loading...
▀▄▀ مجیک دانلود ▀▄▀
تبلیغات
milad بازدید : 93 1391/09/05 نظرات (0)

Sony DVD Architect Pro 6.0 build 237 نرم افزاری بسیار کامل با قابلیت های بسیار زیاد که ساخت منوهایی زیبا را با دارا بودن چندین طرح آماده فراهم می سازد. به سادگی چندکلیک کردن و انتخاب چند منو زیبا کاربر می تواند برای هریک از فیلم های دی وی دی خود زیباترین منوهای شخصی را آماده سازد. از مهمترین قابلیت های Sony DVD Architect استفاده فوق العاده آسان در کنار محیط کاربری جذاب را می توان نام برد. وجود تعداد بسیار پوسته برای این منوها افزایش سرعت کاربران را در ساخت و طراحی در برخواهد داشت. بیش از ۱۲۸ پوسته زیبا که هریک پس زمینه و منوهای خاص خود را دارند در ساخت یک طرح زیبا می توانند کمک زیادی نمایند. در این نرم افزار که تقریبا تمامی فرمت های صوتی و تصویری و فرمت تصاویر پشتیبانی می شود به سادگی یک Drag & Drop می توان انواع فایل های چندرسانه ای را به نرم افزار اضافه نمود. اما نکته دیگر در زمان انتقال اطلاعات برروی لوح های دی وی دی است ، به سادگی و با بالاترین کیفیت ممکن در صوت و تصویری و سرعتی بسیار مناسب می توان تمامی اطلاعات را برروی یک دی وی دی رایت نمود. این تصاویر می توانند به صورت تمام صفحه رایت شوند، ضمن این که Sony DVD Architect از دو فرمت ارتباطی مالتی مدیا در اروپا و آمریکا یعنی NTSC و PAL در این ابزار به صورت کامل پشتیبانی خواهد شد. تمامی کارهایی که پس از ذخیره سازی اطلاعات انجام می شود ابتدا قابل نمایش خواهد بود و اگر در زمان طراحی اشکالی رخ داده باشد می توان پس از مشاهده پیش نمایش آن را به راحتی مورد تغییر قرار داد. نکته پایانی هم این که منوهایی که از سوی کاربر از داخل طرح ها انتخاب می شوند همگی قابل تغییر دستی خواهند بود تا کاربر بتواند آنچه که می پسندد را مورد استفاده قرار دهد.

 

Sony DVD Architect Pro 6.0 build 237 ویرایش و ایجاد ویدیوهای حرفه ای با Sony DVD Architect Pro 6.0 build 237

milad بازدید : 75 1391/09/05 نظرات (0)

easyHDR Pro نرم افزاری کارآمد برای عکاسان و علاقمندان به عکاسی است که وظیفه آن پردازش میزان رنگ و نور و دیگر عوامل دینامیک درون تصویر است و با استفاده از این پردازش دست به تغییرات شگرف در تصویر میزند که در نهایت به جلوه دهی و کیفیت و رنگبندی و نور بهتر عکس می انجامد. در عکاسی یکی از مشکلات این است که بعد از مشاهده عکس ، آنچه با واقعیت بوده سازگار نیست و این میتواند به دلیل لنز ضعیف دوربین یا عدم توانایی عکاس در تنظیم مناسب برای صحنه باشد ، easyHDR Pro با رفع این تناقض ها به وسیله پردازش ، میتواند ضمن افزایش وضوح و کیفیت عکس ، با تنظیم رنگ ، نور ، کنتراست و دیگر عوامل موثر در طبیعی جلوه دادن عکس ، تصویری بسیار طبیعی ، زیبا و واضح را ارائه دهد. رفع نویز ، شبه وار بودن ، تنظیم درخشندگی ،  تصحیح اعوجاج رنگی نیز از دیگر امکانات نرم افزار است. 

 

easyHDR افزایش کیفیت و وضوح عکس ها easyHDR Pro 2.30.1

milad بازدید : 79 1391/09/05 نظرات (0)

مجموعه ۴۵ والپپر ورزشی فوق العادها با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم دانلودها به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۱۲۰۰×۱۹۲۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

 

50 Excelent Landscapes HD Wallpaper مجموعه 50 والپپر جذاب از طبیعت دلپذیر

milad بازدید : 93 1391/09/05 نظرات (0)

DVDFab یکی از آسانترین روش های ممکن برای کپی کردن فیلم های DVD می باشد. فقط کافیست فیلم DVD و یک DVD خالی را در درایو قرار داره و بر روی Start کلیک کنید. تمام محتویات فیلم DVD شامل Menu، Trailer و دیگر محتویات به سرعت و به طور خودکار بر روی DVD خالی کپی می شود. به وسیله این نرم افزار و تنها با یک یا دو مرحله قادر به کپی دیسک های DVD به DVDR، PSP، IPOD و … خواهید بود.
این نرم افزار برای شما Backup تهیه می کنید تا اطلاعات خود را بتوانید در دیسک کپی کنید. این برنامه از هسته برنامه DVD Copy که پنج سال قدمت دارد ، استفاده می کند. در واقع DVDFAB ، یک برنامه متحول شده می باشد. از دیگر امکانات این برنامه می توان به کپی دیسک به دیسک DVD های فیلم و … را نام برد. شما با این نرم افزار می توانید بدون اینکه اشکال و یا نقصی در فیلم شما بوجود بیاید آنرا کپی کنید. منو ها ، زیر نویس ها و خلاصه هر چیزی که در DVD شما باشد ، عیناً در دیسک جدید کپی خواهد شد. این برنامه یکی از پرکاربر ترین نرم افزار چند رسانه ای مخصوص کار با DVD می باشد. همچنین با استفاده از این برنامه حتی می توانید، به جای یک کپی، همزمان روی چند DVD  رایتر کپی کنید .

 

DVDFab 9.0.1.1 Final شکستن قفل دیسک های قفل دار با DVDFab 9.0.1.1 Final

milad بازدید : 86 1391/09/05 نظرات (0)

از مهم ترین قابلیت هایی که این نرم افزار مفید در اختیار کاربران خود می گذارد، صرفه جویی در مصرف جوهر و کاغذ، افزایش عمر پرینتر، کاهش فضای ذخیره سازی و هزینه های حمل و نقل می باشد. این نرم افزار برنده جایزه ویژه در زمینه چاپ می باشد که امکانات مفید آن سبب کسب این افتخار شده است. این نرم افزار برای تمامی افرادی که با چاپ سروکار دارند مفید خواهد بود و استفاده از آن به این دسته از افراد توصیه می شود. نرم افزار FinePrint بر روی ویندوزهای ۹x, ME, NT, 2000, XP, 2003, Vista, 7 تست شده و قابل اجرا است.

 

FinePrint Pro  Server 7.15 مدیریت در چاپ با نرم افزار FinePrint Pro 7.15

milad بازدید : 65 1391/09/05 نظرات (0)

عنوان Wartime یک ماد از بازی Crysis Warhead می باشد که وقایع بعد از آن را روایت می کند. گرافیک بازی با استفاده از نسخه ی بهینه شده ی CryEngine 2 ساخته شده است و نوید یک گرافیک فوق العاده را می دهد.داستان بازی دقیقا پس از رخداد های کرایسیس وارهد اتفاق میافتد.در انتهای قسمت قبل شاهد بودیم نیروهای آمریکایی  پس از جنگی سخت با دشمنان بیگانه و نیروهای نظامی کره ی شمالی تصمیم به ترک جزیره و عقب نشینی میگیرند.ولی در این میان گروهبان سایکو که سربازی شجاع و جسور است تصمیم میگیرد به جزیره بازگشته و کار سربازان کره ای را یک سره کند.از طرفی نیروهای بیگانه هر لحظه بیش از پیش در جزایر پیشرفت میکنند و اوضاع بسیار نابه سامانی را به وجود آورده اند.هدف اصلی گروهبان سایکو از بین بردن نیروهای کره ای و به خصوص رهبر آنها،کیم لی است که تمام اتفاقات بازی و بحرانهای به وجود آمده به خاطر کارشکنی و خودخواهی های این فرد است.سایکو برای جلوگیری و از بین بردن این فرد عازم مناطقی میشود که قبلا رهبر نیروهای کره ای در آنجا دیده شده است.این راه بسیار سختتر از قبل است و سایکو مجبور است یک تنه به دل صدها سرباز کره ای و همچنین سربازانی که به لباس نانو مجهز هستند بزند.در این میان بیگانگان در جای جای مناطق بازی حضور دارند و کار را برای پیشروی شما سخت میکنند.

 

WarTime دانلود بازی Wartime برای PC

تعداد صفحات : 55

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    سرعت بارگذاری سایت چطوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 326
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 166
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 147
  • باردید دیروز : 196
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 147
  • بازدید ماه : 1,081
  • بازدید سال : 34,097
  • بازدید کلی : 166,280
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید