loading...
▀▄▀ مجیک دانلود ▀▄▀
تبلیغات
milad بازدید : 260 1391/10/20 نظرات (0)

نرم افزار کاربردی و مفید چک یار ، یک نرم افزار ساده و در عین حال بسیار مفید می باشد.با استفاده از این نرم افزار مغازه ها و بیزنس داران کوچک می توانند با وارد کردن چک های صادر شده توسط خودشان ، یا چک های مشتریان برای خود یک بانک اطلاعاتی ساخته و به راحتی به جستجوی چک های مورد نظر بپردازند.شما می توانید برای هرچک ، مبلغ مورد نظر ، تاریخ چک ، در وجه شخص ، و… را یادداشت کنید تا جستجو برای شما آسان تر گردد.این نرم افزار کاربردی توسط آقای اسحاق مظفری ساخته شده است و قابلیت های آن را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید.هم اکنون می توانید این نرم افزار را از سایت دانلودها ، دریافت نمایید.

 

chekyar5.1 مدیریت چک های بانکی با نرم افزار فارسی – Chek yar 5.1

milad بازدید : 105 1391/09/29 نظرات (0)

myTV نرم افزاری قدرتمند، جذاب و بسیار کوچک می‌باشد که به‌وسیله آن می‌توانید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی و خارجی را با کیفیت و سرعت بسیار مناسب به صورت آنلاین از اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، شبکه‌های خارجی، پخش زنده حرمین معصومین، شبکه‌های رادیویی فارسی، موسیقی‌های ایرانی و خارجی، اضافه کردن شبکه‌های دلخواه، مشاهده جدول زمان‌بندی پخش برنامه ها و… از ویژگی‌های نرم افزار تلوزیون من می باشند. این نرم افزار فارسی و فوق العاده کاربردی را هم اکنون از وب سایت دانلودها دریافت کنید.

 

myTV2 تماشای آنلاین رادیو و تلویزیون های فارسی و خارجی با myTV 3.5

milad بازدید : 83 1391/09/29 نظرات (0)

Registry Booster نرم افزاری معتبر و برنده جایزه های نرم افزاری جهت رفع مشکلات ویندوز ناشی از رجیستری می باشد. سرعت ویندوز کاهش یافته است؟ خطاهای سیستمی مختلفی دریافت میکند؟ ویندوز کرش می شود؟ سرعت اجراهای نرم افزارها کاهش یافته است؟ تمامی اینها ممکن است در رجیستری ویندوز داشته باشد. رجیستری را قلب ویندوز می دانند ، در این قسمت تنظیمات نرم افزارها و ویندوز موجود است. وقتی کاربران نرم افزاری را نصب یا حذف میکنند و همچنین دیگر فرایندهای ویندوز به مرور زمان سبب تغییرات در این بخش خواهد شد. روزانه ورودی ها و خروجی های زیادی از رجیستری ایجاد می شوند. به همین دلیل رجیستری یکی از مناطق حساس و تحت خطر ویندوز محسوب می شود. اگر به فکر سلامت ویندوز هستید باید به این بخش نیز توجه کنید. با استفاده از نرم افزار Registry Booster میتوانید مشکلات را حل و تعمیر کنید و رجیستری یکپارچه سازی نمایید. این نرم افزار دارای موتور قدرتمند و هوشمند است با اسکن عمیق رجیستری مشکلات را یافته و حل خواهد کرد. ورودی ها نامعتبر و اضافی حذف خواهند شد و در نتیجه سرعت اجرایی ویندوز افزایش خواهد یافت. با یکپارچه سازی رجیستری دسترسی به تنظیمات آن با سرعت بیشتری انجام خواهد شد و در نتیجه سرعت اجرای نرم افزارها و ویندوز نیز افزایش می یابد. قابلیت دیگر Registry Booster توانایی ایجاد نسخه های پشتیبان منظم از رجیستری ویندوز و ذخیره انهاست. به این ترتیب میتوانید وقتی رجیستری دچار مشکلات عدیده شد ، با بازگردانی و restore نسخه پشتیبان سالم ، رجیستری و ویندوز را به حالت اولیه برگردانید.

 

Registry Booster رفع مشکلات رجیستری ویندوز Registry Booster 2013 v6.1.1.0

milad بازدید : 101 1391/09/23 نظرات (0)

CAD Viewer نرم افزاری بسیار عالی برای مهندسین ، دانشجویان و کسانی است به هر نحوی با نقشه های طراحی شده توسط نرم افزار معروف AutoCAD سر و کار دارند ، می باشد. همانطور که میدانید نرم افزار اتوکد حجم بسیار زیادی دارد و جهت اجرا و مشاهده نیازمند دانش فنی و صرف زمان می باشد و برای کسانی که همیشه به آن نیازمند نیستند و یا فقط جهت مشاهده نقشه ها به آن نیاز دارند ، نصب و استفاده از آن مناسب نیست. به همین جهت نرم افزار CAD Viewer میتواند به راحتی فایل های DWG و DXF مربوط به تمامی نسخه های نرم افزار AutoCAD تا ورژن سال ۲۰۱۳ را نمایش دهد و همچنین آنها را به فرمت هایی نظیر BMP, JPG, TIF, CAL, GIF, PNG, PDF تبدیل نماید و لازم به ذکر است میتواند نقشه ها را با رعایت مقایس آنها چاپ نماید. بنابراین در کنار نمایش فایل های اتوکد بدون نیاز به نصب آن میتوان اعمال پرینت و تبدیل فرمت آنها را نیز انجام دهد.

 

cad viewer نمایش و پرینت نقشه های ساختمانی CAD Viewer 10.A.22

milad بازدید : 71 1391/09/23 نظرات (0)

nVIDIA GeForce Driver با این درایور قدرت بیشتری در کارت های گرافیک شرکت انویدیا در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. مسلما جهت اجرای بازی های جدید به این درایور احتیاج خواهید داشت و کارهای روزانه نظیر مدیریت دسکتاپ ، نمایش فایل های مالتی مدیا و امور کاری و… نیز با این درایور بهتر و با کیفیت بالاتری مهیا خواهد بود. این درایور برروی نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت ویندوزهای xp , 7 , 8 , vista نصب خواهد شد. با این درایور سازگاری ، اطمینان و مقاوت در اجرای جدیدترین بازی ها افزایش خواهد یافت. برای مثال این درایور اجرای بازی call of duty : black ops 2 را ۱۸ درصد بهبود خواهد بخشید و برای بازی Assassin’s Creed III رقم قابل توجه ۲۶ درصد خواهد بود. در نمایش فیلم های ۳بعدی نیز تاثیر این درایور چشمگیر خواهد بود. در ادامه لیست کارت های گرافیک پشتیبانی شده آمده است.

 

nVIDIA GeForce Driver درایور کارت های گرافیک nVIDIA GeForce Driver 310.70

milad بازدید : 81 1391/09/23 نظرات (0)

VirtualDrive Pro نرم افزاری کامل جهت شبیه سازی و mount و ساخت درایوهای مجازی جهت شبیه سازی انواع لوح های فشرده cd/dvd  و بلو-ری می باشد که فایل های ایمیج نیز میتوانند توسط این نرم افزار به صورت یک درایور دیسک خوان شبیه سازی شوند. این نرم افزار علاوه بر امکانات شبیه سازی میتواند نسبت به کپی ، ویرایش و رایت نیز اقدام کند. این نرم افزار برای گیمرها بسیار محبوب است و با آن میتوانند بازی هایی که برای اجرا به لوح فشرده نیاز دارند را بدون نیاز به آن اجرا کنند و همچنین نسبت به ایجاد نسخه شبیه آن که به اصطلاح فایل ایمیج گفته می شود نیز اقدام کنند. قابلیت رایت این نرم افزار نیز شامل رایت انواع لوح های فشرده به صورت data و mp3 و صوتی و همچنین رایت شبیه سازی های انجام شده روی لوح فشرده می باشد. این رایت ها میتواند به صورت cd/dvd و blu-ray باشد. با استفاده از شبیه ساز این نرم افزار اجرا انواع شبیه سازی شده ها بیش از ۲۰۰ برابر سرعت بیشتری خواهند داشت و کاربر میتواند بیش از ۲۳ درایور مجازی ایجاد کند. کاربر میتوانید برای درایورهای مجازی ساخته شده عکس بند انگشتی دلخواه خودش را نیز انتخاب کند.

 

virtualdrive ساخت درایوهای مجازی VirtualDrive Pro 15.01

milad بازدید : 65 1391/09/23 نظرات (0)

Xilisoft Blu-ray Creator نرم افزاری برای رایت لوح های فشرده از ویدیوها به صورت بلو-ری است. این نرم افزار انواع فایل های ویدویی و ویدیوهای با کیفیت HD و AVCHD را به صورت بلو-ری رایت خواهد نمود. ویدیوهای مربوط به دوربین های دیجیتال نیز میتوانند برروی دیسک های بلو-ری رایت شوند و به صورت HDTV در تلویزیون ها و دستگاه های مالتی مدیا قابل پخش باشند. ویدیوهایی نظیر AVI, MP4, MKV, DV, MPEG, QuickTime Video (MOV, QT), Real Video (RM, RMVB), WMV, DivX, XviD, H.264/AVC, ASF, DAT, FLV, VOB, and 3GP و M2TS, MTS, TS که مربوط به دوربین های دیجیتال هستند ، پشتیبانی شده اند. این نرم افزار علاوه بر قابلیت رایت ، توانایی های در ویرایش ساده ویدیوها را دارد. برای مثال میتواند قسمت های از ویدیوها را برش دهد و قسمت های دلخواه را حذف نماید. تنظیم نور ، تنظیم کنتراست و قرار دادن متن و واترمارک روی فیلم نیز امکان پذیر خواهد بود. اضافه کردن زیرنویس و اضافه کردن موزیک به فیلم نیز قابل انجام خواهد بود. همچنین این نرم افزار میتواند برای لوح فشرده منوهای زیبا طراحی کند تا هنگام پخش کاربر پسند نیز باشد. در هنگام رایت ، نرم افزار امکان استفاده از تمامی هسته های پردازنده برای سرعت بیشتر را دارد و همچنین از تکنولوژی NVIDIA CUDA نیز استفاده میکند تا این سرعت را افزایش دهد. در ادامه مطلب فرمت های پشتیبانی شده و انواع دیسک های بلو-ری آمده است.

 

Xilisoft Blu Ray Creator رایت لوح های فشرده بلو ری Xilisoft Blu ray Creator v2.0.4 Build 1205

milad بازدید : 73 1391/09/19 نظرات (0)

StartIsBack نرم افزاری است مخصوص ویندوز ۸ که میتواند منوی محبوب استارت را به ویندوز ۸ برگرداند. شاید کسی قبل از استفاده از ویندوز ۸ به کارامد بودن منوی استارت موجود در سیستم عامل های مایکروسافت پی نبرده بود! ولی حالا کسانی که از ویندوز ۸ استفاده میکنند دوست دارند هنوز منوی استارت را برای دسترسی ساده تر به نرم افزارها و امکانات ویندوز در اختیار داشته باشند. البته بهتر است خودتان را با تکنولوژی های جدید سازگار کنید ولی اگر نبود منو استارت در ویندوز ۸ آزارتان میدهید میتوانید از نرم افزار StartIsBack استفاده کنید. این نرم افزار در وبسایت معتبر سافت پدیا معرفی شده است و مسلما کیفیت لازم را دارا می باشد.

 

StartIsBack بازگشت منوی استارت به ویندوز 8 با StartIsBack 1.2.1

milad بازدید : 93 1391/09/05 نظرات (0)

DVDFab یکی از آسانترین روش های ممکن برای کپی کردن فیلم های DVD می باشد. فقط کافیست فیلم DVD و یک DVD خالی را در درایو قرار داره و بر روی Start کلیک کنید. تمام محتویات فیلم DVD شامل Menu، Trailer و دیگر محتویات به سرعت و به طور خودکار بر روی DVD خالی کپی می شود. به وسیله این نرم افزار و تنها با یک یا دو مرحله قادر به کپی دیسک های DVD به DVDR، PSP، IPOD و … خواهید بود.
این نرم افزار برای شما Backup تهیه می کنید تا اطلاعات خود را بتوانید در دیسک کپی کنید. این برنامه از هسته برنامه DVD Copy که پنج سال قدمت دارد ، استفاده می کند. در واقع DVDFAB ، یک برنامه متحول شده می باشد. از دیگر امکانات این برنامه می توان به کپی دیسک به دیسک DVD های فیلم و … را نام برد. شما با این نرم افزار می توانید بدون اینکه اشکال و یا نقصی در فیلم شما بوجود بیاید آنرا کپی کنید. منو ها ، زیر نویس ها و خلاصه هر چیزی که در DVD شما باشد ، عیناً در دیسک جدید کپی خواهد شد. این برنامه یکی از پرکاربر ترین نرم افزار چند رسانه ای مخصوص کار با DVD می باشد. همچنین با استفاده از این برنامه حتی می توانید، به جای یک کپی، همزمان روی چند DVD  رایتر کپی کنید .

 

DVDFab 9.0.1.1 Final شکستن قفل دیسک های قفل دار با DVDFab 9.0.1.1 Final

milad بازدید : 86 1391/09/05 نظرات (0)

از مهم ترین قابلیت هایی که این نرم افزار مفید در اختیار کاربران خود می گذارد، صرفه جویی در مصرف جوهر و کاغذ، افزایش عمر پرینتر، کاهش فضای ذخیره سازی و هزینه های حمل و نقل می باشد. این نرم افزار برنده جایزه ویژه در زمینه چاپ می باشد که امکانات مفید آن سبب کسب این افتخار شده است. این نرم افزار برای تمامی افرادی که با چاپ سروکار دارند مفید خواهد بود و استفاده از آن به این دسته از افراد توصیه می شود. نرم افزار FinePrint بر روی ویندوزهای ۹x, ME, NT, 2000, XP, 2003, Vista, 7 تست شده و قابل اجرا است.

 

FinePrint Pro  Server 7.15 مدیریت در چاپ با نرم افزار FinePrint Pro 7.15

milad بازدید : 59 1391/09/02 نظرات (0)

نسخه جدید Microsoft Office 2013 که تقریبا به همراه ویندوز ۸ وارد بازار شده است در حال حاضر به صورت کرک شده از دانلودها قابل دانلود است. آفیس ۲۰۱۳ با قابلیت های جدید و رابط کاربری جدیدی همراه است ولی شما می‌توانید همان ریبون آفیس (نوار منوی بالای نرم‌افزارهای آفیس ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ ) را در آفیس ۲۰۱۳ نیز داشته باشید. ریبون در گوشه پنجره نرم‌افزارهای مختلف Word, Excel, Outlook و دیگر ابزارهای آفیس وجود دارد و کاربر براحتی می‌تواند آن را فعال کند.  مایکروسافت در نسخه جدید آفیس خود تغییرات شگرفی را در پیش گرفته است. نه تنها ظاهر و رابط کاربری این مجموعه نرم افزاری شبیه به ویندوز ۸ شده و در ابزارهای صفحه لمسی همچون تبلت بسیار بهتر عمل خواهد کرد. بلکه این شرکت شیوه شخصی سازی و مدیریت بخش های مختلف آفیس را هم به شکل چشم گیری تغییر داده و به کاربران امکان استفاده از اپلیکیشن های ویژه ای را در مجموعه آفیس می دهد. این مجموعه نرم افزارهای Word , Excel , Powerpoint , OneNote , Outlook و Groove و Publisher و Access و Infopath و عرضه شده است. 

 

نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت به همراه کرک کامل

office 2013 2 دانلود آفیس 2013 نسخه کامل Microsoft Office Professional Plus 2013

milad بازدید : 81 1391/09/02 نظرات (0)

Ashampoo Burning Studio نرم افزاری کامل و قدرتمند در زمینه رایت و ریپ انواع لوح های فشرده CD / DVD / Blu-ray می باشد. اگر از نرم افزار سنگین nero خسته شده اید و قصد تغییر نرم افزار در این زمینه را دارید ، بهترین گزینه و انتخاب نرم افزار Ashampoo Burning Studio می باشد که تمامی امکانات مبوط به رایت را در قالب ساده و کاربر پسند ارائه می دهد. ashampoo شرکت معبر نرم افزاری می باش که از نظر کیفیت نیز میتوان به این نرم افزار به طور کامل اعتماد نمود. قابلیت های رایت این نرم افزار را میتواند اینگونه آغاز کرد که به راحتی میتوانید انواع فایل ها را در قالب data برروی لوح های فشرده رایت کنید. رایت فیلم ها با قابلیت پخش بر روی دستگاه های پلیر به صورت دی وی دی یا سی و یا blu-ray نیز مطمئنا مورد نیاز کاربر خواهد بود. همچنین این نرم افزار میتواند برای فیلم های دی وی دی منو نیز طراحی کند. ساخت اسلایدشو از عکس و ویدیو با امکانات فراوان و سپس رایت آنها به صورت فایل ویدیوی بر روی دی وی دی قابل پخش برروی دستگاه های پلیر نیز یکی از اماکانت جالب نرم افزار است. قابلیت مهم بعدی کپی لوح فشرده یا copy disk است که میتواند با خواندن لوح فشرده اصلی از روی rom آن روی دیسک خام writer کپی کند. ایجاد ، رایت و تهیه فایل های ایمیج از انواع لوح های فشرده نیز مسلما در این نرم افزار گنجانده شده است. برای مطالعه اطلاعات جزئی تر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ashampoo burning studio نرم افزار قدرتمند و کامل رایت Ashampoo Burning Studio v12.0.1

milad بازدید : 89 1391/08/25 نظرات (0)

Windows 8 Transformation Pack نرم افزاری مناسب برای تبدیل ظاهر ویندوزهای XP , Vista و Seven به ویندوز ۸ می باشد. ظاهر ویندوز ۸ سر و صداهای زیادی را ایجاد کرده است و شاید کاربرانی که هنوز قصد ندارد این ویندوز را انتخاب کنند ، نیاز به تجربه ای از ظاهر ویندوز ۸ و محیط کاربری آن داشته باشند. با این نرم افزار میتوان گفت ۹۰ درصد ظاهر کاربری ویندوز ۸ را تجربه خواهید کرد چرا که تمامی قسمت ها از آیکون ها گرفته تا صفحات روشن خاموش و نمایش پنجره ها به ویندوز ۸ تبدیل خواهند شد. این نرم افزار بر روی هر دو نسخه های ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی ویندوزها سازگاری خواهد داشت.

 

Windows 8 Transformation Pack تبدیل ظاهر به ویندوز 8 با نرم افزار Windows 8 Transformation Pack 6.5

milad بازدید : 63 1391/08/25 نظرات (0)

Norton Utilities نرم افزاری معتبر برای بهینه سازی ، تعمیر و رفع مشکلات سیستم عامل های شرکت مایکروسافت یعنی ویندوزها است! این نرم افزار قدرتمند محصول شرکت معتبر نورتن دارای قابلیت های فراوانی در زمینه بهینه سازی و رفع مشکلات ویندوز است که اگر میخواهید ریز آنها بررسی کنید ، به ادامه مطلب بروید. اما به طور مشروح ، این نرم افزار به کاربر جهت رفع مشکلات کرش شدن ناگهانی ویندوز و همچنین کاهش سرعت آن کمک میکند و با اسکن مشکلات بالقوه هارد دیسک که باعث کرش شدن آن می شود را خواهد یافت. در زمینه رجیستری این نرم افزار به طور امن نسبت به یکپارچه سازی و پاکسازی اقدام خواهد کرد که این باعث افزایش سرعت نرم افزارها و ویندوز خواهد شد. همچنین با بهینه سازی حافظه رم و غیرفعال کردن نرم افزارهای غیرضروری ، این قطعه مهم را در روند کاری بهبود خواهد بخشید. در زمینه هارد دیسک نرم افزار با اعمال فرایندهای یکپارچه سازی و یافتن فایل های بیهوده هارد دیسک را بهینه سازی خواهد نمود و خطاها و کرش های هارد دیسک را بررسی و تا حد امکان مرتفع می نماید. همانطور که ذکر شد برای اطلاعات جزئی تر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

norton utilities بهینه سازی قدرتمند ویندوز Norton Utilities 2013 16.0.0.126 Final

milad بازدید : 81 1391/08/14 نظرات (0)

GiliSoft Movie DVD Creator نرم افزاری بسیار عالی و ساده برای رایت انواع فایل های ویدیویی بر روی DVD به صورت Video Dvd و قابل پخش برروی انواع دستگاه های پخش می باشد. این نرم افزار ضمن اینکه با قدرت و سرعت بالا انواع فایل های ویدیویی را برروی لوح های فشرده نظیر DVD–5 and DVD–9; DVD-R, DVD+R, DVD-RW, DVD+RW, DVD+R DL, DVD-R DL, DVD-RAM رایت می نماید ، ابزارهای کاملی جهت ویرایش فایل های ویدیویی قبل از رایت نظیر : بریدن قسمت های دلخواه ، بریدن گوشه های مورد نظر ، تنظیم روشنایی و کنتراست فیلم و قرار دادن افکت برروی آنها و قرار دادن زیرنویس و واترمارک برروی فایل های ویدیویی را  دارا می باشد. همچنین نرم افزار میتواند برای دی وی دی ها قالب های زیبا طراحی کند تا هنگام نمایش در دستگاه های پخش از نظر گرافیکی زیبا جلوه کنند. نرم افزار دارای قالب های آماده زیبا و قابل ویرایش می باشد که کاربر میتواند با انتخاب موزیک و قرار دادن متن های دلخواه نسبت به شخصی سازی قالب ها اقدام کند. در انتها لازم به ذکر است نرم افزار از فرمت های معمول و HD ویدیو ها پشتیبانی میکند.  AVI, MP4, MPG, MPEG, 3GP, WMV, ASF, RM, RMVB, DAT and MOV. و فرمت های HD نظیر : MTS, M2TS(AVCHD H.264), TS(MPEG-2), HD MKV(H.264, MPEG-2 HD), HD WMV(VC-1), and HD MOV(H.264, MPEG-4).


milad بازدید : 83 1391/07/26 نظرات (2)

Typograf نرم افزاری ویژه برای نمایش و مدیریت فونت های OpenType و  TrueType و Type1 که فونت های فارسی را نیز شامل می شود ، می باشد. همانطور که میدانید به صورت معمول امکان نمایش فونت ها و تست آنها وجود ندارد ، ولی این نرم افزار ویژه میتواند فونت ها را نمایش و مدیریت و در صورت لزوم آنها را در سایزهای مختلف پرنت نیز نماید. نکته جالب دیگر نرم افزار امکان مقایسه فونت ها به صورت نمایشی می باشد و این بسیار موثر خواهد بود. همچنین این نرم افزار به سادگی فونت های درون هارد دیسک را می یابد و میتواند فونت ها شبیه به هم را تشخیص دهد. نمایش تمام خواص فونت (طبقه بندی قلم، جفت های kerning، داده های فایل، کپی رایت و …). نمایش مجموعه کاراکتر، طرح بندی صفحه کلید، نمایش زوم. 

milad بازدید : 78 1391/07/26 نظرات (0)

با توجه به نیاز روز افزون علاقه مندان حوزه طراحی وب در ایران به وجود خودآموزهای مرتبط و خلاء چنین خودآموزهایی در وب فارسی این کتاب منتشر شده است. در این کتاب ۴ خود آموز مرحله به مرحله تقدیم شما می شود. در این کتاب، برگردان فارسی چند خودآموز مفید طراحی قالب وب سایت در نرم افزار فوتوشاپ و همچنین تبدیل طرح های کشیده شده به کد HTML/CSS به صورت مرحله به مرحله و مصور برای شما علاقه مندان قرار داده شده است. در ابتدای هر بخش منبع خودآموز نیز جهت حفظ حقوق مولفین اصلی و همچنین آشنایی بیشتر خوانندگان درج شده است. مخاطبان اصلی این کتاب افراد مبتدی و در سطح میانه هستند که با مباحث HTML/CSS آشنا بوده و می خواهند مهارت های طراحی وب خود را بهبود بخشیده و به صورت عملی با بخشی از این صنعت پویا و جذاب آشنا شوند. کتاب در ۷۹ صفحه به زبان فارسی و با فرمت pdf در ادامه مطلب آماده دانلود می باشد.

milad بازدید : 73 1391/07/22 نظرات (0)



Desktop Icon Toy نرم افزار بسیار کاربردی است و برای کاربرانی که نیاز به تنوع در دسکتاپ دارند طراحی شده است. هدف اصلی این نرم افزار حفظ چینش های انجام شده برای آیکون های دسکتاپ است. توسط این نرم افزار میتوان چیدمان های جدید و زیبایی را به دسکتاپ داد و افکت های بصری جدیدی را برای آیکون ها خلق کرد. یکی از افکت های جالبی که در این نرم افزار ایجاد شده است ، چیدمان آیکون های درون دسکتاپ براساس ساعت است. به این ترتیب آیکون ها به صورت ساعت عقربه دار (آنالوگ) در می آیند و با تغییر دقیقه و ساعت ، چیدمان آنها نیز عوض می شود و به این صورت تنوع و زیبای خلق میکند. چیدمان های دیگر Desktop Icon Toy شامل : انواع قلب ، انواع اشکال هندسی ، انواع ستاره ، چینش های به سمت راست ، بالا پایین و چپ. همچنین نرم افزار دارای قابلیت هایی نظیر پنهان شدن تمامی آیکون های دسکتاپ و ظاهر شدن تمامی آنها با یک کلیک و سازگاری با انواع رزولوشن ها و حفظ چیدمان در صورت تغییر رزولوشن را نیز دارا می باشد. 

 

Desktop Icon Toy چیدمان زیبای آیکون های دسکتاپ Desktop Icon Toy 4.7

milad بازدید : 82 1391/07/22 نظرات (0)



Yamicsoft Windows 8 Manager نرم افزاری قدرتمند و کامل برای بهینه سازی ، تعمیر ، پاکسازی و افزایش سرعت ویندوز ۸ می باشد. ویندوز ۸ جدیدترین ویندوز مایکروسافت است. کاربر به کمک نرم افزار با انجام فرایندهایی باعث افزایش سرعت ویندوز و رفع خطاها خواهد شد ، همچنین نرم افزار با ارائه پیشنهاداتی و انجام آنها توسط کاربر ، امنیت سیستم را افزایش خواهد داد. به طور کلی نرم افزار دارای ۶  اصلی بخش Information ، Optimizer ، Cleaner ، Customization ، Security ، Network و بخشی به نام Misc. Utilities است که ابزارهای مختلف در آن قرار دارد. در ادامه مطلب بخش های این نرم افزار را به طور مفصل توضیح داده ایم.

 

win8manager بهینه سازی ویندوز 8 با نرم افزار Windows 8 Manager 1.0.0

milad بازدید : 61 1391/07/18 نظرات (0)



Autoplay Menu Designer Pro نرم افزاری حرفه ای و در عین حال با کاربرد ساده می باشد که کاربران توسط آن میتوانند به راحتی برای انواع لوح های فشرده و حافظه های usb اتوران های زیبا طراحی کنند. کاربران برای طراحی اتوران میتوانند از صفر طرحی را خودشان آغاز کنند و از انواع دکمه ها و اشیاء گرافیکی ، موزیک و ویدیو ، عکس و نوشته ها استفاده کنند و یا اینکه قالب های آماده را با شخصی سازی مورد استفاده قرار دهند. این نرم افزار در طراحی اتوران از نظر تعداد صفحات اتوران هیچ محدودیتی ندارند. میتوانید برای دکمه ها دستور تعریف کنید ، برای مثال تعریف کنید با فشردن دکمه ای اتوران به مرحله بعدی برود یا مسیری باز شود و یا اهنگی پخش شود و… به طور کل توانایی تعریف ۲۰ دستور مختلف فراهم شده است که مسلما نیاز شما در همین ۲۰ مورد حل خواهد شد. نرم افزار در کل دارای ۳ مرحله انتخاب قالب ، ویرایش پروژه و ساخت پروژه می باشد. امکان تنظیم اندازه پنجره در هنگام اجرای اتوران نیز فراهم است. اتوران های ساخته شده روی انواع ویندوز از جمله ویندوز ۷ قابل اجرا خواهد بود. 

 

Autoplay Menu Designer Pro ساخت ساده اتوران Autoplay Menu Designer Pro 4.4 build 156

milad بازدید : 67 1391/07/16 نظرات (0)



از بین نرم افزارهای بهینه سازی ، اگر به دنبال نرم افزار کامل و همه کاره هستید ، مسلما نرم افزار TuneUp Utilities بایستی اولین گزینه شما باشد. TuneUp Utilities یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین نرم افزارهای بهینه سازی محسوب می شود که دارای کاربران بسیار زیادی در سطح دنیا می باشد. این نرم افزار دارای بخش های فراوانی جهت بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز می باشد. یکی از ویژگی های منحصربفرد نرم افزار قدرت عیب یابی در بخشی به نام Detect and fix problems می باشد. این بخش ویژه میتواند در رفع مشکلات معمول ویندوز کمک شایانی کند. یکی دیگر از بخش های فوق العاده نرم افزار امکانی به نام Turbo Mode است. این امکان میتواند در زمانی که نیاز به سرعت بالایی جهت اجرای بازی یا برنامه سنگین دارید ، کمک حالتان باشد. در نسخه ۲۰۱۳ پاکسازی رجیستری قدرتمندتر شده است و بخش جدیدی به نام Browser Cleaner برای پاکسازی اطلاعات مرورگرها اضافه شده است. 

بخشی های دیگری نیز غیرفعال کردن نرم افزارهای غیرضروری ، غیرفعال کردن برنامه های استارت آپ ، افزایش سرعت خاموش و روشن شدن ویندوز ، یکپارچه سازی هارد دیسک ، پاکسازی هارد دیسک ، حذف نرم افزارها ، یکپارچه سازی و پاکسازی و بهینه سازی رجیستری ، یافتن و حذف فایل های حجیم ، بازیابی فایل های حذف شده ، حذف غیرقابل برگشت فایل های مهم ، نمایش و امکان بستن نرم افزارهای در حال اجرا ، بررسی هارد دیسک برای یافتن خطاها ، ارائه پیشنهادات برای افزایش سرعت ویندوز ، شخصی سازی ظاهر ویندوز و ده ها امکانات دیگر…

 

tuneup2013 قدرتمندترین بهینه ساز TuneUp Utilities 2013 v13.0.2020.14

milad بازدید : 103 1391/07/16 نظرات (0)



نرم افزار کاربردی و مفید چک یار ، یک نرم افزار ساده و در عین حال بسیار مفید می باشد.با استفاده از این نرم افزار مغازه ها و بیزنس داران کوچک می توانند با وارد کردن چک های صادر شده توسط خودشان ، یا چک های مشتریان برای خود یک بانک اطلاعاتی ساخته و به راحتی به جستجوی چک های مورد نظر بپردازند.شما می توانید برای هرچک ، مبلغ مورد نظر ، تاریخ چک ، در وجه شخص ، و… را یادداشت کنید تا جستجو برای شما آسان تر گردد.این نرم افزار کاربردی توسط آقای اسحاق مظفری ساخته شده است و قابلیت های آن را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید.هم اکنون می توانید این نرم افزار را از سایت مجیک دانلود ، دریافت نمایید.

 

check yar dlha v2.0 مدیریت چک های بانکی با نرم افزار فارسی – Chek yar 2.00

milad بازدید : 75 1391/07/15 نظرات (0)



Process Explorer نرم افزاری رایگان و کاربردی جهت مشاهده و مدیریت نرم افزارها و DLL هایی است که در حال اجرا در ویندوز هستند و میتواند اطلاعات جامعی درباره آنها در اختیار کاربر قرار دهد. این نرم افزار دارای تمامی خصوصیات Task Manager ویندوز و همچنین دارای ابزارهای پیشرفته ای جهت شناسایی و رفع مشکلات سیستم عامل و دیگر برنامه ها میباشد . این نرم افزار علاوه بر اینکه امکان نمایش نرم افزارها و dll های در حال اجرا را نمایش میدهد به نوعی این امکان را به کاربر میدهد تا با بررسی dll ها و و جستجوی آنها از طریق اینترنت به ماهیت آنها پی ببرد و در صورت مشکوک بودن به تروجان آنها را غیرفعال سازد. Process Explorer در دو حالت handle-mode و DLL-mode کار میکند، که در هر دو حالت اطلاعات مختلفی در مورد پردازش ها و سرویس های اجرا شده در سیستم را نشان میدهد. به عنوان مثال میتواند برنامه هایی که موجب غیر فعال شدن و باز نشدن دیگر برنامه های میشوند را نشان دهد و همچنین خط های فرمان در هنگام باز کردن یک برنامه را به نمایش گذارد. به طور کل این برنامه تکمیل کننده Task Manager اصلی ویندوز است و جهت مدیریت بهتر روی سیستم عرضه شده است و میتواند حتی اطلاعاتی را نشان دهد که در اکثر برنامه های رفع اشکال سیستم قابل نمایش نیستند.

 

process explorer مشاهده و کنترل پروسه های ویندوز Process Explorer 15.23

milad بازدید : 77 1391/07/14 نظرات (0)



Diskeeper نرم افزاری حرفه ای برای بهینه سازی هارد دیسک و در نتیجه بهینه شدن کل سیستم می باشد. از آنجا هارد دیسک یکی از ارکان اصلی هر سیستم به شمار می رود ، با بهینه بودن آن عملا یک بهینه سازی کلی انجام داده اید. این نرم افزار حرفه ای با دارا بودن ابزارهایی جهت یکپارچه سازی هارد دیسک و بهبود دسترسی به فایل ها ، سرعت ویندوز و پروسه ها را افزایش میدهد زیرا که با انجام اعمال بهینه سازی روی هارد دیسک دسترسی به فایل ها توسط سیستم سریعتر و آسان تر انجام می شود و در نهایت باعث افزایش سرعت ویندوز می شود. Diskeeper مجهز به موتور قدرتمند دیفرگمنت یا یکپارچه سازی است به این ترتیب با مرتب سازی فایل ها تا ۸۵درصد باعث افزایش دسترسی به فایل خواهد شد. همین مورد موجب سرعت بارگزاری ویندوز و بازشدن نرم افزارهای دیگر خواهد شد. در نسخه جدید این نرم افزار ضمن بروزرسانی ظاهر امکانات جدیدی جهت مانیتورینگ هارد دیسک برای حفظ و نگهداری بهتر آن و افزایش طول عمر هارد دیسک تعبیه شده است. همچنین باتوجه به گسترش هارد دیسک های SSD برای این نوع هارد دیسک ها نیز امکانات خوبی جهت بهینه سازی و بررسی آنها اضافه شده است. 

diskeeper بهینه سازی و نگهداری هارد دیسک Diskeeper 2012 v16.0.1017 Pro

milad بازدید : 63 1391/07/10 نظرات (0)



BatteryCare نرم افزاری کارامد برای کسانی است که از لپ تاپ استفاده میکنند. این نرم افزار کاربردی با امکاناتی که در اختیار کاربر قرار میدهد کمک میکند تا مصرف باتری لپ تاپ ضمن کاهش ، با مدیریت و زیر نظر کاربر صورت گیرد. اولین خدمت نرم افزار بررسی چرخه خالی شدن باتری لپ تاپ است. این نرم افزار با بررسی شارژها و دی شارژهای صورت گرفته و طبق الگوریتم به دست آمده از این تغییرات ، زمان مناسب برای شارژ و دی شارژ کامل را به اطلاع کاربر می رساند و از این طریق در صورت عمل به این راهنمایی عمر باتری افزایش خواهد یافت. نمایش اطلاعات دقیق از وضعیت باتری نیز دیگر قابلیت نرم افزار است. البته خود ویندوز چنین امکانی را به صورت ناقص انجام میدهد که BatteryCare این قابلیت را جزئیات بیشتر از وضعیت باتری نمایش خواهد داد. همچنین این نرم افزار دمای هارد و سی پی یو را نیز اندازه گیری خواهد کرد و دارای هشدارهایی در زمان افزایش بیش از حد دما و همچنین در زمینه باتری می باشد. لازم به ذکر است BatteryCare میتواند به طور اتوماتیک پلان مصرف برق سیستم را تعویض کند تا زمان استفاده از باتری مصرف کمتری صورت گیرد.

 

BatteryCare مراقبت و نگهداری از باتری لپ تاپ BatteryCare 0.9.11.0

milad بازدید : 88 1391/07/08 نظرات (0)



ISO Workshop نرم افزاری کامل و قدرتمند در عین حال رایگان و بدون دردسرهای کرک کردن می باشد که توسط آن به راحتی میتوانید فرایندهای تهیه فایل های ایمیج را انجام دهید. این نرم افزار به راحتی از انواع لوح های فشرده cd/dvd فایل ایمیج با فرمت bin و iso ایجاد خواهد کرد و همچنین توانایی رایت فایل های ایمیج iso و bin و cue را روی لوح های فشرده را نیز دارد. قابلیت دیگر نرم افزار استخراج فایل ها و فولدرهای درون فایل های ایمیج است. همانطور که میدانید فایل های ایمیج یک شبیه کامل از لوح فشرده هستند بنابراین برای استخراج آنها نیز به نرم افزاری مانند ISO Workshop خواهید داشت. در این کنار این امکانات نرم افزار میتواند فایل های ایمیج با فرمت هایی نظیر ISO, CUE, BIN, NRG, MDF, CDI را به فرمت های iso و bin تبدیل کند. نرم افزار دارای محیط کاربری بسیار ساده و قابل فهم است و از تمامی استانداردهای لازم در دنیای رایت نیز پشتیبانی میکند.

 

iso workshop تهیه ، تبدیل و رایت فایل های ایمیج ISO Workshop 3.5

milad بازدید : 77 1391/07/05 نظرات (0)



سری کتاب های آموزشی "آموزش های گوگل برای وبمسترها" که برگفته از بخش Google Webmaster Guidelines می باشد. این سری کتاب ها توسط سئوموز فارسی به همراه نکاتی که در هر شماره باتوجه به نیاز روز اضافه می شود و با خط مشی بخش آموزشی گوگل سازگار هستند ، منتشر می شوند. انتشار این کتاب از تیر ماه ۱۳۹۱ آغاز شده است و قرار بر پیگیری آن نیز می باشد. در این کتاب ها خوانندگان اصول مدیریت و نگهداری یک وبسایت اینترنتی طبق مباحث شرکت گوگل و به نوعی بهینه سازی وبسایت ها برای موتورهای جستجو آشنا خواهند شد. با مطالعه سری کتاب ها خوانندگان با مفاهیم سئو (بهینه سازی برای موتورهای جستجو) آشنا می شوند و میتوانند با بخش webmaster tools گوگل آشنایی پیدا کنند. 

 

Google Webmaster Guidelines By Seomoz کتاب های آموزش های گوگل برای وبمسترها (شماره 1 تا 5)

milad بازدید : 95 1391/07/05 نظرات (0)



BB FlashBack Pro نرم افزاری قدرتمند جهت ساخت فیلم های آموزش و ارائه های تصویری جهت نمایش در کنفراس ها و… می باشد. امروزه آموزش ها و ارائه ها در کنفراس ها تماما به صورت تصویری و بصری می باشد. در زمینه آموزش ، مسلما ارائه تصویر و صوت میتواند درصد بسیار بالایی در گیرا بودن مطلب داشته باشد. ساختن فیلم های آموزشی مربوط به ویندوز نیازمند نرم افزاری جهت ضبط تصویر محیط ویندوز و نرم افزارها و یا بازی ها می باشد. همچنین بعد از ضبط تصویر نیاز به ایجاد صوت یا اضافه کردن نوشته یا برجسته کردن و به اصطلاح highlight کردن می باشد که تمامی این نیازها با نرم افزار BB FlashBack Pro قابل حل است. این نرم افزار قدرتمند میتواند با ضبط تصویر از محیط ویندوز به همراه صدا و با امکانات لازم جهت ویرایش و اضافه کردن نکات به فیلم گرفته شده ، نرم افزار کامل برای ساخت فیلم ها و ارائه های تصویری باشد. نکات کلیدی این نرم افزار را در ادامه مطلب مطالعه بفرمایید.

 

BB FlashBack Pro ساخت آسان فیلم های آموزشی BB FlashBack Pro 4.0.0.2375

milad بازدید : 87 1391/07/04 نظرات (0)



GetData Recover My Files نرم افزاری قدرتمند جهت بازیابی انواع اطلاعات حذف شده به دلایل مختلف می باشد. این نرم افزار با موتور قدرتمند اسکنر میتواند فایل هایی که پس از حذف امکان بازیابی دارند را شناسایی و با ارائه توضیحات به کاربر ، انها را بازیابی نماید. حذف شدن فایل ها میتواند به دلایلی مانند فرمت شدن هارد ، فرمت شدن پارتیشن ، حذف شدن توسط کاربر ، حذف شدن توسط ویروس و کرش شدن ویندوز باشد. این نرم افزار تمامی موارد نام برده را پشتیبانی کرده و امکان بازیابی فایل ها را فراهم میکند. این نرم افزار میتواند به صورت جزئی هر پوشه و هر درایو را اسکن کند یا اینکه کل هارد دیسک را برای بازیابی فایل های حذف شده مورد بررسی قرار دهد. همچنین نرم افزار قابلیت بازیابی فایل های حذف شده از روی انواع حافظه های قابل حمل نظیر فلش مموری ها و حافظه های موبایل را نیز داراست. به این نکته توجه فرمایید که بعد از حذف شدن هر فایل و از دست دادن اطلاعات از تغییرات روی هارد دیسک و کپی روی آن اجتناب کنید زیرا انجام چنین فرایندهایی شانس بازیابی اطلاعات را کاهش میدهد.

 

recover my file بازیابی فایل های حذف شده GetData Recover My Files 5.1.0.1824

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    سرعت بارگذاری سایت چطوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 326
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 166
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 113
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 259
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 307
  • بازدید ماه : 1,241
  • بازدید سال : 34,257
  • بازدید کلی : 166,440
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید