loading...
▀▄▀ مجیک دانلود ▀▄▀
تبلیغات
milad بازدید : 101 1391/09/23 نظرات (0)

CAD Viewer نرم افزاری بسیار عالی برای مهندسین ، دانشجویان و کسانی است به هر نحوی با نقشه های طراحی شده توسط نرم افزار معروف AutoCAD سر و کار دارند ، می باشد. همانطور که میدانید نرم افزار اتوکد حجم بسیار زیادی دارد و جهت اجرا و مشاهده نیازمند دانش فنی و صرف زمان می باشد و برای کسانی که همیشه به آن نیازمند نیستند و یا فقط جهت مشاهده نقشه ها به آن نیاز دارند ، نصب و استفاده از آن مناسب نیست. به همین جهت نرم افزار CAD Viewer میتواند به راحتی فایل های DWG و DXF مربوط به تمامی نسخه های نرم افزار AutoCAD تا ورژن سال ۲۰۱۳ را نمایش دهد و همچنین آنها را به فرمت هایی نظیر BMP, JPG, TIF, CAL, GIF, PNG, PDF تبدیل نماید و لازم به ذکر است میتواند نقشه ها را با رعایت مقایس آنها چاپ نماید. بنابراین در کنار نمایش فایل های اتوکد بدون نیاز به نصب آن میتوان اعمال پرینت و تبدیل فرمت آنها را نیز انجام دهد.

 

cad viewer نمایش و پرینت نقشه های ساختمانی CAD Viewer 10.A.22

milad بازدید : 63 1391/09/23 نظرات (0)

CoffeeCup Web Form Builder نرم افزاری ساده با امکانات کامل جهت ساخت فرم های تحت وب می باشد. ساخت فرم های عضویت ، دعوت نامه ، تماس ، جمع آوری اطلاعات و… توسط این نرم افزار امکان پذیر خواهد بود. در هنگام ساخت فرم تمامی جزئیات مربوط به فیلدها در اختیار کاربر خواهد بود. تعداد و نوع کاراکترها و رنگ ها و اندازه کادر فرم ها و استفاده از اشیاء مختلف همگی در اختیار کاربر قرار دارد. در طراحی گرافیکی و کدها ، نرم افزار بدون نیاز به کدنویسی کاربر میتواند فرم را برای انتشار در وب به صورت HTML5 و CSS3 ذخیره نماید. یکی از نیازهای فرم ها ذخیره سازی اطلاعات دریافت شده از جانب کاربر است. بنابراین نرم افزار میتواند فرم را طوری طراحی کند که اطلاعات درون دیتابیس خاص طراحی شوند و یا اینکه به ایمیلی ارسال گردند. برای ساخت فرم ها میتوانید از ۱۵ تم پیشفرض نرم افزار استفاده کنید تا سرعتتان افزایش یابد.

 

coffeecup web form builder طراحی فرم های HTML تحت وب CoffeeCup Web Form Builder 2.3

milad بازدید : 69 1391/09/23 نظرات (0)

Stream-Cloner نرم افزار کارآمد جهت دانلود ویدیو و صوت های آنلاین ، دانلود تلویزیون های آنلاین و دانلود فایل فلش آنلاین از هرکجای دنیای اینترنت می باشد. با این نرم افزار میتوانید به دانلود و یا capture کردن ویدیوها و صوت های آنلاین بپردازید و به این ترتیب هیچ ویدیو و صوتی را از دست نخواهید داد. ویدیوها و صوت های دانلود شده قابلیت تبدیل به دیگر فرمت های صوتی و تصویری را دارند ، بنابراین از نظر فرمت خروجی هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت. دانلود بسیار ساده خواهد بود و یک کلیک انجام خواهد شد. قابلیت دانلود همزمان چندین فایل نیز امکان پذیر است. ویدیو دانلود شده قابلیت تبدیل به فرمت های AVI, MKV, MP4, MOV, 3GP, ASF, WMV, MPG, TS, VOB, FLV, SWF را دارد و صوت دانلود شده نیز میتواند به فرمت های MP3, MP2, AC3, OGG, AAC, M4A, WMA, WAV, AIFF, AU تبدیل گردد. در هنگام دانلود میتوانید پارامترهای مختلفی نظیر کیفیت را نیز تنظیم کنید. این نرم افزار مرورگرهای معروف نظیر فایرفاکس ، اپرا ، کروم و سافاری و اینترنت اکسپلورر و سایت های youtube, IMDB, Blip.tv, Vimeo, Video.google, Movieweb, Video.yahoo, Netflix, iTunes پشتیبانی میکند.

 

Stream Cloner دانلود ویدیو و صوت های آنلاین Stream Cloner 1.60 Build 207

milad بازدید : 71 1391/09/23 نظرات (0)

nVIDIA GeForce Driver با این درایور قدرت بیشتری در کارت های گرافیک شرکت انویدیا در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. مسلما جهت اجرای بازی های جدید به این درایور احتیاج خواهید داشت و کارهای روزانه نظیر مدیریت دسکتاپ ، نمایش فایل های مالتی مدیا و امور کاری و… نیز با این درایور بهتر و با کیفیت بالاتری مهیا خواهد بود. این درایور برروی نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت ویندوزهای xp , 7 , 8 , vista نصب خواهد شد. با این درایور سازگاری ، اطمینان و مقاوت در اجرای جدیدترین بازی ها افزایش خواهد یافت. برای مثال این درایور اجرای بازی call of duty : black ops 2 را ۱۸ درصد بهبود خواهد بخشید و برای بازی Assassin’s Creed III رقم قابل توجه ۲۶ درصد خواهد بود. در نمایش فیلم های ۳بعدی نیز تاثیر این درایور چشمگیر خواهد بود. در ادامه لیست کارت های گرافیک پشتیبانی شده آمده است.

 

nVIDIA GeForce Driver درایور کارت های گرافیک nVIDIA GeForce Driver 310.70

milad بازدید : 91 1391/09/23 نظرات (0)

همه‌ی گیمر‌ها با نام بازی GTA آشنایی کامل دارند. سری بازی‌هایی که توسط Rockstar Games منتشر می‌شوند و طرفداران زیادی دارند. Rockstar پس از عرضه‌ی GTA III برای iOS حالا به‌مناسب جشن ۱۰ سالگی سری بازی‌های GTA عنوان محبوب دیگری از این سری با نام Vice City را برای آیفون و آیپد آماده کرده است تا لذت انجام این بازی زیبا را بار دیگر تجربه کنید. این بازی که در قسمت‌هایی بهبود نیز پیدا کرده است به‌طور کامل تمام خصوصیات نسخه‌ی اصلی را داراست و از نظر گرافیکی نیز دارای گرافیک قابل توجهی است. در این بازی شما آزادانه در شهر در حال حرکت هستید و ماموریت‌های گوناگونی نیز از طرف افراد گوناگون که در طول بازی با آن‌ها آشنا می‌شوید به‌شما محول می‌شود که باید آن‌ها را انجام دهید. برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

gta vice city android بازی زیبا و محبوب Grand Theft Auto: Vice City   اندروید

milad بازدید : 81 1391/09/23 نظرات (0)

VirtualDrive Pro نرم افزاری کامل جهت شبیه سازی و mount و ساخت درایوهای مجازی جهت شبیه سازی انواع لوح های فشرده cd/dvd  و بلو-ری می باشد که فایل های ایمیج نیز میتوانند توسط این نرم افزار به صورت یک درایور دیسک خوان شبیه سازی شوند. این نرم افزار علاوه بر امکانات شبیه سازی میتواند نسبت به کپی ، ویرایش و رایت نیز اقدام کند. این نرم افزار برای گیمرها بسیار محبوب است و با آن میتوانند بازی هایی که برای اجرا به لوح فشرده نیاز دارند را بدون نیاز به آن اجرا کنند و همچنین نسبت به ایجاد نسخه شبیه آن که به اصطلاح فایل ایمیج گفته می شود نیز اقدام کنند. قابلیت رایت این نرم افزار نیز شامل رایت انواع لوح های فشرده به صورت data و mp3 و صوتی و همچنین رایت شبیه سازی های انجام شده روی لوح فشرده می باشد. این رایت ها میتواند به صورت cd/dvd و blu-ray باشد. با استفاده از شبیه ساز این نرم افزار اجرا انواع شبیه سازی شده ها بیش از ۲۰۰ برابر سرعت بیشتری خواهند داشت و کاربر میتواند بیش از ۲۳ درایور مجازی ایجاد کند. کاربر میتوانید برای درایورهای مجازی ساخته شده عکس بند انگشتی دلخواه خودش را نیز انتخاب کند.

 

virtualdrive ساخت درایوهای مجازی VirtualDrive Pro 15.01

تعداد صفحات : 55

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    سرعت بارگذاری سایت چطوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 326
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 166
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 157
  • باردید دیروز : 196
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 157
  • بازدید ماه : 1,091
  • بازدید سال : 34,107
  • بازدید کلی : 166,290
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید