loading...
▀▄▀ مجیک دانلود ▀▄▀
تبلیغات
milad بازدید : 95 1391/07/05 نظرات (0)



Jetico BestCrypt نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا انواع فایل های خود مورد حفاظت قرار داده و آن ها را از دسترس دیگر کاربران خارج نمایند. این نرم افزار از ابزارهای مختلف و قدرتمندی به منظور حفاظت از فایل های کاربران استفاده می نماید. از ویژگی های مختلف موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت حفاظت کامل از درایوهای سیستم شما نیز اشاره نمود ، با کمک این ویژگی کاربران قارد خواهند بود تا یک درایو از سیستم خود را از دید دیگر کاربران مخفی کنند. از ویژگی های دیگر این نرم افزار قابلیت ساختن درایوهای مجازی ایمن برای قرار دادن فایل های شخصی در آن ها و مدیریت امنیتی آن ها توسط این نرم افزار می باشد. این نرم افزار قدرتمند محصولی از شرکت Jetico Software می باشد.

 

BestCrypt Volume Encryption v.3.50.02 رمز گذاري قدرتمند بر روي فايل ها با BestCrypt Volume Encryption v.3.50.02

milad بازدید : 109 1391/07/05 نظرات (0)



Pointstone Total Privacy نرم افزاری بسیار کاربردی و مفید به منظور حفاظت از سیستم می باشد ، با استفاده از این نرم افزار می توانید تمامی اطلاعاتی را که در زمان وب گردی در سیستم شما باقی مانده است و ممکن است این اطلاعات توسط هکران دزیده شود را از بین برده و یا بصورت اصولی و حرفه ای از آنها محافظت کنید ، این نرم افزار می تواند تمامی فایلهای کوکی که در اثر استفاده از مرورگرها و یا فایلهایی که برخی از برنامه ها در زمان اجرا چه بصورت آشکار و چه بصورت پنهانی در سیستم شما باقی می گذارند را شناسایی کند و شما این اطلاعات را تنها با یک کلیک حذف کنید و یا اینکه اجازه دهید نرم افزار بصورت خودکار این اطلاعات را از بین ببرد ، همچنین این نرم افزار قابلیت پشتیبانی و پاکسازی فایلهای کوکی موجود در مرورگرهای Internet Explorer, FireFox, Opera, Google Chrome را نیز دارد.

 

Pointstone Total Privacy پاكسازي و حفاظت از ردپا هاي سيستم با Pointstone Total Privacy 6.2.0.170

milad بازدید : 79 1391/07/05 نظرات (0)



سری کتاب های آموزشی "آموزش های گوگل برای وبمسترها" که برگفته از بخش Google Webmaster Guidelines می باشد. این سری کتاب ها توسط سئوموز فارسی به همراه نکاتی که در هر شماره باتوجه به نیاز روز اضافه می شود و با خط مشی بخش آموزشی گوگل سازگار هستند ، منتشر می شوند. انتشار این کتاب از تیر ماه ۱۳۹۱ آغاز شده است و قرار بر پیگیری آن نیز می باشد. در این کتاب ها خوانندگان اصول مدیریت و نگهداری یک وبسایت اینترنتی طبق مباحث شرکت گوگل و به نوعی بهینه سازی وبسایت ها برای موتورهای جستجو آشنا خواهند شد. با مطالعه سری کتاب ها خوانندگان با مفاهیم سئو (بهینه سازی برای موتورهای جستجو) آشنا می شوند و میتوانند با بخش webmaster tools گوگل آشنایی پیدا کنند. 

 

Google Webmaster Guidelines By Seomoz کتاب های آموزش های گوگل برای وبمسترها (شماره 1 تا 5)

milad بازدید : 97 1391/07/05 نظرات (0)



BB FlashBack Pro نرم افزاری قدرتمند جهت ساخت فیلم های آموزش و ارائه های تصویری جهت نمایش در کنفراس ها و… می باشد. امروزه آموزش ها و ارائه ها در کنفراس ها تماما به صورت تصویری و بصری می باشد. در زمینه آموزش ، مسلما ارائه تصویر و صوت میتواند درصد بسیار بالایی در گیرا بودن مطلب داشته باشد. ساختن فیلم های آموزشی مربوط به ویندوز نیازمند نرم افزاری جهت ضبط تصویر محیط ویندوز و نرم افزارها و یا بازی ها می باشد. همچنین بعد از ضبط تصویر نیاز به ایجاد صوت یا اضافه کردن نوشته یا برجسته کردن و به اصطلاح highlight کردن می باشد که تمامی این نیازها با نرم افزار BB FlashBack Pro قابل حل است. این نرم افزار قدرتمند میتواند با ضبط تصویر از محیط ویندوز به همراه صدا و با امکانات لازم جهت ویرایش و اضافه کردن نکات به فیلم گرفته شده ، نرم افزار کامل برای ساخت فیلم ها و ارائه های تصویری باشد. نکات کلیدی این نرم افزار را در ادامه مطلب مطالعه بفرمایید.

 

BB FlashBack Pro ساخت آسان فیلم های آموزشی BB FlashBack Pro 4.0.0.2375

milad بازدید : 110 1391/07/05 نظرات (2)



مجموعه ای از ۲۵۰ فونت زیبای انگلیسی را با فرمت TTF آماده ی دریافت کرده ایم . فونت ها یکی از مهم ترین ابزارهای طراحی هستند که در زبان فارسی ازآن ها به نام قلم رایانه یاد می شود . قلم رایانه داده‌ای رایانه‌ای است که مجموعه‌ ای از علامت‌ ها، نویسه‌ ها یا نشانه‌ هایی چون دخشه‌ های آرایشی را شامل می‌ شود. یا به طور سنتی به مجموعه حروف‌ هایی که با رابطه‌ های گرافیکی تصویر نوشتاری یک زبان را نشان می‌ دهند. گاه در فارسی به پیروی از انگلیسی (Font) فونت می‌خوانند .

 

Nice English Fonts مجموعه 250 فونت زيباي انگليسي Nice English Fonts

milad بازدید : 77 1391/07/05 نظرات (0)



مجموعه ۱۹ فونت جدید و بسیار زیبا را در اختیار شما بازدیدکنندگان گرامی قرار داده ایم.این فونت ها برای زبان لاتین می باشند. شما می توانید هم اکنون این فونت های زیبا و جدید را از سایت دریافت کرده و با استفاده از آن لذت ببرید.

 

19f مجموعه 19 فونت بسیار زیبا و جذاب انگلیسی

تعداد صفحات : 55

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    سرعت بارگذاری سایت چطوره؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 326
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 166
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 238
  • باردید دیروز : 175
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,216
  • بازدید ماه : 3,505
  • بازدید سال : 36,521
  • بازدید کلی : 168,704
  • کدهای اختصاصی
    دانلود نرم افزار کامپیوتر سفارش پاپ آپ بندری جدید