loading...
▀▄▀ مجیک دانلود ▀▄▀
تبلیغات
milad بازدید : 72 1391/10/07 نظرات (0)

وکتورهای بسیار زیبا و کاربرد و با کیفیت جهت استفاده در طراحی های مربوط به تولد که میتواند در زیبای طراحی گرافیست ها بسیار موثر باشد. این وکتورها با فرمت ai که در نرم افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ قابل استفاده هستند ، به همراه یک فایل به عنوان پیش نمایش با فرمت tiff که البته از این فایل به تنهایی نیز میتوان استفاده کرد ، عرضه شده اند. وکتورها با توجه به ماهیتشان میتوانند با سایزهای بسیار بالا مورد استفاده قرار بگیرند. برخی از وکتورهای درون این مجموعه را میتوانید در عکس مطلب مشاهده نمایید.

 

brithday vector وکتورهای تولد Vivid Birthday Vector Icons

milad بازدید : 75 1391/09/05 نظرات (0)

easyHDR Pro نرم افزاری کارآمد برای عکاسان و علاقمندان به عکاسی است که وظیفه آن پردازش میزان رنگ و نور و دیگر عوامل دینامیک درون تصویر است و با استفاده از این پردازش دست به تغییرات شگرف در تصویر میزند که در نهایت به جلوه دهی و کیفیت و رنگبندی و نور بهتر عکس می انجامد. در عکاسی یکی از مشکلات این است که بعد از مشاهده عکس ، آنچه با واقعیت بوده سازگار نیست و این میتواند به دلیل لنز ضعیف دوربین یا عدم توانایی عکاس در تنظیم مناسب برای صحنه باشد ، easyHDR Pro با رفع این تناقض ها به وسیله پردازش ، میتواند ضمن افزایش وضوح و کیفیت عکس ، با تنظیم رنگ ، نور ، کنتراست و دیگر عوامل موثر در طبیعی جلوه دادن عکس ، تصویری بسیار طبیعی ، زیبا و واضح را ارائه دهد. رفع نویز ، شبه وار بودن ، تنظیم درخشندگی ،  تصحیح اعوجاج رنگی نیز از دیگر امکانات نرم افزار است. 

 

easyHDR افزایش کیفیت و وضوح عکس ها easyHDR Pro 2.30.1

milad بازدید : 108 1391/09/04 نظرات (0)

Photo BLEND 3D نرم افزاری عالی و قدرتمند برای مونتاژ و مختلف کردن تصاویر به صورت کاملا طبیعی و محصول شرکت Mediachance می باشد. این نرم افزار با ارائه ابزارهای اتوماتیک این امکان را به شما میدهد تا بیشتر وقت خود را صرف ایجاد تصاویری منحصربفرد نمایید تا اینکه بیشتر وقت را در ویرایش سپری کنید. یکی از مهمترین نکات در مخلوط کردن و مونتاژ تصاویر ، این است که ۲ یا چند تصویر با یکدیگر همخوانی داشته باشند ، از نظر پرسپکتیو و زوایا گرفته تا وجود سایه ها و تنظیم بودن رنگ ها و کنتراست ها که این مسئله اگر بخواهد به صورت دستی انجام شود ، مسلما نیازمند صرف وقت بسیاری خواهد بود ، این در حالی است که نرم افزار Photo BLEND 3D با تنظیم رنگ ، سایه و کنتراست به همخوانی تصاویر کمک خواهد کرد. این نرم افزار همچنین در ساخت تصاویر به صورت ۳D نیز امکانات لازم را دارا بوده و میتواند تمامی اعمالی که در حالت ۲بعدی انجام میدهد را در حالت سه بعدی نیز مورد استفاده قرار دهد. در پایان باید گفت تمامی امکاناتی که در Photo BLEND 3D فراهم آماده اعم از تنظیم رنگ عکس ها ، سایه ها و کنتراست ها و نور همگی برای این است که در هنگام مونتاژ و استفاده تصاویر کاربر مشکلی از نظر منطبق بودن تصاویر را نداشته باشد و به راحتی امکان تصحیح عیوب را داشته باشد.

 

photo blend مونتاژ حرفه ای عکس ها Photo BLEND 3D 1.5.1 Final

milad بازدید : 68 1391/08/25 نظرات (0)

Adobe Reader XI نسخه رایگان شرکت adobe جهت نمایش فایل های PDF و قابلیت های درون آنها می باشد. این نرم افزار بسیار قدرتمند جهت نمایش فایل های PDF و پرینت گرفتن آنها می باشد. مهم نیست که درون فایل PDF چه محتوایی وجود داشته باشد ، از متن گرفته تا عکس ، ویدیو و دیگر فایل های مالتی مدیا درون فایل PDF در این نرم افزار به نمایش در خواهند آمد. همچنین این نرم افزار امکان نوشتن بازخورد و یادداشت را در کنار خطوط و کلمات به صورت کاملا واضح بدون قرار گیری در دیگر قسمت های متن فایل PDF فراهم می کند تا دیدگاه های لازم برای متنی خاص را بتوان درون فایل پی دی اف مشخص نمود. این نرم افزار با داشتن قابلیت هایی به نام Protected Mode و Enhanced Security کاربر را مطمئن می کند که فایل PDF در حال مشاهده حاوی انواع ابزارهای مخرب جهت نفوذ به سیستم نیست و بدون مشکل و امنیت خاطر مشاهده فایل را انجام میدهد. این نرم افزار جهت مطالعه و مشاهده فایل های پی دی اف امکانات بصری فراوانی را فراهم آورده است که نمایش به صورت سه بعدی و تغییر اندازه از ساده ترین آنها می باشد. 

 

Adobe Reader نمایش قدرتمند و امن فایل پی دی اف Adobe Reader XI 11.0.0

milad بازدید : 89 1391/08/25 نظرات (0)

Picture Collage Maker Pro نرم افزاری قدرتمند و کامل برای ساخت انواع تصاویر به صورت زیبا و قابل توجه است. این نرم افزار میتواند انواع عکس های شما را به صورت کلاژ ، آلبوم ، دعوت نامه، پوستر، تقویم و کارت تبریک در بیاورد. توسط این نرم افزار میتوانید انواع عکس های عروسی ، تولد جشن ، تعطیلات را به حالت خاطره انگیز و به یاد ماندنی در بیاورید. کار اصلی نرم افزار جلوه دادن به عکس ها است. این نرم افزار دارای بیش از ۱۳۰ قالب آماده جهت قرارگیری و راحتی کار کاربر وجود دارد. توسط این نرم افزار طبق گفته شرکت سازنده میتوانید طی مدت ۵ دقیقه نسبت به ایجاد طرح مورد علاقه خود اقدام نمایید. کار با نرم افزار بسیار ساده است و نیازی به دانش فنی بالا جهت انجام فرایندهای آن نیست. ابزارهای ویرایش جهت برش عکس ها و اضافه کردن اشیاء و متن نیز فراهم آمده است تا در صورت لزوم مورد استفاده قرار گیرد. 

 

picture collage maker ساخت تصاویر خاطره انگیز Picture Collage Maker Pro 3.3.6.3598

milad بازدید : 86 1391/08/20 نظرات (0)

FastStone Photo Resizer نرم افزاری کاربردی برای آنهایی است که قصد دارند همزمان برروی تعداد زیادی تصاویر ، فرایندهایی را به صورت یکسان انجام دهند. این نرم افزار شاید در نگاه اول بسیار ساده بنظرم برسد ولی دارای امکاناتی است که شاید برای انجام آنها در نرم افزاری مثل فتوشاپ باید چندین ساعت وقتتان را صرف کنید. این نرم افزار عالی میتواند به صورت همزمان نسبت به تغییر اندازه تعداد زیادی عکس به صورت درصدی و یا عددی اقدام کند. همچنین میتواند در همان حین فرمت آنها را تغییر دهد و روی آنها متن و واترمارک قرار دهد. تنظیم رنگ ، کنتراست ، قرار دادن افکت و قاب نیز در مراحل بعدی امکان پذیر می باشد. قابلیت هایی نظیر چرخش ، بریدن و تغییر نام نیز امکان پذیر خواهد بود. تمامی فرایندهای ذکر شده به صورت همزمان میتواند برروی تعداد زیادی عکس صورت گیرد و از همین جهت است که این نرم افزار در صرفه جویی وقت بسیار مناسب حال است. در هنگام خروجی گرفتن میتوان نسبت به کاهش حجم عکس ها نیز براساس اصول اقدام کرد. نرم افزار از فرمت های JPEG, BMP, GIF, PNG, TIFF and JPEG2000 پشتیبانی میکند. 


milad بازدید : 83 1391/07/18 نظرات (0)



Wondershare PDF Editor نرم افزاری کامل در زمینه فایل های pdf محسوب می شود و توانایی ویرایش ، ساخت و تبدیل فرمت های pdf را دارا می باشد. در مرحله اول این نرم افزار توانایی ویرایش متن و اشیاء (عکس ، نمودارها و…) درون فایل pdf را امکان پذیر میکند و کاربر میتواند به همانند نرم افزار ویرایش متن ، متن داخل فایل پی دی اف را ویرایش نماید و عکس ها و اشیاء درون فایل را جابجا ، تغییر سایز و تغییر امکان و یا حذف نماید. همچنین با داشتن پلاگین OCR میتواند فایل های اسکن شده که به pdf تبدیل شده اند و دارای متن می باشند را ویرایش کند و متن درون آن قابل ویرایش خواهد بود. البته این قابلیت مختص به زبان انگلیسی می باشد. تبدیل فایل های pdf به دیگر فرمت ها نظیر فرمت های عکس و فرمت فایل های نرم افزار آفیس نظیر word , powerpoint , excel و فرمت epu3 که مربوط به کتاب های الکترونیکی می باشد نیز در دستور کار این نرم افزار قرار دارد. همچنین این تبدیل فرمت به صورت برعکس نیز میسر است و کاربر میتواند فرمت های نرم افزارهای آفیس و دیگر فرمت های قابل پرینت را به فرمت pdf تبدیل نماید. قابلیت های ویرایش دیگر نرم افزار مربوط می شوند و ادغام فایل های pdf و یا جدا کردن صفحات از یکدیگر و یا اضافه کردن صفحه ای به درون یک فایل که این امکانات نیز بسیار کاربردی می باشند. قفل کردن فایل های pdf ، اضافه کردن واترمارک و کامنت و های لایت کردن متن ها نیز از دیگر امکانات این نرم افزار قدرتمند محسوب می شود.

 

wondershare pdf editor ویرایش ، تبدیل و ایجاد پی دی اف Wondershare PDF Editor v2.0.1.23

milad بازدید : 113 1391/07/13 نظرات (0)



Adobe Photoshop Lightroom نرم افزاری فوق العاده و حرفه ای برای عکاسان و افرادی است که میخواهند عکس های حرفه ای داشته باشند ، می باشد. شاید امکاناتی که این نرم افزار در اختیارتان قرار میدهد را در نرم افزارهای دیگری نیز یافته باشید ، ولی مسلم است کمپانی adobe نرم افزارهای بسیار قدرتمندی را وارد بازار میکند. این نرم افزار با ارائه ابزارهای پیشرفته برای کنترل عکس ها به کاربر عکاسان کمک میکند عکس های بهتری را آماده کنند. این نرم افزار محیطی بسیار عالی را برای ویرایش تصاویر آماده میکند. هرلحظه امکان برگشت به عقب و undo های طولانی وجود دارد. نرم افزار دارای براش های زیادی می باشد که میتواند در زیبا کردن هرچه بهتر عکس های تصویر برداری شده کمک کند. یکی از قدرت های نرم افزار در تنظیم رنگ است. مسلما یکی از مهمترین فاکتورها در عکاسی تنظیم بودن رنگ ها است. اگر عکسی از تنظیم رنگ نامناسب برخوردار باشد میتواند الهام بخشی خود را از دست دهد ، توسط  Adobe Photoshop Lightroom به صورت حرفه ای امکان پذیر است. تبدیل عکس ها به عکس های سیاه سفید نیز فراهم می باشد. سایه و سایه روشن ها نیز در عکاسی بسیار اهمیت دارد که توسط این نرم افزار میتوان سایه و سایه روشن ها را نیز تنظیم کرد. از بین بردن نویزهای تصویر و پرش های بوجود آمده نیز مسلما به صورت حرفه ای در این نرم افزار صورت میگیرد. ساخت عکس های کتاب مانند گرافیست های حرفه ای از دیگر قابلیت های این نرم افزار است. میتوانید با استفاده از عکس های کتابتان یه عکس کتابی بسیار زیبا طراحی کنید. در نسخه جدید این نرم افزار همانند فتوشاپ CS6 امکان ویرایش و اصلاح فیلم ها نیز اضافه شده است.

قابلیت های دیگر نرم افزار را در ادامه مطلب بخوانید…

adobe lightroom 4 حرفه ای ترین نرم افزار ویرایش عکس Adobe Photoshop Lightroom 4.2 Final

milad بازدید : 77 1391/07/12 نظرات (0)



Foxit Reader بهترین و سبک ترین نرم افزار برای نمایش فایل های پی دی اف است. بدون دردسر و بی نیاز از هرگونه کرک و نرم افزاری رایگان جهت نمایش سریع فایل های pdf می باشد. اگر از نرم افزار سنگین مانند adobe reader استفاده میکنید یا از دیگر نرم افزارهایی که دارای امکاناتی دیگری هستند و شما فقط از آنها جهت مشاهده فایل های pdf استفاده میکنید ، سخت در اشتباه هستید. Foxit Reader بسیار سریع و با کمترین استفاده از منابع سیستمی فایل های pdf را نمایش خواهد داد. نمایش چندین فایل pdf به صورت تب و همچنین داشتن حافظه به طوری که اگر تا صفحه ۵۰ کتابی را مطالعه کنید ، کافیست برنامه را ببندید و در بازگشایی بعدی همان کتاب ، نرم افزار در همان صفحه باز خواهد شد. همچنین Foxit Reader میتواند کامنت هایی که برای برخی از کلمات یا جملات در فایل های pdf تعبیه شده است را نیز نمایش دهد. همچنین این نرم افزار با نصب افزونه بر روی مرورگرهای فایرفاکس و کروم میتواند فایل های pdf را درون مرورگر نیز نمایش دهد. در زمینه ویرایش این نرم افزار میتواند به راحتی به فایل های pdf عکس و متن اضافه کند. البته متاسفانه امکان فارسی نوشتن در این نرم افزار وجود ندارد. همچنین این نرم افزار دارای قابلیت Text Viewer است که متن های فایل pdf را به صورت قابل ویرایش و قابل کپی برداری نمایش میدهد که البته این قابلیت نیز با فارسی سازگار نبوده و به صورت برعکس حروف فارسی را نمایش میدهد که البته برای فایل های پی دی اف انگلیسی مشکلی ندارد.

Foxit Reader بهترین نرم افزار نمایش فایل پی دی اف Foxit Reader 5.4.3.0920

milad بازدید : 97 1391/07/12 نظرات (0)



VSO PhotoDVD نرم افزاری کاربردی برای ساخت اسلایدشو با عکس و موزیک می باشد. توسط این نرم افزار در ۵ مرحله به سادگی هرچه تمام تر میتوانید از عکس هایتان اسلایدشوهای زیبا بسازید و آن را برای انتشار در اینترنت و وب یا رایت روی DVD آماده کنید. ابتدا کافی است عکس ها را انتخاب کنید و برای آنها افکت های زیبا تعیین کنید. همچنین میتوانید روی عکس ها تغییراتی نظیر سیاه و سفید کردن یا چرخش و تغییر سایز انجام دهید. افکت های زیبا نیز به کاربر کمک میکند تا اسلایدشو زیباتری بسازد ، میزان نمایش هر عکس را مشخص کنید و به مرحله بعدی بروید. سپس میتوانید آهنگ یا آهنگ هایی را برای اسلایدشو انتخاب کنید. این نرم افزار دارای پلیر داخلی است و به این ترتیب هرلحظه میتواند از تغییرات صورت گرفته به سادگی متوجه شوید و اسلایدشو را قبل از ذخیره مشاهده کنید. برای ذخیره نیز میتواند آنها را با فرمت ویدویی ذخیره کنید یا مستقیم روی dvd رایت و در دستگاه های پخش کننده مشاهده کنید. نرم افزار برای رایت روی dvd امکان ساخت منوهای زیبا را نیز تعبیه کرده است. از فرمت های عکس JPG, PNG, TIF,GIF, BMP, ANI, PCX, EMF, WMF و از فرمت های صوتی MP3, WMA, OGG, MPC, WAV, APE پشتیبانی میکند. 

vso photodvd ساخت اسلایدشو با عکس VSO PhotoDVD 4.0.0.37 Final

milad بازدید : 65 1391/07/08 نظرات (0)



Nitro PDF Professional نرم افزاری فوق العاده قدرتمند و کامل در زمینه فایل های pdf است. این نرم افزار هرآنچه که در رابطه با فایل های پی دی اف نیاز داشته باشید در اختیارتان قرار خواهد داد. مسلما نیاز اول نمایش فایل های پی دی اف است. این نرم افزار با سرعت بالا فایل های پی دی اف را برایتان نمایش خواهد داد و قابلیت های مهمی نظیر های‌لایت کردن بخش های مهم و کامنت گذاری را نیز انجام خواهد داد. امکان بعدی نرم افزار ساخت فایل های pdf است. در ابتدا لازم است ذکر شود که نرم افزار تمامی فایل های قابل پرینت از عکس گرفته تا فایل های متنی و html را به فرمت pdf تبدیل میکند. به طور خاص نیز تمامی فایل های نرم افزار Office با تنظیمات و امکانات پیشرفته به فرمت pdf تبدیل خواهند شد. همچنین نرم افزار دارای امکانات لازم جهت ادغام چندین فایل pdf به یک فایل و ابزارهای لازم جهت حذف صفحات و تغییر ترتیب صفحات و… را نیز دارد. قابلیت دیگر نرم افزار ویرایش متن و اضافه کردن و یا حذف بخشی از متن و تغییر پارگراف ها ، اضافه کردن عکس یا برداشتن عکس و اشیاء و همچنین تغییر وضعیت نوشته ها و فونت نیز در امکانات بخش ویرایش قرار میگیرند. همچنین نرم افزار دارای قابلیت قفل کردن فایل های پی دی اف و قرار دادن واترمارک روی آنها می باشد. امکانات ریز نرم افزار در ادامه مطلب ذکر شده است.

 

nitropdf pro ساخت،ویرایش و تبدیل فایل پی دی اف Nitro PDF Pro 8.0.2.8

milad بازدید : 96 1391/07/07 نظرات (0)



BatchMarker نرم افزاری بسیار کارآمد برای قرار دادن واترمارک از جمله لوگو و متن به صورت همزمان روی تعداد دلخواه عکس می باشد. این نرم افزار دارای امکانات بسیار کاربردی در این زمینه می باشد که میتواند به افرادی قصد دارند روی تعداد زیادی عکس بطور همزمان واترمارک قرار دهند ، کمک میکند و در وقت آنها صرفه جویی می نماید. یکی از مشکلات قرار دادن واترمارک روی عکس ها ، ممکن است متفاوت بودن اندازه عکس ها باشد ، به طوری اگر شما یک متن یا یک لوگو را با سایز یکسان روی آنها قرار دهید ممکن است برای یک عکس آن واترمارک بسیار بزرگ یا کوچک شود ؛ در حالی که این نرم افزار بسته به اندازه عکس هایی که میخواهید روی آنها واترمارک قرار دهید ، خودش به طور اتوماتیک نسبت به تنظیم اقدام میکند و این یک امکان بسیار عالی محسوب می شود. همچنین این نرم افزار دارای قالب های آماده برای واترمارک های متنی است که میتواند در زیبا بودن متن به شما کمک کند. فقط کافی است اندازه اولیه و مکان و افکت واترمارک خود را تنظیم کنید تا نرم افزار به کل روی تمامی عکس های دلخواه شما آنها را قرار داده و ذخیره نماید. برای امکانات جزئی تر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

batch marker قرار دادن واترمارک همزمان روی عکس ها BatchMarker 3.5.1

milad بازدید : 66 1391/07/07 نظرات (0)



SILKYPIX Developer Studio Pro 5.0.20.0 نرم افزاری مبدل RAW هست که با منبع دستوراتی غنی برای تبدیل و مدیریرت بر روی رنگ عکس ها استفاده می شود.با محیطی کاربر پسند و آشنا برای کاربر ، این امکان به کاربر داده می شود تا عکس های خود را به مرز عکس های دیجیتال SLR که با دوربین های حرفه ای گرفته می شود برساند. در یک آمارگیری ، این نرم افزار بهترین مبدل برای تبدیل عکس های خام نامیده شده است. بسیاری از عکاسان حرفه ای این نرم افزار را پیشنهاد کرده اند این در حالی است که عکاسان مبتدی و متوسط نیز توانایی کار با این نرم افزار را دارند.این نرم افزار با استفاده از تکنولوژی ICC امکان تنظیم حرفه ای رنگ عکس ها را به شما میدهد.

 

SILKYPIX Developer Studio Pro 5.0.20.0 بهبود كيفيت تصاوير با SILKYPIX Developer Studio Pro 5.0.20.0

milad بازدید : 77 1391/07/07 نظرات (0)



Anime Studio نرم افزاری پرکابرد برای افراد حرفه ای می باشد که قصد خلق انمیشن های تصویر در تصویر به روش کارآمدی تری را دارند. این نرم افزار با داشتن محیط کاری شهودی، کتابخانه ای با محتوای مجازی و امکانات قدرتمندی چون داشتن دستگاه کامل یک اسکلت، ترسیم خودکار عکس، سه بعدی کردن کناره های عکس، شیار محرک، ویرایشگر حرفه ای حروف و … توانسته در بین بهترین نرم افزارهای انیمیشن سازی به صورت دو بعدی قرار گیرد. همچنین می توانید پس از ساخت انیمیشمن دو بعدی خود آنرا با یک انیمیشن سه بعدی تلفیق کنید.

Smith Micro Anime Studio Pro 9 طراحي انيميشن هاي حرفه اي با Smith Micro Anime Studio Pro 9.0

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    سرعت بارگذاری سایت چطوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 326
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 166
  • آی پی امروز : 91
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 216
  • باردید دیروز : 196
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 216
  • بازدید ماه : 1,150
  • بازدید سال : 34,166
  • بازدید کلی : 166,349
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید