loading...
▀▄▀ مجیک دانلود ▀▄▀
تبلیغات
milad بازدید : 117 1391/10/10 نظرات (0)
Death Upon an Austrian Sonata: A Dana Knightstone Novel – یک بازی ترسناک به سبک Hidden Object است .شما در این بازی نقش دانا کینگستون یک رمان نویس مشهور راه به عهده دارید.عناوین بحث برانگیز و جنجالی رمان های دانا که در پیوند با ارواح و موجودات فرامادی است موجب شده رمان هایش پر فروش ترین رمان ها باشد.پسر عموی دانا که یک موسیقی برجسته است معتقد است صداهایی ترسناک از ساز ویولن را می شوند و احساس می کند این صدا ها از سوی ارواح است.به اتریش سفر کنید و درخواست سباستین برای کمک به او را پذیرفته ، این معمای چالش برانگیز را حل کنید….در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید.



Sonata Cover دانلود بازی Death Upon an Austrian Sonata: Dana Knightstone Novel

milad بازدید : 57 1391/10/10 نظرات (0)

یک فیلم آموزشی بسیار کارآمد برای شما بازدید کنندگان گرامی آماده کرده ایم.ادوبی پریمیر پرو یک نرم‌افزار ویرایش ویدئو از شرکت ادوبی است. این محصول بخشی از Adobe Production Studio می‌باشد و یک مجموعه، از نرم‌افزارهای شنیداری و دیداری دیجیتال است.پریمیر پرو یک نسخه دوباره نوشته شده از نرم‌افزار Adobe Premiere می‌باشد که در سال ۲۰۰۳ منتشر شد و از زمانیکه دوباره نوشته شد توسط صنعت فیلم و ویدئو مورد قبول واقع شده است.این نرم افزاردر درجه ی نخست یک دستگاه برش است که بیشتر به منظور ترکیب و ویرایش ویدیو کلیپ ها و فایل های صوتی مورد استفاده قرار می گیرد.یک فیلم آموزشی دیگر به منظور استفاده ی بهتر از این نرم افزار فوق العاده که محصول شرکت Video2Brain است برایتان آماده کرده ایم.ماکسیم جاگو یکی از برجسته ترین تدوین گران فیلم های ویدیویی مجموعه ای کامل از تکنیک های کاربردی این برنامه را به شما نشان می دهد.شما می آموزید چگونه به تصحیح رنگ فایل های تصویری خود بپردازید.همچنین تکنیک های مربوط به حرکت آهسته یا Slow Motion ، تثبیت تصویر لرزان یک فیلم و بسیاری از مهارت های اصلی به منظور ایجاد جلوه های ویژه را به شما خواهد آموخت.در ادامه یاد می گیرید چگونه فیلم های ویرایش شده خود را یکپارچه کنید و یا در آن افکت های مختلف ایجاد کنید و….

 

Premiere Pro فیلم آموزشی ادوبی پریمیر پرو  Premiere Pro CS6 FX Workshop

milad بازدید : 95 1391/10/08 نظرات (1)

Screen maker

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱  و بالاتر

برای تاثیر گذاری بیشتر و آگاهی دادن به کاربران  در معرفی برنامه های اندروید از اسکرین شات ها استفاده می شود و البته گاهی اوقات درست کردن این اسکرین شات ها برای عرضه محصولات بسیار دشوار خواهد برنامه Screen maker – nice screenshot  به شما  یاری می رساند تا بدون استفاده از فتوشاب یا بسیاری از برنامه های دیگر خود به تنهایی و بدون اتلاف زمان  اسکرین شاتی مناسب برای ارایه محصولات خود ایجاد کنید. در برنامه فوق  برای ایجاد اسکرین شات شما باید فقط آیکون برنامه مورد نظر خود را گرفته و در نرم افزار نابرده شده قرار دهید به این صورت در کمترین زمان ممکن  خواهید توانست اسکرین شات های مورد نظر خود را بگرید.

milad بازدید : 89 1391/10/08 نظرات (0)
Going Going Gone

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

اگر به ورزش بیسبال علاقه مندید بازی Going Going Gone را از دست ندهید .
در این بازی جذاب می بایست با تلاش فراوان رتبه خود را که در ابتدای بازی به صورت یک تازه کار می باشد به فوق ستاره تبدیل نمایید . در ابتدا کاراکتر مورد نظر خود را انتخاب نموده و با انجام مسابقات چالشی ، روز به روز رتبه های بهتری را برای خود کسب نمایید .

milad بازدید : 53 1391/10/08 نظرات (0)

The Booth Rap Studio Pro


پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

سال ها موسقی رپ با زبان آواها و نواها مشکلات فرهنگی و اجتماعی جوامع مختلف را بیان می کند و  سازندگان این نوع نوا های تاثیر گذار  برای ساخت هرکدام از این قطعات فاخر موزیک مدت طولانی زمان خود را صرف می کنند تا بهترین محصول را در اختیار ما قرار دهند. برنامه The Booth Rap Studio Pro به سازندگان موسقی های رپ یاری می رساند که در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه موزیک های زیبا تهیه کرده و در اخیار ما قرار دهند

milad بازدید : 92 1391/10/08 نظرات (0)
Christmasville  missing Santa

کریسمس در خطر است !
بابانوئل از خانه اش در قطب شمال دزدیده شده است .
در بازی Christmasville: Missing Santa شما نقش آرتور نایت که یک کاراگاه خصوصی است را بازی می کنید که می خواهد پرونده یافتن بابانوئل را در دست گرفته و نسبت به پیدا کردن او اقدام کند . اگر آماده اید هم اکنون بازی را دانلود نموده و خود را برای قرار گیری در برابر کاراکترهای مختلفی نظیر پری و آدم برفی منفور آماده سازید . توجه داشته باشید تنها راه نجات بابانوئل حل کردن مسائل مختلفی است که پیش رویتان قرار گرفته است . ویژگی ها :
- تعداد زیادی مینی گیم و پازل
- کاراکترهای مختلف
- تم داستانی
- پخش موزیک های اعجاب انگیز
- و …

تعداد صفحات : 55

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    سرعت بارگذاری سایت چطوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 326
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 166
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 113
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 259
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 347
  • بازدید ماه : 1,281
  • بازدید سال : 34,297
  • بازدید کلی : 166,480
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید