loading...
▀▄▀ مجیک دانلود ▀▄▀
تبلیغات
milad بازدید : 99 1391/07/03 نظرات (0)



Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود. 

 

IDM سریعترین دانلود منیجر Internet Download Manager 6.12 Build 15 Final

milad بازدید : 86 1391/07/03 نظرات (0)



Google Maps Downloader نرم افزاری کاربردی برای دانلود نقشه های گوگل می باشد. همانطور که میدانید گوگل دارای بخشی به نام google map می باشد که میتوانید نقشه های مختلف راه ها و… از آنجا برداشت کنید. این نرم افزار میتواند نقشه های این بخش گوگل را دانلود کند با این امکان اضافی که نرم افزار قسمت های مختلف نقشه ها را باهم ادغام میکند و این قابلیت در هنگام zoom در یک منظقه که فقط میتوانید بخشی از آن را ببینید و دیگر قسمت ها بایستی در zoom کمتر قابل رویت است ، به کاربر کمک میکند که با ادغام قسمت های مختلف یک نقشه واحد در اختیار داشته باشد. 

google map downloader دانلود نقشه های گوگل با Google Maps Downloader 6.75

milad بازدید : 85 1391/07/03 نظرات (0)



Evaer Video Recorder for Skype نرم افزاری کامل و کاربردی برای ذخیره و ضبط مکالمات صوتی و تصویری که با نرم افزار skype انجام می شود ، می باشد. توسط این نرم افزار به راحتی با شروع مکالمات خود با نرم افزار skype میتوانید آنها را در فرمت های صوتی mp3 و ویدویی avi ذخیره نمایید. مکالمات دوستانه و یا مکالمات کاری جهت تهیه پادکست های صوتی و تصویری با اسکایپ بسیار با کیفیت انجام خواهد شد که این نرم افزار به راحتی آنها را ضبط و ذخیره خواهد کرد بدون اینکه کیفیت آنها کاهش یابد. امکاناتی نیز برای تنظیمات کیفیت درون نرم افزار تعبیه شده است. امکان ضبط مکالمات تصویری گروهی که همزمان با چندین نفر انجام می شود نیز وجود دارد و نرم افزار به صورت ساید بای ساید آنها را ذخیره خواهد کرد. 

evaer video recorder for skype ضبط مکالمات صوتی و تصویری Evaer Video Recorder for Skype 1.2.9.35

milad بازدید : 99 1391/07/03 نظرات (0)



بدون شک بازی Lili یکی از بازی‌های محبوب آیفون و آیپد در سال جاری خواهد بود. این بازی قبل از این در کنفرانس اپل توسط توسعه‌دهندگانش معرفی شده بود و اکنون همزمان با معرفی آیفون ۵ برای دانلود ارا‌ئه شده است و البته یکی از اولین بازی‌هایی است که برای صفحه‌ی آیفون جدید نیز بهینه سازی شده است. این بازی یک بازی ماجرایی نقش‌آفرینی است در این بازی شما در نقش لیلی، در جزیره‌ی Geos به جست و جو و کاوش می‌پردازید و در این حین با افراد محلی آشنا می‌شوید و به حل معماهای گوناگون می‌پردازید. در این بازی برای مبارزه با دشمنانتان از روش‌هایی غیر از جنگیدن باید استفاده کنید! برای اجرای این برنامه به iOS 4.0 یا بالاتر نیاز دارید، همچنین دقت داشته باشید این بازی بر روی آیفون ۴ و بالاتر، آیپد ۲ و بالاتر و آیپاد تاچ نسل ۵ قابل اجرا است.

 

lili بازی زیبا و ماجرایی Lili 1.0.1   آیفون و آیپد

milad بازدید : 76 1391/07/03 نظرات (0)



Dr.Web Anti-virus نرم افزار آنتی ویروس نام آشنایی در دنیای کامپیوترها می باشد که این شرکت آنتی ویروس ویژه اش برای سیستم عامل آندروید نیز عرضه کرده است. این اپلیکشن آندروید آنتی ویروس قدرتمند برای مبارزه با ویروس ها ، کرم های اینترنتی و بدافزارها می باشد و افزارهای ویژه ای را نیز برای فیلتر ساختن sms و تماس ها را نیز دارا می باشد. همچنین دارای توانایی های در زمان به سرقت رفتن گوشی می باشد. این نرم افزار از نظر سیستمی هیج تاثیری در عملکرد سیستم عامل نخواهد داشت و از عمر باتری کم نخواهد نکرد و دسترسی به آن نیز بسیار ساده خواهد بود. 

 

dr web antivirus آنتی ویروس قدرتمند Dr.Web Anti virus v7.00.3 آندروید

milad بازدید : 89 1391/07/02 نظرات (0)



پیش نیاز : اندروید ۲٫۰ و بالاتر

Tropical Stormfront یک بازی بسیار زیبا در سبک استراتژیک رئال تایم می باشد که شما را به قلب جنگ بین بدی و نیکی می برد . از قلمرو خود در برابر نیروهای تاریکی محافظت کرده ، بجنگید و خون دشمنان را بریزید . نشان دهید که انتخاب شما به عنوان رهبر قلمرو یک انتخاب نادرست نبوده و لیاقت آن را داشته اید .
بازی در چندین سبک مختلف انجام خواهد پذیرفت که از میان آنها می توان به حالت های جنگ برای بقا ، نابود سازی تمامی نیروهای دشمن ، برافراشتن پرچم ، نگاه داشتن پرچم ، مقابله با نیروی هایی که قصد نفوذ دارند ، نبردهای دریایی ، هوایی و … اشاره نمود .

تعداد صفحات : 55

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    سرعت بارگذاری سایت چطوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 326
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 166
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 220
  • باردید دیروز : 175
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,198
  • بازدید ماه : 3,487
  • بازدید سال : 36,503
  • بازدید کلی : 168,686
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید