loading...
▀▄▀ مجیک دانلود ▀▄▀
تبلیغات
milad بازدید : 71 1391/09/29 نظرات (0)
Woodcutter Simulator 2013 – یک بازی جذاب از سری بازی های شبیه ساز ماشین های سنگین به سبک های گوناگون است.در این بازی که ماشین آلات آن تنها به ۱۸ چرخ محدود نمی شود ، شما از ماشین آلات سنگین دیگری چون لودرهای ویژه ی قطع درختان و… نیز بهره می برید.شما در این بازی که با عنوان شبیه ساز هیزم شکن عرضه شده است مراحل گوناگون برش چوب و ساخت وسایل مختلف از آن را به عهده دارید.با استفاده از ماشین هایی که در اختیارتان قرار می گیرد درختان جنگل را بریده و درخواست مشتری هایتان را پاسخ می دهید.گفتنیست بهبود وضعیت گرافیکی بازی نسبت به نسخه های پیشین و افزایش امکانات آن کاملا قابل ملاحظه است.در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید…

 

 WCutter Cover دانلود بازی شبیه ساز هیزم شکن Woodcutter Simulator 2013

milad بازدید : 65 1391/09/29 نظرات (0)

ادوبی فوتوشاپ یک پردازشگر گرافیکی است که بدست شرکت ادوبی گسترش یافته و برای ایجاد ، ترکیب ، ویرایش ، بازسازی و یا دگرگونی عکس‌ها و نگاره‌ها بکار می‌رود.در این فیلم آموزشی نحوه ی ایجاد نور پردازی در تصاویر گوناگون را خواهید آموخت.در این فیلم آموزشی ۲ ساعته نحوه ی ویرایش تصاویر را با جزئیات کامل و گام به گام می آموزید.در کنار این مجموعه فیلم آموزشی که با توجه به گستره ی وسیع آن در بخش های گوناگونی تدوین شده است. تمامی فایل های مورد نیاز شما در کنار فیلم وجود دارد تا بتوانید پس از یادگیری هر مرحله خودتان را بیازمایید…  

 

Photoshop Creative فیلم آموزشی نور پردازی در فوتوشاپ Photoshop Creative Effects

milad بازدید : 105 1391/09/29 نظرات (0)

myTV نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی و خارجی را با کیفیت و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، شبکه‌های خارجی، پخش زنده حرمین معصومین، شبکه‌های رادیویی فارسی، موسیقی‌های ایرانی و خارجی، اضافه کردن شبکه‌های دلخواه، مشاهده جدول زمان‌بندی پخش برنامه ها و… از ویژگی‌های نرم افزار تلوزیون من می باشند. این نرم افزار فارسی و فوق العاده کاربردی را هم اکنون از وب سایت دانلودها دریافت کنید.

 

myTV2 تماشای آنلاین رادیو و تلویزیون های فارسی و خارجی با myTV 3.5

milad بازدید : 61 1391/09/29 نظرات (0)

اگر اهل کارتون و انیمیشن باشید حتماً با انیمیشن محبوب Monsters Inc. آشنایی دارید. حالا بازی این انیمیشن زیبا توسط Walt Desney برای iOS ارائه شده است و شما می‌توانید از این بازی سرگرم‌کننده لذت ببرید. شما در این بازی در نقش قول‌ها ظاهر می‌شوید و با پشت سر گذاشتن مراحل مختلف و با دویدن، پرش و عبور از قول‌های بازی برای نجات Boo تلاش می‌کنید. فضای این بازی دو‌بعدی است و دارای محیطی شاد و سرگرم‌کننده می‌باشد. لطفاً دقت داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

monsters inc run بازی زیبا و سرگرم کننده Monsters Inc. Run   آیفون و آیپد

milad بازدید : 83 1391/09/29 نظرات (0)

Registry Booster نرم افزاری معتبر و برنده جایزه های نرم افزاری جهت رفع مشکلات ویندوز ناشی از رجیستری می باشد. سرعت ویندوز کاهش یافته است؟ خطاهای سیستمی مختلفی دریافت میکند؟ ویندوز کرش می شود؟ سرعت اجراهای نرم افزارها کاهش یافته است؟ تمامی اینها ممکن است در رجیستری ویندوز داشته باشد. رجیستری را قلب ویندوز می دانند ، در این قسمت تنظیمات نرم افزارها و ویندوز موجود است. وقتی کاربران نرم افزاری را نصب یا حذف میکنند و همچنین دیگر فرایندهای ویندوز به مرور زمان سبب تغییرات در این بخش خواهد شد. روزانه ورودی ها و خروجی های زیادی از رجیستری ایجاد می شوند. به همین دلیل رجیستری یکی از مناطق حساس و تحت خطر ویندوز محسوب می شود. اگر به فکر سلامت ویندوز هستید باید به این بخش نیز توجه کنید. با استفاده از نرم افزار Registry Booster میتوانید مشکلات را حل و تعمیر کنید و رجیستری یکپارچه سازی نمایید. این نرم افزار دارای موتور قدرتمند و هوشمند است با اسکن عمیق رجیستری مشکلات را یافته و حل خواهد کرد. ورودی ها نامعتبر و اضافی حذف خواهند شد و در نتیجه سرعت اجرایی ویندوز افزایش خواهد یافت. با یکپارچه سازی رجیستری دسترسی به تنظیمات آن با سرعت بیشتری انجام خواهد شد و در نتیجه سرعت اجرای نرم افزارها و ویندوز نیز افزایش می یابد. قابلیت دیگر Registry Booster توانایی ایجاد نسخه های پشتیبان منظم از رجیستری ویندوز و ذخیره انهاست. به این ترتیب میتوانید وقتی رجیستری دچار مشکلات عدیده شد ، با بازگردانی و restore نسخه پشتیبان سالم ، رجیستری و ویندوز را به حالت اولیه برگردانید.

 

Registry Booster رفع مشکلات رجیستری ویندوز Registry Booster 2013 v6.1.1.0

milad بازدید : 79 1391/09/23 نظرات (0)

همه‌ی گیمر‌ها با نام بازی GTA آشنایی کامل دارند. سری بازی‌هایی که توسط Rockstar Games منتشر می‌شوند و طرفداران زیادی دارند. Rockstar پس از عرضه‌ی GTA III برای iOS حالا به‌مناسب جشن ۱۰ سالگی سری بازی‌های GTA عنوان محبوب دیگری از این سری با نام Vice City را برای آیفون و آیپد آماده کرده است تا لذت انجام این بازی زیبا را بار دیگر تجربه کنید. این بازی که در قسمت‌هایی بهبود نیز پیدا کرده است به‌طور کامل تمام خصوصیات نسخه‌ی اصلی را داراست و از نظر گرافیکی نیز دارای گرافیک قابل توجهی است. در این بازی شما آزادانه در شهر در حال حرکت هستید و ماموریت‌های گوناگونی نیز از طرف افراد گوناگون که در طول بازی با آن‌ها آشنا می‌شوید به‌شما محول می‌شود که باید آن‌ها را انجام دهید. این بازی بر روی iPhone 3GS و بالاتر، iPod Touch 3 و بالاتر و iPad قابل اجراست. برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

gta vice city بازی زیبا و محبوب Grand Theft Auto: Vice City   آیفون و آیپد

تعداد صفحات : 55

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    سرعت بارگذاری سایت چطوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 326
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 166
  • آی پی امروز : 58
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 149
  • باردید دیروز : 196
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 149
  • بازدید ماه : 1,083
  • بازدید سال : 34,099
  • بازدید کلی : 166,282
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید