loading...
▀▄▀ مجیک دانلود ▀▄▀
تبلیغات
milad بازدید : 85 1391/09/05 نظرات (0)

همه چیز از سال ۲۰۰۹ شروع شد، وقتی که مجله ی گیم اینفورمر طی یک شایعه اعلام کرد که شماره ی بعدی سری DMC توسط استودیوی نینجا تئوری ساخته خواهد شد و تا سال ۲۰۱۲ از آن خبری نخواهد بود. مثل تمام شایعات دنیای بازی های رایانه ای، این شایعه هم درست از آب درآمد و در “توکیو گیم شو” سال ۲۰۱۰ بازی به طور رسمی معرفی شد. بلافاصله بعد از معرفی بازی و انتشار اولین تریلر، موج اعتراض و تنفر به سمت کپکام و نینجا تئوری سرازیر شد. دانته ای که نینجا تئوری به نمایش گذاشته بود کاملا با آنچه همه ی طرفداران در ذهن داشتند متفاوت بود. موی سیاه و رفتار غربی دانته او را از ریشه هایش دور ساخته بود. بعد از نمایشگاه توکیو هیچ خبری از بازی به بیرون درز نکرد. تا اینکه در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۱ تریلر دیگری از بازی منتشر شد. چیزی که در تریلرها بیشتر از همه به چشم می آمد، تلاش نینجا تئوری برای بدست آوردن دل طرفداران بود.  بازگشت مو های سفید دانته(البته فقط در حالت Devil Trigger) به طور مختصر آتش خشم طرفداران را فرو نشاند، اما نینجا تئوری می دانست برای تثبیت جایگاه بازی اش میان طرفداران به چیزهای بیشتری نیاز دارد. بعد از نمایشگاه E3 تقریبا تمام تریلر ها به نوعی خبر از وجود روح سری DMC در این بازی را می دادند. ماموریت های مخفی، بازگشت حرکات قدیمی دانته و … خبر از تلاش نینجا تئوری برای نزدیک کردن این بازی به سری DMC می داد. این تلاش همچنان ادامه دارد، به طوریکه در آخرین اطلاعات منتشر شده از بازی در همایش Captivate شاهد منتشر شدن اطلاعات بیش تر و تریلر های  DMCگونه تر از طرف نینجا تئوری بوده ایم.این دمو از بازی Devil May Cry شامل دو ماموریت می باشد که شما می توانید توسط دانته آن را انجام دهید.DMC در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۱۳ برای هر ۳ پلتفرم منتشر خواهد شد.
 

 

DMC دانلود دمو قابل بازی DmC Devil May Cry برای XBOX360

milad بازدید : 93 1391/08/25 نظرات (0)

بیش از ۶ سال از انتشار اخرین Hitman  می گذرد.شاید جالب باشد که بدانید مجموعه ی هیتمن تا به حال چنین فاصله ای بین قسمتهای خود را تجربه نکرده است و در بدترین شرایط Hitman Blood Money  پس از Hitman Contracts با اختلاف دو سال به بازار امد . بدون شک دلیل اصلی این فاصله ی ۶ ساله به ساخت دو عنوان “کین و لینچ” و “Mini Ninjas ” توسط استودیوی IO  یعنی سازنده ان برمی گردد . سازندگان بازی بارها ذکر کرده اند در ساخت بازی تمام سعیشان را به کار بسته اند تا دامنه ی وسیع تری  از مخاطبان را جذب کنند.Absolution  ساده  تر از قسمت های قبلش خواهد بود اما همچنان در بعضی مراحل گیمرهای حرفه ای می طلبد.تیم یازنده این بازی یعنی IO  اعلام کرده که موفق شده بخش اکشن را با بهترین تعادل ممکن  بسازد و وارد مجموعه کلاسیک هیتمن کند.در اینجا سوالی مطرح می شود که هیتمن جدید به چه میزان به  ریشه های قبلی خود وفادار مانده است.تیم سازنده در این باره نیز تاکید کرده اند که در طراحی مراحل بیشترین تلاش خودشان را کرده اند تا این عنوان بی نقص به بازار وارد شود.با وجود اینکه مکانیک های جدیدی از جمله “غریزه” به گیم پلی بازی اضافه شده اند اما هنوز هم این غریزه ی خود بازیکن است کهبه وی در مراحل کمک خواهد کرد.در Absolution  می توان هر ماموریت را اب استفاده از جند روش مختلفبه پایان رساند. مامور ۴۷ ما پس از غیبتی قریب به ۶ سال به عرصه بازی باز می گردد و ما امیدواریم که با دست پر برگرد.د.مکانیک های کلاسیک بعلاوه ی ایده های نوین ,  اکشن منطثی و جذاب, داستان پر کشش و میان پرده های پر هزینه کهبه لطف موتور پایه Glisher 2  فراهم امده اند ,  همه وهمه تولید هیتمنی ناب و سرگرم کننده در ماه های پایانی  نسل هفتم می دهند.

 

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی ، نسخه X360ISO بازی|

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

Hitman Front Cover دانلود بازی Hitman Absolution برای XBOX360

milad بازدید : 88 1391/07/14 نظرات (0)



WRC 3 – با یک عنوان رالی روبرو هستیم که استانداردها و قوانین این مسابقات را در خود دارد. شما با انتخاب یک ماشین از کمپانی های لایسنس شده توسط سازندگان بازی، می توانید وارد رقابتی بزرگ شوید و با مسابقات مختلف فصل های گوناگونی را بگذرانید. تنوع ماشین ها آنچنان بالا نیست، ولی خوشبختانه سازندگان سعی کرده اند لایسنس ماشین های معروف این مسابقات را بگیرند . این نسخه با یک موتور گرافیکی جدید به نام Spikengine طراحی شده است تا یکی از بزرگترین نواقص این عناوین که پایین بودن گرافیک بود را حل کنند ، در همین راستا کل بازی از نو طراحی و برنامه نویسی شده است . این بازی دارای ۵۰ تیم مختلف است که در کل دارای ۳۵ اتومبیل لایسنس شده می باشد .

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

WRC World Rally Championship 3 XBOX360-COMPLEX

 

WRC 3 دانلود بازی WRC World Rally Championship 3 برای XBOX360

milad بازدید : 67 1391/07/08 نظرات (0)



همیشه عناوینی هستند که بخشی از تاریخ صنعت بازی را تشکیل می دهند. بدون شک سری Resident Evil یکی از همین بازی ها است که توسط شینجی میکامی (Shinji Mikami) بازیساز بزرگ ژاپنی خلق شد. گر چه دیگر میکامی پس از نسخه چهارم از Capcom جدا شد، اما پروژه ساخت RE پایان نیافت.بازی Resident Evil 6 در مکان های مختلفی رخ می دهد و به همین دلیل ما شاهد طراحی ساختمان های مختلف، قسمت هایی در پشت بام و صحنه های کاور گیری بسیار زیبایی در بازی هستیم. برخی از این قسمت ها واقعاً حس ترس خوبی در خود دارند و از این موضوع نیز متشکریم که برخی از کارمندان RE6 به بازی Dead Space علاقه مند هستند و در ساخت آن حضور داشته اند.سیستم بازی در این قسمت را می توان حالت ارتقاء پیدا کرده روند گیم پلی بازی در RE4 دانست که به بازیکنان اجازه می دهد در زمان حرکت نیز تیراندازی کند یا به وسیله سلاح سرد به سمت زامبی ها حمله ور شود. یکی دیگر از قسمت هایی که Capcom آن را در E3 امسال به نمایش درآورد، صحنه هایی بودند که بازیکنان کنترل جیک مولر (Jake Muller) به دست می گرفتند.

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

Resident.Evil.6 دانلود بازی Resident Evil 6 برای XBOX360

milad بازدید : 98 1391/07/04 نظرات (0)



– زمانی عناوینی مانند Mortal Kombat و Street Fighter II به عنوان سلاطین بازی های مبارزه ای شناخته می شدند و زمانی هم سری Tekken به این جایگاه دست پیدا کردند. اما در این نسل بازی Street Fighter IV سلطان بی رقیب این سبک بود و حتی نسخه جدید سری Mortal Kombat نیز نتوانست با تمام نقاط قوتش به این بازی برسد. Street Fighter IV آنقدر خوب بود که توانست تمام رقیبانش را Knock Out کند! اما این سبک هم مانند سبک های دیگر نیاز به تغییر و اضافه شدن المان های جدید دارد تا بازیکنان بتوانند چیزهای جالب تری را در این سبک از بازی ها تجربه کنند.در این بین، دو بازی Street Fighter X Tekken و BlazBlue ترکیب خوب و هیجان انگیزی از مدهای مختلف را در بازی های مبارزه ای به ارمغان آوردند. اما اکنون بازی Tekken Tag Tournament 2 نیز می خواهد با نوآوری های جدیدش در سبک مبارزه ای نوآوری هایی داشته باشد و حتی بتواند بازیکننان جدیدتری را با این سبک آشنا کند. حتی حالت بازی به شکلی است که روند هیجان انگیز و سرگرم کننده تری را پیش روی بازیکنان قرار می دهد. در TTT2 کنترل کسانی را به دست می گیرید که می توانند فنون ترکیبی فوق العاده ای را اجرا کنند که شکل بازی را بسیار جالب کرده است. در این بازی می توانید با استفاده از زمان بندی درست، مبارزه های جالبی را تجربه کنید که در آن ضربات خارق العاده ای را مشاهده می کنید.

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

Tekken Tag Tournament 2 دانلود بازي Tekken Tag Tournament 2 براي XBOX360

milad بازدید : 85 1391/07/04 نظرات (0)



قسمتی دیگر از سری بازی های محبوب F1 می باشد . از ویژگی های جدید این بازی می توانید به اضافه شدن حالت های (Mode) جدید برای تجربه مسابقات فرمول ۱ اشاره کرد . مپ های جدید به بازی اضافه شده اند که الهام گرفته از تگزاس و آستین کشور آمریکا هستند . در مسابقات قهرمانی سال ۲۰۱۲ دوازده تیم با ۲۴ راننده در بازی ها شرکت دارند که باعث بالارفتن جذابیت بازی می شوند . گرافیک بازی پیشرفته قابل توجهی نسبت به نسخه های قبلی خود داشته است و بدون شک یکی از بهترین شبیه سازهای مسابقات جذاب و محبوب فرمول ۱ در دنیا می باشد که در ادامه می توانید نسخه XBOX360 این بازی را دریافت نمایید .

 

|بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد|

 

F1 2012 XBOX360 دانلود بازی F1 2012 برای XBOX360

milad بازدید : 107 1391/07/04 نظرات (0)



بازی Pro Evolution Soccer که به اختصار PES نیز نامیده می شود بازگشته است و اینبار کونامی قول داده است تا تغییرات متعددی را در راستای بهبود هرچه بیشتر بازی اعمال کند تا از رقیب دیرینه ی خود یعنی فیفا پیشی بگیرد . در بازی PES 13 هم کنترل کامل توپ، بازی تک‌ضرب، پاس دادن و شوت زدن، دریبل، یک و دو ، بازی با دروازه‌بان و دفاع متقابل کاملا به‌صورت دستی و آزادانه توسط گیمر انجام خواهد شد. این کنترل کامل علاوه بر بالا بردن دقت و واقع‌گرایی بازی، با سخت‌تر کردن کار گیمر هیجان بازی را بالاتر می‌برد . در pes 2013 کنترل همه ی بازی کن ها دست شماست حتی کنترل شوت هایی که شما به در وازه ها وارد می کنید و چون روند بازی این اجازه را به شما می دهد شما می توانید حرکات کل بازی کن ها را عوض کنید. سرعت دریبلینگ این بازی بالا تر رفته بازی با سبک آرام و اهسته در جریان است و به شما اجازه می دهد که به صورت دستی ۹۰ درجه جهت توپ را هنگام ضربه عوض کنید و یا با حرکات بی نظیر نمایشی توپ را در دروازه قرار دهید.

 

|بازی به صورت Region PAL و با فرمت ISO می باشد|

 

Pes 2013 X360 دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای XBOX360

milad بازدید : 84 1391/07/04 نظرات (0)



قبلاً استودیوی کانادایی سازنده سری بازی های FIFA اعلام کرده بود که در FIFA 13 شاهد تغییراتی در گیم پلی بازی خواهیم بود. تغییراتی که شامل دریبل ها، ضربه های آزاد و هوش مصنوعی بازی می شوند. در همایش جدیدی که EA برای این بازی برگزار کرد، چند امکان جدید FIFA 13 نیز به نمایش درآمدند. یکی از بخش های جالب بازی، این است که اینبار می توانید کنترل تیم های ملی را در قسمت Career به دست بگیرید. قبلاً تنها این امکان را داشتید که تیم های باشگاهی را کنترل کنید و به عنوان مربی در آن ها فعالیت کنید. زمانی که به عنوان مربی در قسمت Career مشغول به کار می شوید، کنترل تیم های ملی در نوع خودشان جالب می شوند.از یک طرف بازیکنان در تیم های خودشان تلاش می کنند که به تیم ملی برسند و از طرف دیگر شما می توانید آن ها را به تیم ملی فرابخوانید. در این قسمت می توانید بازی های دوستانه انجام بدهید، در مسابقات حذفی شرکت کنید، تورنومنت های منطقه ای برگزار کنید و یا در جام جهانی شرکت کنید که هر چهار سال یکبار برگزار می شود.

 

|بازی به صورت Region PAL و با فرمت ISO می باشد|

 

FiFa 13 Xbox دانلود بازی FIFA 13 برای XBOX360

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    سرعت بارگذاری سایت چطوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 326
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 166
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 178
  • باردید دیروز : 196
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 178
  • بازدید ماه : 1,112
  • بازدید سال : 34,128
  • بازدید کلی : 166,311
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید