loading...
▀▄▀ مجیک دانلود ▀▄▀
تبلیغات
milad بازدید : 262 1391/10/20 نظرات (0)

Android Applications Pack – شاید جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این برنامه ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

Game And AppZ Pack 20 AnDrOiD-FL

 

 

Games And Appz Pack پك بازي و برنامه هاي جديد آندرويد Android Games And Appz Pack

milad بازدید : 95 1391/10/08 نظرات (1)

Screen maker

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱  و بالاتر

برای تاثیر گذاری بیشتر و آگاهی دادن به کاربران  در معرفی برنامه های اندروید از اسکرین شات ها استفاده می شود و البته گاهی اوقات درست کردن این اسکرین شات ها برای عرضه محصولات بسیار دشوار خواهد برنامه Screen maker – nice screenshot  به شما  یاری می رساند تا بدون استفاده از فتوشاب یا بسیاری از برنامه های دیگر خود به تنهایی و بدون اتلاف زمان  اسکرین شاتی مناسب برای ارایه محصولات خود ایجاد کنید. در برنامه فوق  برای ایجاد اسکرین شات شما باید فقط آیکون برنامه مورد نظر خود را گرفته و در نرم افزار نابرده شده قرار دهید به این صورت در کمترین زمان ممکن  خواهید توانست اسکرین شات های مورد نظر خود را بگرید.

milad بازدید : 53 1391/10/08 نظرات (0)

The Booth Rap Studio Pro


پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

سال ها موسقی رپ با زبان آواها و نواها مشکلات فرهنگی و اجتماعی جوامع مختلف را بیان می کند و  سازندگان این نوع نوا های تاثیر گذار  برای ساخت هرکدام از این قطعات فاخر موزیک مدت طولانی زمان خود را صرف می کنند تا بهترین محصول را در اختیار ما قرار دهند. برنامه The Booth Rap Studio Pro به سازندگان موسقی های رپ یاری می رساند که در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه موزیک های زیبا تهیه کرده و در اخیار ما قرار دهند

milad بازدید : 97 1391/09/06 نظرات (0)

نرم‌افزار Sparrow جایگزین مناسبی برای اپلیکیشن Mail آیفون است. این اپلیکیشن امکانات خاصی داشته که در اپلیکیشن Mail موجود در آیفون خبری از آن‌ها نیست. Sparrow علاوه بر دارا بودن همه‌ی امکانات پیش‌فرض قابلیت‌هایی همچون داشتن یک مرورگر اختصاصی در درون اپلیکیشن، نمایش چهره کسانی که به شما ایمیل می‌زنند، داشتن قابلیت Smart Contacts که تشخیص می‌دهد با چه کسانی بیشتر از بقیه در ارتباط بوده‌اید، قابلیت انجام اعمال دسته‌جمعی بر روی ایمیل‌ها مثل علامت‌گذاری همه به عنوان خوانده شده و… را نیز دارا است. همچنین آخرین نسخه از این برنامه برای صفحه‌ی آیفون ۵ بهینه‌سازی شده است. لطفاً دقت داشته باشید برای اجرای برنامه به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

sparrow مدیریت ایمیل‌ها با Sparrow 1.3.3   آیفون

milad بازدید : 70 1391/09/06 نظرات (0)

اپلیکیشن Beacon ابزاری ساده و کاربردی است برای کسانی که دوست دارند در حین گرفتن SMS یا زنگ خوردن گوشی از نور فلش دوربین گوشی خود به همراه صدای زنگ استفاده کنند تا از رسیدن پیام جدید بهتر مطلع شوند. کار این برنامه به این شکل است که با انتخاب شما، با تماس یا پیام جدید فلش دوربین را برای دفعات مشخصی روشن می‌کند و با این کار به شما علامت می‌دهد که پیامی منتظر شما است. در این برنامه می‌توانید حالت روشن و خاموش شدن فلش دوربین را نیز مشخص کنید. برای اجرا این برنامه به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

beacon android مطلع شدن از پیام‌ها و زنگ‌ها با فلش دوربین موبایل با Beacon 2.2   اندروید

milad بازدید : 74 1391/09/02 نظرات (0)

پیش نیاز اندروید ۲٫۱ و بالاتر

بدون نیاز به اینترنت مسیر خود را پیدا کنید . با استفاده از نرم افزار Maverick Pro  شما می توانید بدون استفاده از اینترنت میسر مورد نظر خود را پیدا کنید. در این نرم افزار خارق العاده شما می توانید با استفاده از GPS مکان خود و مکان های مورد نظرتان را پیدا کنید و همچنین با استفاده از ویژگی های خارق العاده این نرم افزار از سرعت،شتاب حرکت و جهت دقیق جغرافیای خود آگاه شوید

ویژگی های کلیدی این نسخه
- اطلاعات در مورد ارتفاع، فاصله و زمان
- مشاهده مسیر GPX در برنامه های دیگر
- بشتیبانی از اطلس SQLite

milad بازدید : 84 1391/09/02 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

آیا مایلید از زمان و مکان دقیق گرفتن عکس هایتان آگاه شوید نرم افزار APD TimeStamp+ را برروی تلفن همراه خود نصب کنید .  این نرم افزار با بهره گیری از مکان یاب GPS می تواند اطلاعات کاملی در مورد عکس های گرفته شده توسط تلفن همراهتان در اختیار شما قرار دهد .

milad بازدید : 74 1391/09/02 نظرات (0)

نرم افزار IntelliScreenX یکی از نرم‌افزارهای کاربردی برای کاربران به‌شمار می‌رود. این نرم‌افزار اطلاعات مورد نیاز شما را به صفحه‌ی قفل آیفون یا آیپد شما اضافه می‌کند و اینگونه دیگر نیاز نیست برای رفتن به قسمت‌های پرکاربرد هربار قفل گوشی را باز کرده و به اپلیکیشن مورد نظر بروید. با این نرم‌افزار می‌توانید مستقیماً از داخل صفحه‌ی قفل یا همان لاک اسکرین پاسخ یک مسیج را بدهید یا اطلاعات مربوط به تقویم، اخبار مورد نیاز، شبکه‌های اجتماعی و وضعیت آب و هوا را مستقیماً از صفحه‌ی قفل مشاهده کنید. این نرم‌افزار به‌گفته‌ی خودش نوتیفیکیشن سنتر آیفون و آیپد را آنگونه که باید، تغییر می‌دهد و اطلاعات بیشتری را در آن به شما نمایش خواهد داد. لطفاً دقت داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 5.1 و بالاتر نیاز دارید.

 

intelliscreenx نمایش اطلاعات دلخواهتان به شما با IntelliScreenX 1.5   آیفون و آیپد

milad بازدید : 67 1391/09/02 نظرات (0)

نرم افزار Instapaper ابزاری است که به شما در ذخیره کردن صفحات وب برای مطالعه در زمان مناسب کمک می‌کند. فرض کنید یک مطلب جالب در اینترنت دیده‌اید ولی دوست دارید آن صفحه را با فرمتی مناسب در موبایل خود ذخیره کنید و بعداً در فرصتی مناسب به مطالعه‌ی آن بپردازید، در این حالت کافیست صفحه مورد نظر را در Instapaper ذخیره نمایید. با این کار مطالب موجود در صفحه‌ی مورد نظر در گوشی شما ذخیره خواهد شد و در دفعات بعدی بدون نیاز به اینترنت می‌توانید به آن مطالب دسترسی پیدا کنید. در این برنامه ابزارهایی برای خواندن راحت‌تر مطالب نیز گنجانده شده است مثل تغییر اندازه‌ی قلم و نور صفحه و رنگ پشت صفحه و…. لطفا دقت داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

instapaper دخیره صفحات وب در موبایل با Instapaper 4.2.6   آیفون و آیپد

milad بازدید : 76 1391/08/25 نظرات (0)

نرم‌افزار Color Splash Effect Pro به‌شما کمک می‌کند تا قسمت‌های خاص از عکستان که دوست دارید را رنگی کنید و باقی قسمت‌ها سیاه و سفید باشند. روش کار این برنامه اینگونه است که کل عکس مورد نظر شما را سیاه و سفید می‌کند و سپس شما با انتخاب قسمت مورد نظر، رنگ واقعی‌اش را به آن بر می‌گردانید. یا شاید هم بخواهید همه‌ی محیط رنگی باشد و خود شما به‌صورت سیاه و سفید باشید. همه‌ی این کارها با این برنامه امکان پذیر است. می‌توانید تا جایی که ممکن است زوم کنید و نکات ریز را هم در رنگ زدن عکس بررسی کنید تا نهایتاً یک کار حرفه‌ای درست کنید. این برنامه همچنین افکت‌هایی متنوع برای زیباتر کردن عکس شما در خود دارد. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

color splash effect android عکس‌هایتان را آنگونه که دوست دارید رنگ کنید با Color Splash Effect Pro 1.3.1   اندروید

milad بازدید : 109 1391/08/25 نظرات (0)

نرم افزار Clear برای آن دسته از کاربران مفید است که دوست دارند در محیطی ساده و زیبا کارهایی که باید انجام دهند را ذخیره کنند تا بتوانند به همه‌ی آن‌ها رسیدگی کنند. محیط برنامه‌ی Clear تحسین منتقدین زیادی را در بر داشته است، چون در این برنامه قابلیت‌های جالبی برای انجام کارها وجود دارد که باعث می‌شود انجام کارها بسیار ساده و راحت به‌نظر برسند. از قابلیت‌های بسیار خوب این برنامه قابلیت همگام‌سازی با iCloud است. اینگونه نه تنها اطلاعات شما در محل امنی همیشه وجود خواهند داشت و از ازبین رفتن آن‌ها نگران نخواهید بود بلکه این اطلاعات بین همه‌ی دستگاه‌های شما دائماً به‌روز می‌شوند. لطفاً دقت داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

clear همه کارهایتان را به خاطر بسپارید با Clear 1.1.1   آیفون

milad بازدید : 107 1391/08/25 نظرات (0)

نرم‌افزار Call Me! Pro ابزاری است که جنبه‌ی سرگرمی دارد و برای مواقعی مفید است که می‌خواهید به دوستان خود وانمود کنید فرد خاصی در حال تماس گرفتن با شما است! می‌توانید زمان‌بندی کنید که در ساعتی مشخص روی صفحه‌ی شما عکس شخص مورد نظر به اضافه‌ی نام او ظاهر شده و گوشی شما زنگ بخورد و البته این امکان را هم دارید تا گوشی خود را جواب دهید و همچنان وانمود کنید در حال صحبت با آن شخص هستید! این نرم‌افزار یکی از کامل‌ترین ابزارهای موجود در این زمینه (که البته جنبه‌ی سرگرمی دارد) است و قابلیت‌های متعددی در اختیار شما قرار خواهد داد. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

call me pro android وانمود کنید کسی با شما تماس می‌گیرد با Call Me! Pro 1.4.4   اندروید

milad بازدید : 85 1391/08/17 نظرات (0)

شرکت PiVi قبل از این با عرضه‌ی برنامه‌هایی همچون AgingBooth یا UglyBooth نشان داده است که توانایی‌های زیادی در ساخت اینچنین برنامه‌ها و دستکاری چهره شما جهت سرگرمی دارد! اکنون این شرکت در جدیدترین اپلیکیشن خودش کار جالبتری را انجام خواهد داد و آن هم ترکیب چهره‌ی دو نفر با یکدیگر است! کافیست از چهره‌ی خودتان و یکی از دوستانتان عکسی بگیرید و باقی عملیات را خود این برنامه برای شما انجام می‌دهد. مطمئن باشید نتیجه شما را به خنده وا می‌دارد! برای اجرای این برنامه به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.


milad بازدید : 69 1391/08/13 نظرات (0)

با خبرگردی اخبار روز همیشه در دستان شماست. با این نرم افزار در هر لحظه می توانید از خبرهای سایت های خبری و خبرگزاری های مختلف با خبر شوید. اخبار در خبرگردی به صورت هوشمند دسته بندی می شوند و متن خبر به صورت کامل از سایت های مختلف دریافت و ذخیره می شود. این نرم افزار مخصوص گوشی های اندروید می باشد که هم اکنون می توانید از دانلودها دریافت نمایید . برخی از امکانات این نرم افزار را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید .


milad بازدید : 73 1391/08/13 نظرات (0)

کیبورد Jelly Bean، یکی از ابزارهای کامل برای ایجاد یک کیبورد کاملاً سفارشی شده با تنظیمات دلخواه شما است. در نسخه‌ی Pro این کیبورد امکانات متنوعی در اختیار شما قرار داده است. در این کیبورد شما می‌توانید صدای دکمه‌ها، تم کیبورد، رنگ‌بندی، جای بعضی دکمه‌های خاص و… را کنترل کنید. این کیبورد همچنین از زبان فارسی نیز به‌طور کامل پشتیبانی می‌کند و دکمه‌های آن در مقایسه با برخی کیبورد‌های دیگر بزرگ‌تر است که همین باعث کاهش خطای تایپ کردن شما می‌شود.

milad بازدید : 63 1391/07/29 نظرات (0)

اگر اهل اپلیکیشن‌های سرگرم‌کننده‌ای باشید که چهره‌ی شما را تغییر می‌دهند احتمالاً با سری اپلیکیشن‌های Booth آشنایی دارید. در این برنامه‌ها شما پیرتر، جوان‌تر یا زیباتر می‌شوید! فقط کافیست یک عکس از خودتان بگیرید و سپس این برنامه باقی کار را خودش انجام خواهد داد. در آخرین سری از این اپلیکیشن شما را با UlgyBooth آشنا می‌کنیم. برنامه‌ای که سعی می‌کند شما را زشت کند! با نصب این برنامه و کار کردن با آن می‌توانید لحظاتی شاد را برای خودتان و دوستانتان به ارمغان بیاورید. برای اجرای این اپ به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

uglybooth نرم افزار سرگرم کننده UglyBooth 1.0.1   آیفون و آیپد

milad بازدید : 69 1391/07/19 نظرات (1)



Battery HD Pro نرم افزار جالبی برای سیستم عامل آندروید است که میتوان میزان قدرت و زمان باقی مانده باتری برای اجرای هر نرم افزاری را نمایش میدهد. برای مثال نمایش میزان زمان باتری برای مشاهده یک فیلم ، یا پخش یک موزیک را به کاربر اطلاع میدهد. همچنین اطلاعاتی دیگری نظیر : میزان قدرت باتری برای مکالمه ، مرور صفحات وب با wifi ، استند بای ، روشن ماندن فلش led ، اجرای بازی های ۳بعدی و ۲بعدی ، خواندن کتاب ، استفاده از gps ، عکس و فیلم برداری و چت تصویری را به کاربر میدهد. 

 

batter hd pro and نمایش میزان جزئی باقیمانده باتری Battery HD Pro v1.18 آندروید

milad بازدید : 78 1391/07/16 نظرات (0)



BSPlayer نرم افزار معروفی است که برای ویندوز نیز ارائه می شود ولی در این مطلب دانلودها نسخه ویژه آندروید را معرفی کرده است. BSPlayer نرم افزار قوی برای پخش فایل های ویدیویی و صوتی با فرمت ها avi, divx, flv, mkv, mov, mpg, mts, mp4, m4v, rmvb, wmv, 3gp, mp3 و… می باشد. همچنین با نصب این نرم افزار میتوانید محتواهای انلاین مالتی مدیا در بستر وب با فرمت های مانند RTMP, RTSP, MMS را نیز مشاهده کنید. این نرم افزار قدرتمند از زیرنویس نیز پشتیبانی میکند و میتوانید به همراه تماشای ویدیو زیرنویس هایی با فرمت ssa/ass, srt, sub را به فیلم الحاق کنید. 

 

BSPlayer 1.5.136 پخش فایل های مالتی مدیا BSPlayer v1.5.136 آندروید

milad بازدید : 77 1391/07/13 نظرات (0)



djay یکی از اپلیکیشن‌های محبوب برای دوست دارن DJ بودن در آیفون است.در این اپلیکیشن می‌توانید با استفاده از تعدادی از تکنیک‌های مرتبط با میکس آهنگ‌ها با یکدیگر تبدیل به یک DJ تمام عیار شوید! در حالت کلی دو دیسک در اختیار شما قرار داده شده که می‌توانید روی هرکدام از بین آهنگ‌های درون آیفون خودتان یک آهنگ قرار دهید (و البته بعد هم آهنگ‌های جدید را جاگزین قبلی‌ها کنید) و حالا شروع به پخش آهنگ مورد نظرتان کنید و هرجا خواستید با چرخش سریع‌تر دیسک، ایجاد لوپ، کم و زیاد کردن صدا و… از آهنگی به آهنگ دیگر پرش کنید.

 

djay نرم افزار DJ مجازی با djay 1.6   آیفون

milad بازدید : 82 1391/07/12 نظرات (0)



اپلیکیشن Quick Graph ابزاری است برای رسم نمودار معادلات و توابع ریاضی. در Quick Graph می‌توانید توابع دو بعدی و یا سه بعدی را رسم کنید. می‌توانید با قابلیت‌های مالتی‌تاچ گراف و نمودار رسم شده را دقیقاً مورد بررسی قرار دهید، در این ابزار جدای از قابلیت تایپ کردن تابع مورد نظرتان با کیبورد اختصاصی تعبیه شده در برنامه، می‌توانید از تعداد زیادی توابع پیش‌فرض موجود در برنامه نیز کمک بگیرید. برای اجرای این اپلیکیشن نیاز به داشتن iOS 4.2 و بالاتر دارید.

 

quick graph انجام محاسبات ریاضی و رسم تابع با Quick Graph   آیفون و آیپد

milad بازدید : 89 1391/07/07 نظرات (0)



GarageBand یکی از مجموعه اپلیکیشن‌های اپل است و جزو آن دسته از اپلیکیشن‌هاست که از مک وارد iOS شده است. این مجموعه با ظاهری ساده و بدون پیچیدگی‌های موجود در برنامه‌های دیگر به‌شما کمک می‌کند تا شاید اولین آهنگ زندگی‌تان را بسازید. فرقی نمی‌کند حرفه‌ای باشید یا تازه‌کار. اگر حرفه‌ای باشید و نت‌ها و ملودی‌ها را بشناسید این نرم‌افزار برای شما سودمند خواهد بود و اگر هم تازه کار باشید و حتی نت‌ها را هم نشناسید باز می‌توانید ریتم‌های جالبی را خودتان بسازید. کافیست از بین آلات متفاوت موسیقی یکی را انتخاب کنید و کارتان را شروع کنید. آخرین آپدیت از این اپلیکیشن با آیفون ۵ و iOS 6 سازگاری کامل دارد. برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 5.1 و بالاتر نیاز دارید، همچنین این اپلیکیشن بر روی iPhone 3GS و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و آیپد قابل نصب است.

 

garageband آهنگسازی آسان با GarageBand 1.3   آیفون و آیپد

milad بازدید : 88 1391/07/04 نظرات (0)



برای این ساعت نرم افزار امنیتی Sonic Unlock Free v1.00 را برای گوشی های دارای سیستم عامل سیمبیان 3 ، آنا و بله آماده کرده ایم. شما توسط این نرم افزار می توانید توسط صدای خود و از طریق صدای از پیش تعیین شده قفل گوشی خود را باز کنید. امیدواریم این برنامه موبایل مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

 

Sonic Unlock

قابل نصب بر روی گوشی های سیمبیان ۳ و سیمبیان آنا و و سیمبیان بله :
C7,X7,E6,E7,N8,C6-01 و ...

milad بازدید : 76 1391/07/03 نظرات (0)



Dr.Web Anti-virus نرم افزار آنتی ویروس نام آشنایی در دنیای کامپیوترها می باشد که این شرکت آنتی ویروس ویژه اش برای سیستم عامل آندروید نیز عرضه کرده است. این اپلیکشن آندروید آنتی ویروس قدرتمند برای مبارزه با ویروس ها ، کرم های اینترنتی و بدافزارها می باشد و افزارهای ویژه ای را نیز برای فیلتر ساختن sms و تماس ها را نیز دارا می باشد. همچنین دارای توانایی های در زمان به سرقت رفتن گوشی می باشد. این نرم افزار از نظر سیستمی هیج تاثیری در عملکرد سیستم عامل نخواهد داشت و از عمر باتری کم نخواهد نکرد و دسترسی به آن نیز بسیار ساده خواهد بود. 

 

dr web antivirus آنتی ویروس قدرتمند Dr.Web Anti virus v7.00.3 آندروید

milad بازدید : 93 1391/07/02 نظرات (0)



پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

SketchBook Mobile نرم افزاری است حرفه ای که ابزارهای طراحی و نقاشی را در محیطی مناسب دستگاه های اندروید برایتان به ارمغان می آورد . اگر از جمله طرفداران نرم افزار Auto Desk هستید حتما این برنامه نیز نظر شما را به خود جلب خواهد کرد .
برای اجرای بدون مشکل این برنامه به دستگاهی که دارای قابلیت مولتی تاچ و اندروید ۲٫۱ و بالاتر است نیاز خواهید داشت .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    سرعت بارگذاری سایت چطوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 326
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 166
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 113
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 259
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 326
  • بازدید ماه : 1,260
  • بازدید سال : 34,276
  • بازدید کلی : 166,459
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید