loading...
▀▄▀ مجیک دانلود ▀▄▀
تبلیغات
milad بازدید : 78 1391/07/07 نظرات (0)



Anime Studio نرم افزاری پرکابرد برای افراد حرفه ای می باشد که قصد خلق انمیشن های تصویر در تصویر به روش کارآمدی تری را دارند. این نرم افزار با داشتن محیط کاری شهودی، کتابخانه ای با محتوای مجازی و امکانات قدرتمندی چون داشتن دستگاه کامل یک اسکلت، ترسیم خودکار عکس، سه بعدی کردن کناره های عکس، شیار محرک، ویرایشگر حرفه ای حروف و … توانسته در بین بهترین نرم افزارهای انیمیشن سازی به صورت دو بعدی قرار گیرد. همچنین می توانید پس از ساخت انیمیشمن دو بعدی خود آنرا با یک انیمیشن سه بعدی تلفیق کنید.

Smith Micro Anime Studio Pro 9 طراحي انيميشن هاي حرفه اي با Smith Micro Anime Studio Pro 9.0

milad بازدید : 90 1391/07/07 نظرات (0)



GarageBand یکی از مجموعه اپلیکیشن‌های اپل است و جزو آن دسته از اپلیکیشن‌هاست که از مک وارد iOS شده است. این مجموعه با ظاهری ساده و بدون پیچیدگی‌های موجود در برنامه‌های دیگر به‌شما کمک می‌کند تا شاید اولین آهنگ زندگی‌تان را بسازید. فرقی نمی‌کند حرفه‌ای باشید یا تازه‌کار. اگر حرفه‌ای باشید و نت‌ها و ملودی‌ها را بشناسید این نرم‌افزار برای شما سودمند خواهد بود و اگر هم تازه کار باشید و حتی نت‌ها را هم نشناسید باز می‌توانید ریتم‌های جالبی را خودتان بسازید. کافیست از بین آلات متفاوت موسیقی یکی را انتخاب کنید و کارتان را شروع کنید. آخرین آپدیت از این اپلیکیشن با آیفون ۵ و iOS 6 سازگاری کامل دارد. برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 5.1 و بالاتر نیاز دارید، همچنین این اپلیکیشن بر روی iPhone 3GS و بالاتر، iPod Touch 4 و بالاتر و آیپد قابل نصب است.

 

garageband آهنگسازی آسان با GarageBand 1.3   آیفون و آیپد

milad بازدید : 77 1391/07/07 نظرات (0)



اگر اهل بازی روی آیفون یا آیپد خود باشید حتماً با بازی Angry Birds آشنایی دارید. این بازی توسط شرکت Rovio ساخته شده و یکی از محبوب‌ترین بازی‌های iOS به‌شمار می‌رود. Rovio که به ساختن این‌گونه بازی‌های ساده و در عین حال فکری و سرگرم‌کننده علاقه‌‌ی زیادی دارد اکنون عنوان جدید خودش را با نام Bad Piggies منتشر کرده است. شخصیت‌های این بازی همان خوک‌های دوست داشتنی بازی Angry Birds هستند ولی کاری که باید انجام دهید کاملاً متفاوت از گذشته است. همه‌ی چیزی که در این بازی نیاز دارید، خلاقیت است! وظیفه‌ی اصلی شما ایجاد یک وسیله است تا با کمک آن خوک‌ها را به تخم‌مرغ‌هایشان برسانید. پیشنهاد می‌کنیم این بازی زیبا را از دست ندهید! برای اجرای این بازی به iOS 4.0 و بالاتر نیاز دارید. همچنین این بازی بر روی iPhone 3GS و بالاتر، iPod Touch 4و بالاتر و آیپد قابل اجراست.

 

bad piggies بازی فوق العاده جذاب Bad Piggies 1.0   آیفون

milad بازدید : 81 1391/07/07 نظرات (0)



اگر اهل بازی روی آیفون یا آیپد خود باشید حتماً با بازی Angry Birds آشنایی دارید. این بازی توسط شرکت Rovio ساخته شده و یکی از محبوب‌ترین بازی‌های iOS به‌شمار می‌رود. Rovio که به ساختن این‌گونه بازی‌های ساده و در عین حال فکری و سرگرم‌کننده علاقه‌‌ی زیادی دارد اکنون عنوان جدید خودش را با نام Bad Piggies منتشر کرده است. شخصیت‌های این بازی همان خوک‌های دوست داشتنی بازی Angry Birds هستند ولی کاری که باید انجام دهید کاملاً متفاوت از گذشته است. همه‌ی چیزی که در این بازی نیاز دارید، خلاقیت است! وظیفه‌ی اصلی شما ایجاد یک وسیله است تا با کمک آن خوک‌ها را به تخم‌مرغ‌هایشان برسانید. این نسخه از بازی HD بوده و مختص آیپد ارائه شده است. همچنین برای اجرای این بازی به iOS 4.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

bad piggies hd بازی فوق العاده جذاب Bad Piggies HD 1.0   آیپد

milad بازدید : 94 1391/07/07 نظرات (0)



VidConvert یکی از ابزارهای مناسب برای تبدیل فرمت فیلم‌ها در مک است. این نرم افزار همه‌ی فرمت‌های محبوب را پشتیبانی می‌کند و همینطور می‌تواند فیلم‌های شما را به فرمت‌های قابل پخش بر روی آیفون و آیپد تبدیل کند.
فرمت‌های پشتیبانی شده توسط این برنامه عبارتند: iPhone, iPad, iPod, Retina, Apple TV, QuickTime, .mp4, .avi, DivX, Xvid, MPEG-1, MPEG-2, DVD (.vob), Windows Media, Flash, Matroska (.mkv), Theora (.ogg), .m4a, .mp3, .aiff, .wav, .wma
در این برنامه شما امکان انتخاب کیفیت بالا یا متوسط برای فایل نهایی ویدیوی خود را دارید، همینطور محیط کار برنامه بسیار ساده است و می‌توان به راحتی کشیدن و رها کردن فایل مورد نظر در پنجره‌ی برنامه آن را به لیست کانورت اضافه نمود. برای اجرای این برنامه به Mac OS X 10.6.6 و بالاتر نیاز دارید.

 

vidconvert کانورت و تبدیل فرمت فیلمها با VidConvert 1.3.2 برای مک

milad بازدید : 78 1391/07/05 نظرات (0)



CamBlocker  نرم افزار ساده ای است که میتواند شما را از به این اطمینان برساند که هیچ کسی از وب کم شما برای جاسوسی علیه خودتان استفاده نمیکند و بدون اجازه مشغول تماشای شما نیست. همچنین با CamBlocker میتوانید روی وب کم خود پسورد قرار دهید تا کسی بدون اجازه شما از آن استفاده ننماید. 

زمانی که نرم افزار نصب می شود ، نسبت به شناسایی وب کم متصل شده به کامپیوتر اقدام میکند و سپس میتوانید نسبت به تنظیم اینکه وب کم به طور کل قفل باشد یا خیر اقدام کنید. همچنین امکان ارسال هشدار زمانی که وب کم در حال ارسال تصاویر است ، موجود می باشد.

camblocker قفل کردن وب کم با CamBlocker 1.0.0.2

تعداد صفحات : 55

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    سرعت بارگذاری سایت چطوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 326
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 166
  • آی پی امروز : 53
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 259
  • باردید دیروز : 175
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,237
  • بازدید ماه : 3,526
  • بازدید سال : 36,542
  • بازدید کلی : 168,725
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید