loading...
▀▄▀ مجیک دانلود ▀▄▀
تبلیغات
milad بازدید : 65 1391/10/07 نظرات (0)

وقتی فردی دچار بیماری می شود ، به دکتر مراجعه میکند و اگر دکتری نتوانست بیماری او را تشخیص دهد ، مسلما به دنبال دکتری دیگر می رود و بیماری خود را با او در میان میگذارد. دنیای کامپیوتر که نوعی دنیای مجازی است ، آنچنان خارج از دنیای واقعی ما نیست. در دنیای مجازی بیماری ها را همانند دنیای واقعی ، ویروس ها و باکتری ها به وجود می آورند و دکتر درمان آنها نیز آنتی ویروس ها و نرم افزارهای امنیتی هستند. ولی اگر آنتی ویروس ها نتوانند بیماری کامپیوتر شما را تشخیص دهند و درمان کنند ، دست به دامان چه چیزی می شوید؟

HitmanPro نرم افزاری امنیتی است که شرکت سازنده این نرم افزار ، آن را نرم افزاری ثانویه معرفی میکند. در واقع این نرم افزار همان دکتری است که اگر دکتر اولیه نتوانست بیماری را تشخیص دهد ، باید به آن مراجعه شود. این نرم افزار زمانی مورد استفاده قرار میگیرد که آنتی ویروس ها نمیتوانند ویروس ها را تشخیص دهند و سیستم را پاکسازی نمایند. تحقیقات نشان داده است که نرم افزارهای آنتی ویروس ۱۰۰% نمیتوانند مانع از آلودگی سیستم ها شوند و ۳۲% از سیستم هایی که مجهز به آنتی ویروس بوده اند نیز آلوده شده اند. این نرم افزار میتواند در راستای عملکرد دیگر انتی ویروس ها بدون ایجاد تداخل و کشمکش به اسکن کل کامپیوتر در کمتر از ۵ دقیقه بپردازد. این آنتی ویروس سرعت عملکرد سیستم را کاهش نمیدهد جز در مواقعی که در حال اسکن می باشد ، کاهش نمیدهد. این نرم افزار نیازی به نصب نخواهد داشت و برروی لوح های فشرده و حافظه های USB نیز قابل اجرا خواهد بود. این نرم افزار ضمن اینکه ویروس ها و ابزارهای مخرب را شناسایی و حذف خواهد کرد و سیستم را از آلودگی نجات خواهد داد ، ویروس های ناشناخته را از روی عملکرد آنها شناسایی خواهد کرد. قابلیتی به نام Scan Cloud نیز فراهم شده است و کاربران میتوانند فایل های مشکوک را با استفاده از این قابلیت از طریق سرورهای ابری شرکت با ۵ نوع نرم افزار مختلف بررسی کنند و سپس پاسخ safe یا Malicious و unknown را دریافت کنند. این نرم افزار میتواند در کنار آنتی ویروس های معمول نصب شود و به عنوان یک امنیت ثانویه مورد استفاده قرار گیرد.

 

hitman pro افزایش امنیت سیستم HitmanPro 3.7.0 Build 185

milad بازدید : 105 1391/10/07 نظرات (0)

Xilisoft Audio Maker نرم افزاری توانمند جهت کار با فایل های صوتی و حتی ویدیویی است. این نرم افزار در مرحله اول توانایی تبدیل فرمت فایل های صوتی و حتی ویدیویی را دارد و از فرمت های معروف این دو نوع فایل مانند  MP3, M4A, WAV, WMA, MP2, OGG, AAC, AC3, APE, FLAC, and AU و AVI, MPEG, WMV, ASF, MOV, MP4, 3GP, 3G2, RM, H.264/AVC, and M4V جهت تبدیل فرمت پشتیبانی میکند. فرمت های ویدویی پشتیبانی شده جهت تبدیل ویدیو به صوت می باشند. در مرحله بعدی این نرم افزار میتواند اقدام به ریپ کردن Audio CD ها کند و فایل های صوتی درون این لوح های فشرده را با فرمت های صوتی معمول نظیر mp3 درون کامپیوتر ذخیره کند. سپس این نرم افزار میتواند فایل های صوتی نامبرده را به صورت Audio CD رایت نیز نماید در دستگاه های مالتی مدیا قابل پخش شدن نیز باشد. این سه مرحله جز سه قابلیت اصلی نرم افزار محسوب می شوند. قابلیت های دیگری نیز وجود دارد که نظیر برش قسمت های دلخواه فایل صوتی که این قابلیت میتواند ضمن به دست آوردن قطعه ای دلخواه از یک فایل صوتی ، به ساخت رینگتون نیز کمک کند. همانطور که میدانید در هنگام تبدیل فرمت و ریپ نمودن ، یکی از امکانات لازم ، تنظیم کیفیت و اطلاعات است تا در فایل خروجی نتیجه دلخواه حاصل شود ، این نرم افزار قابلیت های تنظیم کیفیت را داراست و همچنین میتواند تگ های ID3 را نیز ویرایش نماید. این نرم افزار در تبدیل فرمت بسیار سریع است و از قابلیت تبدیل همزمان چندین فایل نیز جهت تسریع فرایندها پشتیبانی میکند. کاربر با این نرم افزار به جهت محیط گرافیکی آن ساده و قابل فهم خواهد بود.

 

x audio maker  ابزارهای لازم جهت کار با فایل های صوتی Xilisoft Audio Maker v6.4.0

milad بازدید : 93 1391/09/05 نظرات (0)

Sony DVD Architect Pro 6.0 build 237 نرم افزاری بسیار کامل با قابلیت های بسیار زیاد که ساخت منوهایی زیبا را با دارا بودن چندین طرح آماده فراهم می سازد. به سادگی چندکلیک کردن و انتخاب چند منو زیبا کاربر می تواند برای هریک از فیلم های دی وی دی خود زیباترین منوهای شخصی را آماده سازد. از مهمترین قابلیت های Sony DVD Architect استفاده فوق العاده آسان در کنار محیط کاربری جذاب را می توان نام برد. وجود تعداد بسیار پوسته برای این منوها افزایش سرعت کاربران را در ساخت و طراحی در برخواهد داشت. بیش از ۱۲۸ پوسته زیبا که هریک پس زمینه و منوهای خاص خود را دارند در ساخت یک طرح زیبا می توانند کمک زیادی نمایند. در این نرم افزار که تقریبا تمامی فرمت های صوتی و تصویری و فرمت تصاویر پشتیبانی می شود به سادگی یک Drag & Drop می توان انواع فایل های چندرسانه ای را به نرم افزار اضافه نمود. اما نکته دیگر در زمان انتقال اطلاعات برروی لوح های دی وی دی است ، به سادگی و با بالاترین کیفیت ممکن در صوت و تصویری و سرعتی بسیار مناسب می توان تمامی اطلاعات را برروی یک دی وی دی رایت نمود. این تصاویر می توانند به صورت تمام صفحه رایت شوند، ضمن این که Sony DVD Architect از دو فرمت ارتباطی مالتی مدیا در اروپا و آمریکا یعنی NTSC و PAL در این ابزار به صورت کامل پشتیبانی خواهد شد. تمامی کارهایی که پس از ذخیره سازی اطلاعات انجام می شود ابتدا قابل نمایش خواهد بود و اگر در زمان طراحی اشکالی رخ داده باشد می توان پس از مشاهده پیش نمایش آن را به راحتی مورد تغییر قرار داد. نکته پایانی هم این که منوهایی که از سوی کاربر از داخل طرح ها انتخاب می شوند همگی قابل تغییر دستی خواهند بود تا کاربر بتواند آنچه که می پسندد را مورد استفاده قرار دهد.

 

Sony DVD Architect Pro 6.0 build 237 ویرایش و ایجاد ویدیوهای حرفه ای با Sony DVD Architect Pro 6.0 build 237

milad بازدید : 99 1391/09/02 نظرات (0)

PowerDirector نرم افزار قدرتمند با کاربردی ساده برای ساخت و ویرایش ویدیوهای خانگی می باشد. این نرم افزار با تجهیز شدن به فناوری های جدید سریعترین و بهترین روش ها را برای ویرایش و ساخت ویدیو فراهم می آورد. وجود بیش از ۱۰۰ افکت در نرم افزار و بیش از ۳۰۰ افکت رایگان در DirectorZone.com این نرم افزار را بسیار عالی جلوه خواهد داد. این نرم افزار انقلابی در ویرایش ویدیوها ایجاد کرده است. این نرم افزار با تجزیه و تحلیل صحنه های ویدیو نسبت شناسایی چهره ها ، زوم ها ، حرکت ها و عیب های تصویر اقدام میکند و در ادامه میتواند اصلاح لرزش ، نور و صدا را در دستور کار قرار دهد. این نرم افزار ویرایش فیلم های با کیفیت HD را برعهده خواهد گرفت در حالی نرم افزار از فرمت فوق HD یعنی  4K Video پشتیبانی میکند و از این بابت نرم افزاری یکتاست. این نرم افزار در طراحی و ساخت نیز قدرتمند است و میتواند انواع طراحی ها به صورت Title Designer و PiP Designer و طراحی منو را انجام دهد. ساخت اسلایدشو و همچنین وجود افکت های بسیار برای اعمال آنها بر روی ویدیوها نیز از دیگر امکانات است. امکانات جزئی نظیر بریدن و چرخاندن و… باتوجه به قدرتمند نرم افزار بسیار ناچیز محسوب می شوند. امکان استفاده از ویدیوهایی که به صورت پشت سبز تهیه شده اند و ویرایش آنها نیز ممکن خواهد بود. بخشی به نام TrueTheater در نرم افزار تعبیه شده است که وظیفه آن رفع نویز ویدیو ، اصلاح رنگ ، رفع لرزش و افزایش کیفیت ویدیوها می باشد. پشتیبانی از صداهای دالبی دیجیتال ، فیلم های HD و FULL HD و ۴K Video و همچنین ویدیوهای ۳ بعدی کاملترین نرم افزار را از شرکت Cyberlink معرفی میکند. برای خروجی گرفتن تمامی فرمت های محبوب دنیای مالتی مدیا توسط نرم افزار پشتیبانی شده اند. از نظر سرعت در پردازنده و سازگاری با کارت های گرافیک نرم افزار بهبود یافته است و درصد کمتری را مشغول خواهد کرد. این نرم افزار بسیار قدرتمند است و برای اینکه از تمامی امکانات آن مطلع شوید بهتر است به سایت سازنده آن یعنی Cyberlink.com مراجعه کنید. 

 

PowerDirector Ultra v11 قدرتمندترین نرم افزار ویرایش فیلم Cyberlink PowerDirector Ultra v11.0

milad بازدید : 77 1391/08/14 نظرات (0)

KMPlayer بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM   و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.


milad بازدید : 76 1391/07/12 نظرات (0)



Xilisoft Video Converter Ultimate نرم افزار قدرتمندی جهت تبدیل فرمت ، فایل های ویدیویی و صوتی می باشد که علاوه بر تبدیل فرمت دارای امکانات فراوان دیگری در زمینه فایل های ویدیویی می باشد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. این نرم افزار تقریبا از تمامی فرمت های ویدویی و صوتی HD و SD پشتیبانی میکند و میتواند آنها را به دیگر فرمت ها تبدیل نماید. این نرم افزار از نظر تبدیل دارای سرعت بالایی به دلیل استفاده از تمامی قدرت پردازش CPU می باشد. نرم افزار میتواند ویدیوهای معمولی را به ویدیوهای ۳d تبدیل کند. همچنین نرم افزار قادر است برای دستگاه های مالتی مدیا  iPad, iPod, iPhone, PSP, PS3, Xbox, mobile phone, MP4 players به صورت اختصاصی تبدیل فرمت انجام دهد و به طور مستقیم فایل ها را به داخل آنها کپی نماید. نرم افزار میتواند یک فایل ویدویی یا صوتی را به چندین قسمت تبدیل کند یا برعکس چند فایل ویدویی یا صوتی را به یک فایل تبدیل نماید. استخراج صدا از فایل های ویدویی و قرار دادن واترمارک و زیرنویس روی فیلم ها و همچنین بریدن فریم ها و ساخت فیلم و کلیپ از عکس ها نیز از قابلیت های دیگر این نرم افزار می باشد. جهت مشاهده فرمت های پشتیبانی شده نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

xilisoft video converter تبدیل فرمت قدرتمند مالتی مدیا Xilisoft Video Converter Ultimate v7.5.0

milad بازدید : 121 1391/07/12 نظرات (0)



KMPlayer بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM   و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند. 

 

kmplayer3 قدرتمندترین نرم افزار پخش فیلم KMPlayer 3.3.0.33

milad بازدید : 77 1391/07/10 نظرات (0)



CloneDVD Mobile نرم افزاری کارآمد برای تبدیل فیلم ها و دی وی دی های فیلم به فرمت های قابل پخش در دستگاه های مالتی مدیا و موبایل ها می باشد. توسط این نرم افزار به راحتی میتواند فیلم ها و دی وی دی های فیلم را به فرمت هایی تبدیل کرد تا دستگاه هایی مانند Sony PSP, Apple iPod Video, iAudio X5, Creative Labs ZEN Vision و… بتوانند آنها را در خود نمایش دهند. در نسخه جدید گوشی های آندرویدی نیز پشتیبانی شده اند. همچنین این نرم افزار میتواند فیلم های دی وی دی را به فرمت هایی نظیر  DivX, XviD, AVI, MP4 تبدیل کند. به این ترتیب میتواند فیلم های مورد علاقه خودتان را به فرمت های موبایلی تبدیل کنید تا آنها را به راحتی در موبایل ها و دستگاه های قابل حمل مشاهده کنید. این نرم افزار باتوجه به امکاناتی که دارد میتواند قسمت های دلخواه فیلم ها را هنگام تبدیل برش دهد و باتوجه به داشتن نمایشگر داخلی این کار بسیار ساده خواهد بود. لازم به ذکر است میتوانید توسط این نرم افزار زیرنویس ها را نیز روی فیلم قرار دهید و سایز رزولشون فیلم را نیز تنظیم کنید.

CloneDVD Mobile تبدیل فیلم ها به فرمت های موبایل CloneDVD Mobile 1.9.0.1 Final

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    سرعت بارگذاری سایت چطوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 326
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 166
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 113
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 259
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 317
  • بازدید ماه : 1,251
  • بازدید سال : 34,267
  • بازدید کلی : 166,450
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید