loading...
▀▄▀ مجیک دانلود ▀▄▀
تبلیغات
milad بازدید : 80 1391/09/01 نظرات (0)

بازی Missile Control شما را تبدیل به فرمانده‌ یک مقر فرماندهی می‌کند. در این بازی شما باید با استفاده از کشیدن انگشتان خود روی صفحه بمب‌هایی را به‌سمت اهداف دشمن بزنید و اجازه ندهید دشمن مقر شما را مورد حمله قرار دهد. در این بازی باید یک محل مناسب برای گذاشتن جنگ‌ابزارهای خود معین کنید تا بتوانید به بهترین شکل از خود دفاع کنید. همچنین در این بازی انواع گوناگونی از خمپاره و موشک وجود دارد که هرکدام قابلیت تخریب متفاوتی داشته و با انجام مراحل می‌توانید بمب‌های جدید را مورد استفاده قرار بدهید. لطفاً دقت داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

missile control android دانلود بازی Missile Control 1.0.12   اندروید


milad بازدید : 66 1391/09/01 نظرات (0)

Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت. 

 

Mozilla Firefox مرورگر قدرتمند و سریع Mozilla Firefox 17.0


milad بازدید : 77 1391/09/01 نظرات (0)

مرورگر محبوب Opera Web Browser که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد.

شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد.  قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

 

opera مرورگر سریع و محبوب Opera Web Browser 12.11


milad بازدید : 91 1391/08/25 نظرات (0)

Windows 8 Transformation Pack نرم افزاری مناسب برای تبدیل ظاهر ویندوزهای XP , Vista و Seven به ویندوز ۸ می باشد. ظاهر ویندوز ۸ سر و صداهای زیادی را ایجاد کرده است و شاید کاربرانی که هنوز قصد ندارد این ویندوز را انتخاب کنند ، نیاز به تجربه ای از ظاهر ویندوز ۸ و محیط کاربری آن داشته باشند. با این نرم افزار میتوان گفت ۹۰ درصد ظاهر کاربری ویندوز ۸ را تجربه خواهید کرد چرا که تمامی قسمت ها از آیکون ها گرفته تا صفحات روشن خاموش و نمایش پنجره ها به ویندوز ۸ تبدیل خواهند شد. این نرم افزار بر روی هر دو نسخه های ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی ویندوزها سازگاری خواهد داشت.

 

Windows 8 Transformation Pack تبدیل ظاهر به ویندوز 8 با نرم افزار Windows 8 Transformation Pack 6.5

milad بازدید : 79 1391/08/25 نظرات (0)

نرم‌افزار Color Splash Effect Pro به‌شما کمک می‌کند تا قسمت‌های خاص از عکستان که دوست دارید را رنگی کنید و باقی قسمت‌ها سیاه و سفید باشند. روش کار این برنامه اینگونه است که کل عکس مورد نظر شما را سیاه و سفید می‌کند و سپس شما با انتخاب قسمت مورد نظر، رنگ واقعی‌اش را به آن بر می‌گردانید. یا شاید هم بخواهید همه‌ی محیط رنگی باشد و خود شما به‌صورت سیاه و سفید باشید. همه‌ی این کارها با این برنامه امکان پذیر است. می‌توانید تا جایی که ممکن است زوم کنید و نکات ریز را هم در رنگ زدن عکس بررسی کنید تا نهایتاً یک کار حرفه‌ای درست کنید. این برنامه همچنین افکت‌هایی متنوع برای زیباتر کردن عکس شما در خود دارد. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

color splash effect android عکس‌هایتان را آنگونه که دوست دارید رنگ کنید با Color Splash Effect Pro 1.3.1   اندروید

milad بازدید : 79 1391/08/25 نظرات (0)

AVG Free Edition آنتی ویروسی رایگان ولی کامل است که با نصب یک فایروال قدرتمند (آن هم میتواند رایگان باشد) شما امنیت کاملتان را کاملا رایگان و بدون نیاز به انجام هیچگونه کرک و نقض کپی رایت حفظ کرده اید. AVG Free Edition شامل آنتی ویروس قدرتمند که بر روی نسخه های تجاری شرکت AVG وجود دارند به همراه antispyware قدرتمند می باشد. نسخه رایگان یعنی AVG Free Edition دقیقا همان موتور نسخه های تجاری را داراست و تنها تفاوت مجهز نبودن به فایروال است و قابلیت های جزئی که نبود آنها تاثیر آنچنانی بر روی امنیت کاربر نخواهد داشت و با نصب نرم افزارهای رایگان دیگر نیز قابل تامین است ، می باشد. این نرم افزار با شناسایی زنده و لحظه ای ویروس ها و تروجان ها و جاسوس افزارها امنیت کاربر را تامین خواهد کرد. همچنین مراقبت از صفحات مرور شده در دنیای اینترنت را نیز برعهده میگیرد تا از این طریق ویروس ها وارد کامپیوتر کاربر نشوند. امیدواریم با نصب این آنتی ویروس رایگان در کنار یک فایروال رایگان ، ضمن احترام با قانون کپی رایت امنیت بدون دردسر را تجربه نمایید.

 

AVG free edition آنتی ویروس قدرتمند AVG Free Edition 2013.0.2793

تعداد صفحات : 55

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    سرعت بارگذاری سایت چطوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 326
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 166
  • آی پی امروز : 64
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 430
  • باردید دیروز : 175
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,408
  • بازدید ماه : 3,697
  • بازدید سال : 36,713
  • بازدید کلی : 168,896
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید