loading...
▀▄▀ مجیک دانلود ▀▄▀
تبلیغات
milad بازدید : 274 1391/10/20 نظرات (0)

مجموعه ۴۰ والپپر جذاب از انیمیشن های محبوب با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم دانلودها به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۱۲۰۰×۱۹۲۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

40 Wonderful Anime HD Wallpapers مجموعه 40 والپپر جذاب از انیمیشن های محبوب

milad بازدید : 93 1391/10/10 نظرات (0)

مجموعه ای فوق العاده از ۸۰ والپیپر زیبا و با کیفیت از گلچین تصاویری که توسط ناسا در سده ی بیست و یکم از اعماق فضا و همچنین سیارات سامانه ی خورشیدی گرفته شده است برایتان آماده کرده ایم . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند.امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

21 Century مجموعه 80 والپیپر از تصاویر ناسا در سده 21 21Century Nasa Pictures

milad بازدید : 95 1391/10/10 نظرات (0)

مجموعه ای فوق العاده از ۵۵ والپیپر دیدنی و با کیفیت با موضوعات مختلف برایتان آماده کرده ایم . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند.امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

Desktop Full HD مجموعه 55 والپیپر دیدنی برای دسکتاپ Desktop Full HD Wallpapers

milad بازدید : 74 1391/10/07 نظرات (0)

مجموعه ای فوق العاده از ۲۱۷ والپیپر زیبا و با کیفیت با موضوعات گوناگون برایتان آماده کرده ایم . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند.امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

| به همراه دانلود در ۲ پارت مجزا |

 

Beautiful مجموعه ی ۲۱۷ والپیپر زیبا با موضوعات گوناگون Desktop wallpapers

milad بازدید : 81 1391/09/09 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۴۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع گیم مختلف را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .

 

45 Beautiful Games HD Wallpapers مجموعه 45 والپیپر زیبا با موضوع گیم Games HD Wallpapers

milad بازدید : 79 1391/09/05 نظرات (0)

مجموعه ۴۵ والپپر ورزشی فوق العادها با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم دانلودها به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۱۲۰۰×۱۹۲۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

 

50 Excelent Landscapes HD Wallpaper مجموعه 50 والپپر جذاب از طبیعت دلپذیر

milad بازدید : 111 1391/08/07 نظرات (0)

مجموعه ۴۵ والپپر ورزشی فوق العادها با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم دانلودها به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۱۲۰۰×۱۹۲۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

milad بازدید : 79 1391/07/29 نظرات (0)

نشست خبری فیلم سینمایی دوباره با هم به کارگردانی روزبه حیدری در سومین روز از سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر با حضور خبرنگاران رسانه ها در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار شد.

TakeDel.Com | بالاترین برگ ایرانیان

milad بازدید : 63 1391/07/28 نظرات (0)

مجموعه ۵۵ والپپر از جدیدترین خودرو ها را با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم دانلودها به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

55 Beautiful Cars HD Wallpapers مجموعه ٥٥ والپپر از جديدترين خودرو ها

milad بازدید : 85 1391/07/28 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۵ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوع پرنده های مختلف را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .

 

Birds HD Wallpapers مجموعه 55 والپيپر زيبا با موضوع پرنده ها Birds HD Wallpapers

milad بازدید : 85 1391/07/28 نظرات (0)

مجموعه ۵٠ والپپر عالی از مناظر طبیعی را با کیفیت HD را برای شما کاربران محترم دانلودها به صورت رایگان آماده دریافت کرده ایم. این مجموعه شامل والپیپرهای زیبا در سایز ۱۹۲۰×۱۲۰۰ و با فرمت JPG می باشد. امیدواریم با دریافت و استفاده از این مجموعه به عنوان تصویر زمینه لذت ببرید.

 

50 Excelent Landscapes HD Wallpapers مجموعه ٥٠ والپپر عالي از مناظر طبيعي

milad بازدید : 67 1391/07/28 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۴۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .

 

Desktop Wallpapers new مجموعه 100 والپیپر دیدنی برای دسکتاپ Desktop Wallpapers

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    سرعت بارگذاری سایت چطوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 326
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 166
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 113
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 259
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 282
  • بازدید ماه : 1,216
  • بازدید سال : 34,232
  • بازدید کلی : 166,415
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید