی قبل از این در کنفرانس اپل توسط توسعه‌دهندگانش معرفی شده بود و اکنون همزمان با معرفی آیفون ۵ برای دانلود ارا‌ئه شده است و البته یکی از اولین بازی‌هایی است که برای صفحه‌ی آیفون جدید نیز بهینه سازی شده است. این بازی یک بازی ماجرایی نقش‌آفرینی است در این بازی شما در نقش لیلی، در جزیره‌ی Geos به جست و جو و کاوش می‌پردازید و در این حین با افراد محلی آشنا می‌شوید و به حل معماهای گوناگون می‌پردازید. در این بازی برای مبارزه با دشمنانتان از روش‌هایی غیر از جنگیدن باید استفاده کنید! برای اجرای این برنامه به iOS 4.0 یا بالاتر نیاز دارید، همچنین دقت داشته باشید این بازی بر روی آیفون ۴ و بالاتر، آیپد ۲ و بالاتر و آیپاد تاچ نسل ۵ قابل اجرا است.

 

lili بازی زیبا و ماجرایی Lili 1.0.1   آیفون و آیپد

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    سرعت بارگذاری سایت چطوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 326
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 166
  • آی پی امروز : 66
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 167
  • باردید دیروز : 196
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 167
  • بازدید ماه : 1,101
  • بازدید سال : 34,117
  • بازدید کلی : 166,300
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید